01kirkos.jpg
Oλοκληρώθηκε χθες το απόγευμα το 44ο Ράλλυ ΔΕΘ, ο 3ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που διεξήχθη από την λέσχη του ΑΟΘ στις γνωστές ασφάλτινες ε.δ. της Χαλκιδικής. Ο καιρός ήταν σύμμαχος της οργάνωσης με αποτέλεσμα σημαντικός αριθμός θεατών να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Στα αγωνιστικά, πολύ νωρίς, οι Κύρκος/Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX έδειξαν ότι αυτοί θα έχουν τον πρώτο λόγο όσον αφορά την επικράτηση στην γενική καθώς μετά τις 2 πρώτες ε.δ. του αγώνα άνοιξαν σημαντική διαφορά από τα πληρώματα που τους ακολουθούσαν. Αυτό δεν άλλαξε ούτε στην συνέχεια καθώς το πλήρωμα δεν χρειάστηκε να ανεβάσει ρυθμό και γράφοντας σχεδόν τους ίδιους χρόνους στις επαναλήψεις των ε.δ. έφτασαν σε μια άνετη επικράτηση, κερδίζοντας συνολικά τις 3 από τις 5 ε.δ. του αγώνα, που τους δίνει σημαντικό πλέον προβάδισμα για την μάχη του φετινού τίτλου.

Ενημέρωση

Αντιθέτως η μάχη για την 2η θέση της γενικής ήταν κάτι παραπάνω από έντονη και κρίθηκε στην προτελευταία ε.δ. του αγώνα. Οι Κοσμόπουλος/Ευτυχιάδης με το Renault Clio R3 Maxi Evo και οι Ζάχος/Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλη την διάρκεια του αγώνα, αλλά ο Κοσμόπουλος έκανε την διαφορά στην 4η ε.δ. όπου γράφοντας έναν πολύ καλό χρόνο κατάφερε να ανοίξει αρκετά την διαφορά υπέρ του και να φτάσει στην επικράτηση για την 2η θέση της γενικής αλλά και την 1η της F2. 9''51 πίσω του τερμάτισε τελικά ο Ζάχος που ανέβηκε στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ και πήρε την 2η θέση στην F2, αντιμετωπίζοντας και πρόβλημα στην μετάδοση στο 2ο loop.

Μεγάλη μάχη έγινε και για την 4η θέση της γενικής, η οποία μάλιστα κρίθηκε για μόλις 8 δέκατα και φυσικά στην τελευταία ε.δ. του αγώνα. Οι Καλούδης/Ρούφος επέστρεψαν στους αγώνες μετά από αρκετό καιρό με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII και παρά το μουδιασμένο τους ξεκίνημα κατάφεραν στην συνέχεια να ανεβάσουν αρκετά τον ρυθμό τους και εν τέλει να προσπεράσουν στην τελευταία ε.δ. τους Τόψη/Τσότσο με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που βρισκόταν εμπρός τους για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

Μια θέση και 7''21 πίσω τους βρέθηκαν οι Bελάνης/Βελάνης που άφησαν προσωρινά τα μπάκετ των ιστορικών Escort MKI και στον αγώνα βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII της Α/8. Ξεκίνησαν άσχημα τον αγώνα, καθώς είχαν ένα τετ-α-κε που τους κόστισε πολύ σε χρόνο στην 1η ε.δ. αλλά στην συνέχεια έδειξαν ότι έχουν την ταχύτητα να πρωταγωνιστίσουν καθώς κέρδισαν 2 ε.δ. του αγώνα! 'Ηταν οι μόνοι που προβλημάτισαν τον Κύρκο σε επίπεδο γενικής και ελπίζουμε στην συνέχεια να τους ξαναδούμε σύντομα με ακόμα πιο σύγχρονο αγωνιστικό.

7οι γενικής τερμάτισαν οι Ψύλλος/Κόντος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X ενώ πολύ κοντά τους, 4''41 πίσω, βρέθηκαν οι Κωνσταντινίδης/Κωνσταντινίδης με το Citroen ZX KC που επικράτησαν και στην Ε/11.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Kαρπάνος/Καρπάνος με Mitsubishi Lancer RS Evolution X και οι Παυλίδης/Κυρλαγκίτση με το Citroen DS3 R3T που πήραν και την 3η θέση στην Α/7 πίσω από Κοσμόπουλο και Ζάχο.

Ας δούμε όμως και την κατάταξη στις επιμέρους κλάσεις του αγώνα, ξεκινώντας από την Α/6. Eκεί επικράτησαν οι Aργυρίου/Γκάλφας με το Peugeot 106 S16 οι οποίοι μάλιστα αντιμετώπισαν και πρόβλημα με τον συμπλέκτη σχεδόν σε όλη την διάρκεια του αγώνα, επικρατώντας βέβαια και στην F3. Tους ακολούθησαν οι Ξενοκώστας/Ρόμπος και Δημητρίου/Δημητρίου με ίδια αυτοκίνητα. Ξεχωριστή αναφορά όμως αξίζουν 2 πληρώματα της κατηγορίας που δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα. Ο λόγος για τους Σανιδά/Τριανταφύλλου και Καραβασίλη/Κολλαρά με άλλα 2 Peugeot 106 S16 που κυριολεκτικά ήταν σε δικό τους αγώνα γράφωντας εκπληκτικούς χρόνους πολύ ψηλά στην γενική (χαρακτηριστικά στην 1η ε.δ. ήταν 4οι και 5οι γενικής αντίστοιχα!) και ενθουσίασαν τους θεατές με τα περάσματά τους. Οι πρώτοι είχαν έξοδο στην 3η ε.δ. και οι δεύτεροι εγκατέλειψαν από ακρόμπαρο στην 4η ε.δ..

Στην Ν/2 επικράτησαν οι Αναγνωστάκης/Χάψας με το Suzuki Swift Sport ανεβαίνοντας μάλιστα και στο 3ο σκαλί του πόντιουμ της F3. Στην κατάταξη της κλάσης τους ακολούθησαν οι Kυριαζής/Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS ύστερα από έναν αγώνα με αρκετά προβλήματα και οι Τουλιάτος/Ρέντης με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην Α/5, μετά την εγκατάλειψη των "Pazonen"/Koύγια με Toyota Yaris που επίσης βρέθηκαν σε δικό τους αγώνα πολύ ψηλά στην γενική, επικράτησαν οι Bελέζης/Παρταλιός με Toyota Yaris, ενώ τους ακολούθησαν οι Κεχαγίας/Καραβασιλικός με Toyota Starlet EP91 (σε μια επιστροφή στο μπάκετ του οδηγού μετά από περίπου 15 χρόνια) και οι Βαϊτσίδης/Καπάρας με Peugeot 106 Rallye.

Στην Ε/11 την 2η θέση πήραν οι Μόσχος/Κούκας με Peugeot 205 GTI.

O αγώνας είχε αρκετές εγκαταλείψεις και, πέραν από τους ήδη ανεφερθέντες, στις σημαντικότερες από αυτές θα βρούμε, τους Κωνσταντίνου/Σαρητζόγλου με το Peugeot 206 KC που σταμάτησαν στην 4η ε.δ. από μηχανική βλάβη ενώ βρισκόταν 6οι γενικής, τους Χαλιβελάκη/Μαχαίρα με το Peugeot 206 S1600 που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από κινητήρα, τους Βάτσο/Θεοφανίδη με το Renault Clio R3 που εγκατέλειψαν από κινητήρα στην 2η ε.δ., τους Τσακίρη/Ιντζόγλου με Toyota Yaris που είχαν έξοδο στην 1η ε.δ., τους Περάκη/Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206 KC που εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην 4η ε.δ., και τους Ανδρεάδη/Μαυρίδη με VW Golf MKII που εγκατέλειψαν στην ίδια ε.δ. για τον ίδιο λόγο.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλλυ στην περιοχή του Πύργου, στις 1-2 Οκτωβρίου.