Ενημέρωση
Ο 2ος γύρος του Kυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου στην γειτονική Ιταλία ήταν το Rally Valli Pordenonesi. Οι συμμετοχές και πάλι ήταν αρκετές, όχι όμως περισσότερες και ποιοτικότερες του 1ου αγώνα του θεσμού, και με την βοήθεια των 3 καταπληκτικών (επαναλαμβανόμενων 3 φορές) ε.δ. του αγώνα, πρόσφεραν μάχες και πλούσιο θέαμα. Η βροχή έκανε και αυτή την εμφάνιση της και δυσκόλεψε πολύ τα πληρώματα πράγμα που αποδεικνύεται από τις πολλές εξόδους και εγκαταλείψεις γενικότερα. Νικητές του αγώνα, οι Porro-Cargnelutti που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Ford Focus WRC προετοιμασμένο από την Μ-Sport.
Δεν ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα, αλλά κατάφεραν να "μείνουν" στον δρόμο και με μια στρατηγική αναμονής βρέθηκαν στην 1η θεση στα μέσα περίπου του αγώνα και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους. Από εκεί και πέρα απλά έλεγξαν την διαφορά έξυπνα, πιέζοντας αρκετά όπου έπρεπε, και πήραν τη νίκη που, σε συνδυασμό με την 3η θέση στον 1ο αγώνα της χρονιάς, τους φέρνει επικεφαλής της βαθμολογίας του θεσμού.
Ο αγώνας είχε και μια εξαιρετική "guest" συμμετοχή! Ο λόγος για τους περσυνούς Πρωταθλητές του CIR, Rossetti-Chiarcossi με ένα Fiat Grande Punto S2000 προετοιμασμένο από την Procar. Αμέσως έδειξαν την κλάση τους καθώς εξ' αρχής έκαναν χρόνους ανάμεσα στα WRC (με όλους μέσα) και όταν αυτα άρχισαν να εγκαταλείπουν ή να εμφανίζουν προβλήματα, ανέβηκαν 2οι γενικής! Εκεί και έμειναν μέχρι το τέλος, ενώ μετά την 6η ε.δ. (γράφοντας έναν καταπληκτικό χρόνο σε αυτή) έπιασαν στον ύπνο τον Porro και μείωσαν την διαφορά στα 12''5. Οι νικητές του αγώνα εκεί ανέβασαν ρυθμό και η τελική διαφορά αυξήθηκε στα 30''7. Παρ' όλα αυτά ο Rossetti έκανε μια καταπληκτική εμφάνιση, ενώ ήταν και άκρως εντυπωσιακός στις ε.δ.!
Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Re-Bariani με την Citroen Xsara WRC της Τamauto. Ξεκίνησαν δυναμικά τον αγώνα καθώς κέρδισαν τις 2 πρώτες ε.δ. δείχνοντας ότι είναι ικανοί για την νίκη. Στην 4η όμως ε.δ. αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με την τουρμπίνα του κινητήρα που τους κόστισε περίπου 2 λεπτά ρίχνοντάς τους στην 6η θέση της γενικής. Στο σέρβις μετά την ε.δ. το πρόβλημα διορθώθηκε και στην συνέχεια κέρδισαν άλλες 2 ε.δ. και με πολύ καλούς χρόνους στις υπόλοιπες κατάφεραν να ανέβουν στο πόντιουμ. Και αυτοί θα διεκδικήσουν τον τίτλο καθώς βρίσκονται 2οι στην βαθμολογία μόλις 2 βαθμούς πίσω από τους πρώτους.
Η εμφάνιση του αγώνα, αναδιαμφισβήτητα, ήταν αυτή των Zannier-Bincoletto που έκαναν απίστευτους χρόνους στο τιμόνι ενός Renault Clio S1600. Οδήγησαν στο όριο παντού ενώ ήταν ο πιο θεαματικός συνδυασμός του αγώνα. Ξεσήκωσαν τους θεατές ενώ με τους χρόνους τους "εξέθεσαν" πληρώματα με πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα. Κέρδισαν άνετα την κατηγορία S16 και ελπίζουμε σύντομα να τους δούμε σε περισσότερους αγώνες και γιατί όχι και με ένα ισχυρότερο αυτοκίνητο. Η 4η θέση της γενικής τους άξιζε απόλυτα!
Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι 2οι της κατηγορίας S20, Pisi-Pollicino με το Fiat Grande Punto S2000 της D'Ambra. Kινήθηκαν με καλό ρυθμό αλλά σε καμία περίπτωση δεν κατάφεραν να πλησιάσουν τους χρόνους των νικητών της κατηγορίας. Παρ' όλα αυτά με την 2η θέση σε αυτή, βρίσκονται 1οι στην βαθμολογία της κατηγορίας για το φετινό TRA.
Στην 6η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Lagana-Guzzardi με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution X της Vomero Racing. Δεν είχαν σοβαρό ανταγωνισμό στην κατηγορία τους και έυκολα κατέκτησαν τη νίκη στην Ν/4.
20'' περίπου πίσω βρέθηκαν οι νικητές της R/3C, Tomasso-Durat με ένα Renault Clio R3. Σε σχέση με τον 1ο αγώνα της χρονιάς και αυτή η κατηγορία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "πιο υποτονική" καθώς το επίπεδο αλλά και οι χρόνοι σε σύγκριση με τους πρωταγωνιστές του θεσμού ήταν σαφώς χειρότεροι.
Αυτό αποδεικνύεται και από τους νικητές της Ν/3, Martinis-Tratter με το Renault Clio RS Ragnotti, που τερμάτισαν μόλις 7''5 πίσω από τους νικητές της R/3C. Έγραψαν πολύ καλούς χρόνους σε όλες τις ε.δ. του αγώνα και σε συνδυασμό με την επίσης πολύ καλή επίδοση τους στον 1ο αγώνα της χρονιάς καταφέρνουν να βρίσκονται 1οι στην βαθμολογία, όχι μόνο της Ν 2WD, αλλά και της κατηγορίας Ν γενικότερα!
2η συνεχόμενη νίκη για την R2B και 9οι γενικής στον αγώνα, για τους Cesa-Rossi που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Citroen C2 R2 Max. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Toffoli-Coletti που κέρδισαν την FA/7 με ένα Renault Clio Williams. Καλή εμφάνιση και για τους Crugnola-Turatti που κέρδισαν την Ν/2 με ένα Suzuki Swift Sport.
Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε αρκετούς από τους πρωταγωνιστές που ακολουθούν τον θεσμό. Oι Chentre-Furlan μετά την εμφάνιση και νίκη στον 1ο αγώνα του θεσμού αποφάσισαν να ακολουθήσουν πιο εκτενές πρόγραμμα στον θεσμό. Και πάλι ήταν εξαιρετικά γρήγοροι και μετά την 3η ε.δ. βρέθηκαν επικεφαλής του αγώνα. Στην 4η ε.δ. όμως είχαν έξοδο που τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθεια τους. Στην 6η ε.δ. εγκατέλειψαν οι Pedersoli-Romano με Peugeot 206 WRC ενώ βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής. Μετά την εγκατάλειψη του Pedersoli, 3oι γενικής βρέθηκαν οι Silva-Pina με ακόμα ένα Peugeot 206 WRC αλλά και αυτοί εγκατέλειψαν στην επόμενη ε.δ. από έξοδο. Στην 3η ε.δ. είχαμε και την εγκατάλειψη των Del Bianco-Adriomi με ίδιο αυτοκίνητο ενώ βρισκόταν 7οι γενικής. Άλλες 2 καλές εμφανίσεις αυτές των Vitali-Musselli με Renault Clio S1600 και Salmaso-Lovisa με Peugeot 306 S16, που εγκατέλειψαν στην 4η και 7η ε.δ. αντίστοιχα.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally della Marca, στις 29-30 Μαίου, όπου θα συμμετάσχει και ο Κimi Raikkonen σε μια guest συμμετοχή με συνοδηγό τον Kaj Lindstrom και το Fiat Grande Punto S2000 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός!
Αποτελέσματα

RALLY VALLI PORDENONESI - OVERALL CLASSIFICATION | |||||
P. | No | Driver/CoDriver/Car | Gr/Cl | Time | Gap |
![]() |
|||||
1. | 3 | ![]() |
A/WRC | 1:25'37.7 | |
![]() |
|||||
FORD FOCUS WRC | |||||
![]() |
|||||
2. | 6 | ![]() |
S2000/S2000 | 1:26'08.4 | 30.7 |
![]() |
|||||
GRANDE PUNTO ABARTH | |||||
![]() |
|||||
3. | 2 | ![]() |
A/WRC | 1:27'52.8 | 2'15.1 |
![]() |
|||||
CITROEN XSARA WRC | |||||
![]() |
|||||
4. | 11 | ![]() |
S1600/S1600 | 1:30'18.2 | 4'40.5 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
5. | 9 | ![]() |
S2000/S2000 | 1:30'57.3 | 5'19.6 |
![]() |
|||||
GRANDE PUNTO ABARTH | |||||
![]() |
|||||
6. | 7 | ![]() |
N/N4 | 1:32'22.3 | 6'44.6 |
![]() |
|||||
MITSUBISHI LANCER EVO X | |||||
![]() |
|||||
7. | 22 | ![]() |
R/R3C | 1:32'47.0 | 7'09.3 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
8. | 29 | ![]() |
N/N3 | 1:32'56.5 | 7'18.8 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
9. | 27 | ![]() |
R/R2B | 1:34'23.2 | 8'45.5 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 MAX | |||||
![]() |
|||||
10. | 45 | ![]() |
FA/FA7 | 1:34'41.9 | 9'04.2 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
11. | 15 | ![]() |
N/N4 | 1:35'46.6 | 10'08.9 |
![]() |
|||||
MITSUBISHI LANCER EVO | |||||
![]() |
|||||
12. | 14 | ![]() |
S1600/S1600 | 1:35'52.1 | 10'14.4 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
13. | 16 | ![]() |
N/N4 | 1:37'08.5 | 11'30.8 |
![]() |
|||||
SUBARU IMPREZA STI | |||||
![]() |
|||||
14. | 18 | ![]() |
R/R3C | 1:37'35.3 | 11'57.6 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO R3C | |||||
![]() |
|||||
15. | 39 | ![]() |
N/N2 | 1:37'47.4 | 12'09.7 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
16. | 44 | ![]() |
N/N2 | 1:38'47.0 | 13'09.3 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
17. | 31 | ![]() |
A/A6 | 1:38'55.5 | 13'17.8 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 106 | |||||
![]() |
|||||
18. | 33 | ![]() |
N/N2 | 1:39'25.7 | 13'48.0 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 106 S16 | |||||
![]() |
|||||
19. | 38 | ![]() |
N/N2 | 1:39'48.6 | 14'10.9 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
20. | 46 | ![]() |
FA/FA7 | 1:41'00.9 | 15'23.2 |
![]() |
|||||
OPEL ASTRA | |||||
![]() |
|||||
21. | 20 | ![]() |
R/R3T | 1:41'59.4 | 16'21.7 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 | |||||
![]() |
|||||
22. | 23 | ![]() |
R/R3T | 1:42'38.0 | 17'00.3 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 | |||||
![]() |
|||||
23. | 19 | ![]() |
R/R3T | 1:43'07.5 | 17'29.8 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 | |||||
![]() |
|||||
24. | 10 | ![]() |
S1600/S1600 | 1:43'28.3 | 17'50.6 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 | |||||
![]() |
|||||
25. | 43 | ![]() |
N/N2 | 1:44'44.2 | 19'06.5 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
26. | 21 | ![]() |
R/R3T | 1:45'06.9 | 19'29.2 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 RC | |||||
![]() |
|||||
27. | 25 | ![]() |
GT/GT2 | 1:45'47.5 | 20'09.8 |
![]() |
|||||
FORD MUSTANG | |||||
![]() |
|||||
28. | 35 | ![]() |
N/N2 | 1:47'13.7 | 21'36.0 |
![]() |
|||||
CITROEN SAXO | |||||
![]() |
|||||
29. | 36 | ![]() |
N/N2 | 1:53'21.7 | 27'44.0 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 106 | |||||
![]() |
|||||
30. | 32 | ![]() |
A/A5 | 1:57'28.8 | 31'51.1 |
![]() |
|||||
MG 105 ZR |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallylink.it

