Με μεγάλο πρωταγωνιστή το νέο Peugeot 208 R5 ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις. Με εξαίρεση την πρώτη και πέμπτη ειδική, το Peugeot κέρδισε τις υπόλοιπες τέσσερις διαδρομές και αύριο θα προσπαθήσει, διά χειρός Craig Breen να πανηγυρίσει την παρθενική του νίκη.
Ο Breen προηγείται στη γενική μετά την εναρκτήρια μέρα του αγώνα, οδηγώντας συνετά και εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των αντιπάλων του. Κέρδισε δύο από τις έξι ειδικές της πρώτης μέρας και αύριο θα παλέψει για την παρθενική του νίκη σε Ακρόπολις.  

Πίσω του με 14.7 δλ. διαφορά βρίσκεται ο Bryan Bouffier με Citroen DS3 RRC, ο οποίος μπήκε ορεξάτος, κερδίζοντας την πρώτη ειδική. Ο Γάλλος έχασε πολύτιμο χρόνο στη δεύτερη διαδρομή, καθώς 4 χιλιόμετρα πριν το τέλος είχε κλατάρισμα. Από εκεί και πέρα, πίεσε, κέρδισε άλλη μία ειδική και αύριο δείχνει διατεθειμένος να κυνηγήσει τον Ιρλανδό.

Σε απόσταση αναπνοής από τον Bouffier βρίσκεται ο Πολωνός Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5. Μπορεί να μην κέρδισε κάποια ειδική, ωστόσο ήταν ιδιαίτερα ταχύς. Ένα τετ-α-κε στη δεύτερη ειδική του στέρησε μία καλύτερη θέση και σίγουρα αύριο θα προσπαθήσει να πετύχει την πρώτη του νίκη στο Ευρωπαϊκό.

Τέταρτος ακολουθεί ο Lappi, ο οποίος οδήγησε το Fabia συνετά στην όχι και τόσο αγαπημένη του άσφαλτο. Ο Φινλανδός δήλωσε αποφασισμένος να πιέσει για μια θέση στο βάθρο στο αυριανό χωμάτινο σκέλος.

Πίσω του τερμάτισε ο Ρώσος Vasiliy Gryazin με Ford Fiesta S2000, ο οποίος δεν ευχαριστήθηκε όσο θα ήθελε τις σημερινές ειδικές. Ο Bruno Magalhaes, στην επιστροφή του στους αγώνες τερμάτισε έκτος, κάνοντας λάθος επιλογή ελαστικών.

Μεγάλος άτυχος και συνάμα έκπληξη της ημέρας ο Ολλανδός Kevin Abbring, ο οποίος στην πρώτη εμφάνιση μετά από καιρό με τετρακίνητο ήταν στην κορυφή του αγώνα, μέχρι την τέταρτη ειδική. Σε εκείνο το σημείο, όμως, μία διαρροή νερού έστειλε τον 25χρονο οδηγό πρόωρα εκτός αγώνα. Δυστυχώς, οι θεατές δε θα έχουν τη δυνατότητα να τον δουν στο χωμάτινο σκέλος, καθώς τελικά δε θα εκκινήσει αύριο.

Στα δικίνητα, o περσινός πρωταθλητής Zoltan Bessenyey έχτισε μια διαφορά ασφαλείας από τους αντιπάλους τους, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματά τους. Οδήγησε συνετά και αύριο στο χώμα θα προσπαθήσει να παραμείνει στην κορυφή, προκειμένου να μαζέψει τους 25 πολύτιμους πόντους για τη συνέχεια.
Ένα περίπου λεπτό πίσω από τον Ούγγρο βρίσκεται ο Ρουμάνος Alex Filip, ο οποίος όπως δήλωσε δοκιμάζει τα νέα ελαστικά της Michelin και απλά στοχεύει στον τερματισμό.
Ο Βούλγαρος Todor Slavov ήταν αρκετά εντυπωσιακός σήμερα, καθώς μέχρι να εγκαταλείψει από έξοδο στην πέμπτη ειδική είχε χτίσει μια διαφορά μισού λεπτού από τον Ούγγρο διώκτη του.

Στο Production Cup προηγείται ο επίσης Ούγγρος Tibor Erdi με Mitsubishi Lancer Evo 9 με διαφορά 1 λεπτού από τον Ουκρανό Vitaliy Pushkar.
Σήμερα, ο Erdi είχε πλεονέκτημα έναντι του Ουκρανού, καθώς η άσφαλτος είναι η αγαπημένη επιφάνεια του 32χρονου οδηγού.
Στο χώμα, τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά και ενδιαφέρον θα έχει να δούμε την τελική έκβαση στην κατηγορία.

Η σημερινή ημέρα αποτέλεσε παράλληλα τον πρώτο γύρο του Ελληνικού πρωταθλήματος. Ο Παναγιώτης Καϊτατζής με Mitsubishi Lancer Evo 9 δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης και κατέκτησε την πρώτη θέση στον ελληνικό αγώνα, παρά το κλατάρισμα στο πρώτο πέρασμα από το Αγιονόρι.
Δεύτερος τερμάτισε ο Λάμπρος Κύρκος, ο οποίος δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Καϊτατζή, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Γρηγόρης Νιώρας με Subaru Impreza STi N12.
Στην F2 πρώτευσε ο Αναδιώτης, ο οποίος εντυπωσίασε με τα περάσματά του με το «μικρό» Renault Clio Sport.Η κατάταξη του ελληνικού πρωταθλήματος είναι προσωρινή.

Με το αυριανό μενού να περιλαμβάνει 6 χωμάτινες και 1 ασφάλτινη ειδική, όλα είναι ανοιχτά για την υπόθεση νίκη. Άραγε θα αντέξει ο Breen την πίεση του Bouffier και του Kajetanowicz; Θα μπορέσει ο Lappi να καλυψει τα 44 δλ. που τον χωρίζουν από την κορυφή σε 114 χλμ. χωμάτινων ειδικών;
Οι απαντήσεις θα δοθούν αύριο το απόγευμα!