01ogier.jpg
Oι Οgier/Ingrassia με την εργοστασιακή Citroen DS3 WRC είναι οι μεγάλοι νικητές του εφετινού Acropolis Rally, του 7ου γύρου του WRC. Eκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την καλύτερη σειρά εκκίνησης την 3η και τελευταία μέρα του αγώνα, και πιέζοντας πολύ κατάφεραν να κάμψουν την αντίσταση των 7 φορές Παγκόσμιων Πρωταθλητών Loeb/Elena με το 2ο αυτοκίνητο της ομάδας, ενώ και στην Power Stage επικράτησαν για μόλις 9 χιλιοστά του δευτ/πτου από τους ομόσταυλούς τους φεύγοντας από την Ελλάδα με το maximum των βαθμών που θα μπορούσαν να πάρουν, κάτι που είχαν μεγάλη ανάγκη μετά τα λάθη που έκαναν στους προηγούμενους αγώνες, και πλέον μπαίνουν και πάλι στην μάχη του φετινού τίτλου.

Ενημέρωση

Στην 2η θέση, 10''5 πίσω από τους νικητές βρέθηκαν τελικά οι Loeb/Elena μετά το τέλος του αγώνα. Παρά του ότι καθάριζαν τις ε.δ. την 3η μέρα κατάφεραν να αντισταθούν σθεναρά στους νικητές και φυσικά έχουν σοβαρά παράπονα από την ομάδα τους για τον τρόπο που χειρίστηκε το θέμα με την ενημέρωση των splits των πληρωμάτων στην βραδυνή ε.δ. της προηγούμενης ημέρας. Θεωρούν ότι αυτοί ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα και ότι έπρεπε να κερδίσουν αλλά πλέον από ότι φαίνεται οι ισορροπίες στην ομάδα είναι διαφορετικές.

To βάθρο των νικητών του αγώνα συμπλήρωσαν οι Hirvonen/Lehtinen με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC. Μετά το 1ο loop της ημέρας έδειξαν ότι και αυτοί θα βρεθούν στο παιχνίδι της διεκδίκησης της νίκης καθώς μείωσαν στο μισό την διαφορά τους από τους 1ους αλλά στο 2ο loop όπου οι ε.δ. καθάρισαν δεν κατάφεραν να πλησιάσουν περισσότερο. Υπερπροσπάθεια έκαναν και στην Power Stage όπου είχαν την στιγμή τους σχεδόν στο flying αλλά ούτε εκεί κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 3η θέση.

4οι γενικής κατέληξαν οι P.Solberg/Patterson με την ιδιωτική Citroen DS3 WRC που δεν κατάφεραν όχι μόνο να πλησιάσουν τους νικητές, παρά την ευνοική σειρά εκκίνησης αλλά και να χάσουν την 3η θέση από τον Hirvonen. Πολλοί πίστεψαν πως ίσως να ήταν αυτοί το φαβορί μετά τα εξαιρετικά δείγματα της Παρασκευής αλλά αντί να μειώσουν την διαφορά από τους 1ους, απομακρύνθηκαν περισσότερο.

Μια θέση και αρκετά λεπτά πίσω τους βρέθηκαν οι H.Solberg/Minor Petrasko με το ιδιωτικό Ford Fiesta WRC της Stobart. Παρά του είχαν να οδηγήσουν αρκετό καιρό κατάφεραν να γράψουν καλούς χρόνους και να προσφέρουν αρκετό θέαμα.

Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Wilson/Martin με το Ford Fiesta WRC της Stobart μετά από έναν ήρεμο αγώνα χωρίς σημαντικά προβλήματα, ενώ τους ακολούθησαν οι Raikkonen/Lindstrom με την Citroen DS3 WRC.

Στην κατηγορία του SWRC, νικητές αναδείχτηκαν οι Hanninen/Markkula με το Skoda Fabia S2000 της RBR. Ήταν πολύ μακριά από τον συναγωνισμό σε χρόνους και κατάφεραν να πάρουν μια εύκολη νίκη που τους βάζει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας της κατηγορίας. Οι μόνοι που τους προβλημάτισαν ήταν για ακόμα έναν αγώνα οι Tanak/Sikk οι οποίοι όμως εγκατέλειψαν την 2η μέρα από έξοδο. Εντυπωσιακή και η θέση του Hanninen στην γενική όπου τερμάτισε 8ος!

Στην 2η θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Sousa/Costa με το Ford Fiesta S2000 ενώ τους ακολούθησαν οι Turan/Zsiros με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην άτυπη κατάταξη για τα Ελληνικά πληρώματα, οι Aθανασσούλας/Ζακχαίος μη έχοντας συναγωνισμό "στα κυβικά τους" κατάφεραν εύκολα παρά του ότι εγκατέλειψαν την 1η μέρα να πάρουν τη νίκη τερματίζοντας τελικά 19οι γενικής. Οι χρόνοι τους την 2η και 3η μέρα έδειξαν ότι χωρίς την ατυχία την πρώτη μέρα με το σπασμένο ψαλίδι θα είχαν ελπίδες για μια θέση στην 10άδα και ίσως και λίγο παραπάνω. Τους αξίζουν συγχαρητήρια καθώς τόλμησαν να κάνουν το βήμα εμπρός με ότι αυτό συνεπάγεται και πιστεύουμε ότι ανταποκρίθηκαν σε καλό επίπεδο δεδομένης της απειρίας τους στο αυτοκίνητο αλλά και της αποχής τους τα τελευταία σχεδόν 2 χρόνια από τα bucket. Eυχόμαστε να τους δούμε και τους χρόνου με παρόμοιο αυτοκίνητο και περισσότερη τύχη!

2οι Έλληνες, 2οι στην κατηγορία Ν (νικητές εκεί αναδείχτηκαν οι Kondrakhin/Arena με Lancer ένατης γενιάς), και 22οι γενικής τερμάτισαν οι Ψύλλος/Κόντος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X που έκαναν έναν όμορφο αγώνα χωρίς σημαντικά προβλήματα. 3οι Έλληνες τερμάτισαν οι Kωνσταντάκος/Σιδεράκης με το νέο τους απόκτημα, ένα Subaru Impreza WRX N14.