


|
Στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής η Dallara του Καμιτσάκη ταλαιπωρήθηκε εξαιτίας ενός προβλήματος στα φρένα. Οι λίγοι γύροι που έγιναν ουσιαστικά ήταν δίχως αντίκρισμα από πλευράς στησίματος αφού η προσοχή όλων ήταν στον εντοπισμό της πηγής του κακού. Τελικά μετά από μια επίπονη νύχτα όπου οι μηχανικοί άλλαξαν όλα τα κομμάτια του μονοθεσίου που σχετίζονται με την επιβράδυνση το πρόβλημα λύθηκε. Έτσι ο Καμιτσάκης μπήκε στην μάχη των κατατακτήριων με το όπλο του σε ικανοποιητική κατάσταση αλλά με στήσιμο που αποδείχθηκε ότι απείχε από το ιδανικό. Ο λόγος ήταν ότι η πίστα ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση από τις ανεπίσημες δοκιμές του προηγούμενου μήνα και αυτό φυσικά απαιτούσε προσαρμογή στο στήσιμο. Χωρίς τα κατάλληλα δεδομένα από τις ελεύθερες δοκιμές η έντονη υποστροφή που ταλαιπώρησε τον Καμιτσάκη και ο 8ος χρόνος δεν ήταν έκπληξη.
Παρόλα αυτά από τους χρόνους ήταν φανερό ότι πίσω από τους τρεις πρώτους του grid όλα ήταν ανοιχτά και έτσι, ιδιαίτερα επειδή η πίστα δεν ευνοεί τα προσπεράσματα, η εκκίνηση του 1ου αγώνα ήταν εξαιρετικά κρίσιμη. Ευτυχώς, ο Καμιτσάκης δεν έχασε την ευκαιρία και κατάφερε να κερδίσει δυο θέσεις μέχρι την πρώτη στροφή περνώντας τους Ceccon και Castellacci, ενώ στην συνέχεια σημείωσε χρόνους παραπλήσιους με αυτούς των πρωτοπόρων μέχρι τη στιγμή που έφτασε πίσω από το Mygale του έμπειρου Pablo Sanchez Lopez. Δυστυχώς, παρά την πίεση που άσκησε μέχρι την καρό σημαία ο Μεξικάνος της Alan Racing αποδείχθηκε αλάνθαστος και έτσι ο Καμιτσάκης περιορίστηκε στην 6η θέση που βέβαια του χάριζε την pole position στον 2ο αγώνα. Το κυριότερο, ο ρυθμός του όποτε βρέθηκε σε καθαρό αέρα ήταν αρκετά γρήγορος χωρίς ακόμη το στήσιμο να είναι ιδανικό. Πιο μπροστά ο Daniel Zampieri της BVM Target πετύχαινε την πρώτη του νίκη στο θεσμό επικρατώντας του Ισπανού Daniel Campos Hull της Prema Power Team, ενώ το βάθρο έκλεισε ο Sergio Campana της Lucidi Motors.
Βλέποντας πόσο δύσκολα ήταν τα προσπεράσματα στην πίστα της Adria ο Καμιτσάκης επέλεξε ρυθμίσεις που θα του επέτρεπαν να επιτεθεί στην αρχή του αγώνα. Φυσικά για να επιβραβευθεί αυτή η στρατηγική ήταν απαραίτητο να διατηρήσει την πρωτοπορία του στην πρώτη στροφή κάτι που κατάφερε παρά την μέτρια, αυτή τη φορά, εκκίνηση και την επίθεση του Pablo Sanchez. Ο Μεξικάνος στην προσπάθειά του να περάσει βγήκε για λίγο εκτός πίστας και έτσι 2ος πέρασε ο Marco Zipoli της Team Ghinzani. Ο Καμιτσάκης με ένα σερί γρήγορων γύρων έχτισε διαφορά από τον Ιταλό και είχε άνετο προβάδισμα μέχρι το τελευταίο κομμάτι που πλέον τα ελαστικά του είχαν φθαρεί υπερβολικά. Εκεί ο Zipoli ψαλίδισε τη διαφορά και πίεσε, όμως, ο συμπατριώτης μας διατήρησε τη ψυχραιμία του και είδε πρώτος την καρό σημαία. Πίσω τους ο Pablo Sanchez χάρισε ένα τερματισμό στο βάθρο στην πρωτοεμφανιζόμενη στο Ιταλικό πρωτάθλημα Mygale, ενώ την εξάδα έκλεισαν οι Campana, Zampieri και Campos Hull.
Στη βαθμολογία ήδη ξεχώρισαν έξι οδηγοί και όπως όλα δείχνουν αυτοί είναι που θα παλέψουν μέχρι το φινάλε για τον τίτλο. Στην κορυφή βρίσκεται ο Daniel Zampieri με 27 βαθμούς και ακολουθούν ο Campos Hull με 22, ο Zipoli με 21, ο Campana με 20, ο Καμιτσάκης με 19 και ο Pablo Sanchez με 17. Ο επόμενος γύρος του θεσμού είναι προγραμματισμένος για τις 6 και 7 Ιουνίου στην πίστα του Magione.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του πρώτου και δεύτερου αγώνα:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Αποτέλεσμα |
1 |
Daniel Zampieri |
BVM Target |
20 γύροι |
2 |
Daniel Campos Hull |
Prema Power Team |
1.231 |
3 |
Sergio Campana |
Lucidi Motors |
6.253 |
4 |
Marco Zipoli |
Team Ghinzani |
7.279 |
5 |
Pablo Sanchez |
Alan Racing |
11.162 |
6 |
Στέφανος Καμιτσάκης |
RC Motorsport |
12.384 |
7 |
Francesco Castellacci |
Prema Power Team |
26.161 |
8 |
Kevin Ceccon |
RP Motorsport |
26.960 |
9 |
Giovanni Nava |
Lucidi Motors |
27.432 |
10 |
Michele Faccin |
Minardi by Corbetta |
27.944 |
11 |
Edoardo Liberati |
BVM Target |
28.532 |
12 |
Alessandro Cicognani |
Team Ghinzani |
34.034 |
13 |
Angelo Comi |
Alan Racing |
36.712 |
14 |
Michael Dalle Stelle |
Europa Corse |
44.831 |
15 |
Francesco Prandi |
Lucidi Motors |
47.949 |
16 |
Federico Glorioso |
Gloria Pro Team |
53.996 |
|
|
|
|
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Αποτέλεσμα |
1 |
Στέφανος Καμιτσάκης |
RC Motorsport |
20 γύροι |
2 |
Marco Zipoli |
Team Ghinzani |
+0.741 |
3 |
Pablo Sanchez |
Alan Racing |
1.498 |
4 |
Sergio Campana |
Lucidi Motors |
4.571 |
5 |
Daniel Zampieri |
BVM Target |
5.755 |
6 |
Daniel Campos Hull |
Prema Power Team |
6.392 |
7 |
Kevin Ceccon |
RP Motorsport |
11.491 |
8 |
Francesco Castellacci |
Prema Power Team |
11.953 |
9 |
Giovanni Nava |
Lucidi Motors |
16.534 |
10 |
Alessandro Cicognani |
Team Ghinzani |
19.912 |
11 |
Francesco Prandi |
Lucidi Motors |
20.837 |
12 |
Angelo Comi |
Alan Racing |
21.667 |
13 |
Edoardo Liberati |
BVM Target |
22.249 |
14 |
Federico Glorioso |
Gloria Pro Team |
22.619 |
15 |
Giulio Glorioso |
Gloria Pro Team |
23.317 |
16 |
Michael Dalle Stelle |
Europa Corse |
27.864 |
17 |
Salvatore Cicatelli |
Minardi by Corbetta |
30.890 |
Η βαθμολογία του πρωταθλήματος:
Θέση |
Οδηγός |
Βαθμοί |
1 |
Daniel Zampieri |
27 |
2 |
Daniel Campos Hull |
22 |
3 |
Marco Zipoli |
21 |
4 |
Sergio Campana |
20 |
5 |
Στέφανος Καμιτσάκης |
19 |
6 |
Pablo Sanchez |
17 |
7 |
Francesco Castellacci |
7 |
8 |
Kevin Ceccon |
7 |
9 |
Giovanni Nava |
4 |
10 |
Michele Faccin |
1 |
11 |
Alessandro Cicognani |
1 |
|