Αθανασούλας Το 16ο rally Κορίνθου διοργανώθηκε το Σαββατοκύριακο 13 & 14 Οκτωβρίου 2012 στο πλαίσιο του 48ου πρωταθλήματος χωμάτινων rally. Η επιλογή της Α.Λ.Α. Κορινθίας για μία Ειδική Διαδρομή που έγινε τρεις (3) φορές εκτιμιθηκε από τα πληρώματα, μιας και οι μαζεμένοι αγώνες είναι οικονομικότεροι, κάτι πολύ σημαντικό αυτή την εποχή. Οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος με το μαύρο Mitsubishi Evo IX επέστρεψαν μετά από έξι χρόνια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα rally και κερδισαν τον αγώνα κερδίζοντας όλες τις Ειδικές. 
Νιώρας
Χαλκιάς
Χαλιβελάκης
Λευκαδίτης
Δημόπουλος
Γιώτης
Μποζιονέλος
Χατζόπουλος

Οι Γρηγόρης Νιώρας Κώστας Κακκαλής με Subaru Impreza N12, αντιμετώπισαν προβλήματα στο πρώτο πέρασμα, αλλά στο τέλος κατάφεραν να κερδίσουν τη δεύτερη θέση και να περάσουν στη βαθμολογία του πρωταθληματς στην πρώτη θέση, πάνω από τον Λάμπρο Κύρκο, που ένα κλατάρισμα στο τρίτο πέρασμα από την Ειδική τον έριξε στην πέμπτη θέση. Τρίτοι και πρώτοι στην κλάση Α8 ήταν οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας με Mitsubishi Evo μετά από αρκετό διάστημα απουσίας.

Στην κατηγορία F2 οι Κων/νος Χαλιβελάκης - Σπύρος Μπαρδάκης με Peugeot 206 kit car συνέχισαν την παράδοση που τους θέλει να κερδίζουν το rally Κορίνθου, κάνοντας εξειρετικούς χρόνους που τους έφεραν στην όγδοη θέση της Γενικής κατάταξης. Στη δεύτερη θέση οι Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Άκρατος, κι αυτοί παραδοσιακοί φίλοι του rally Κορίνθου, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Μπάμπης Γαζετάς - Γιώργος Φασκιώτης παρά τα προβλήματα που είχαν με το διαφορικό του Opel Corsa.

Εντυπωσιακή εμφάνιση από τους Δημήτρη Δημόπουλο - Φώτη Κατσαμπούλα με την Toyota Corolla, στον πρώτο αγώνα που ο ταχύτατος οδηγός από τον Πύργο οδήγησε αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Επίσης για τη συμμετοχή του Αθλητικού Κέντρου Ζήρειας με το Hyudai Accent των Γιάννη Γιώτη - Γιώργου Βότση.

Ευχάριστη νότα του Αγώνα η συμμετοχή των Ιστορικών με τους Βασίλη και Γίαννη Βελάνη να κερδίζουν με το πολύ δυνατό Ford Escort RS.

Στην κατάταξη μελών Α.Λ.Α. Κορινθίας νικητές ήταν οι Διονύσης Σπανός - Σωτ'ηρης Γκότοβος με Subaru Impreza SPEC-C βρέθηκαν σην τέταρτη θέση της Γενικής και τρίτοι στη Ν4.

Η διεξαγωγή του Αγώνα, καθώς και η απονομή καθυστέρησαν λόγω μίας μη αναμενόμενης διακοπής κατά τη διάρκεια της πρώτης Ειδικής όταν εκδηλώθηκε φωτιά σε αγωνιστικό αυτοκίνητο και χρειάστηκε η άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής και προληπτικά του ασθενοφόρου. 

Η Α.Λ.Α. Κορινθίας ευχαριστεί πρώτα από όλους τα 46 πληρώματα που πήραν εκκίνηση στον αγώνα, καθώς και τους θεατές που βρέθηκαν στο βουνό για να περάσουν μια ηλιόλουστη Κυριακή παρακολουθώντας τις προσπάθειες των αγωνιζομένων.

Ο Δήμος Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων και ο LTO (Loutraki Tourist Oranisation) φιλοξένησαν τη φετινή εκδοχή του αγώνα, όχι μόνο στην πανέμορφη Ειδική Διαδρομή Λουτράκι - Αγ. Θεόδωροι, αλλά και στην πόλη του Λουτρακίου που αποτέλεσε το κέντρο του Αγώνα καθώς και στο υπερσύχρονο "Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο" που στήθηκε η Γραμματεία κι έγινε η απονομή των επάθλων. Το Λουτράκι απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι αποτελεί τη μητρόπολη του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για την Ελλάδα.

Η διοργάνωση του 16ου rally Κορίνθου υποστηρίχτηκε από την εταιρεία πετρελαιοειδών JetOil, τον εισαγωγέα των προϊόντων Stilo DifrosLaser, και την εταιρεία Ζουμπέκας Είδη σπιτιού. Μια διαφορετική νότα έδωσαν οι άνθρωποι της SteamWash, με το πλύσιμο των αγωνιστικών πριν την είσοδο των αυτοκινήτων στο Service Park καθώς και μετά το τέλος του Αγώνα.

Την επικοινωνία και προβολή του Αγώνα φρόντισαν οι χορηγοί www.xwmatinos.gr, 4TPOXOI, Ηλέκτρα radio & TV, korinthostv.blogspot.gr, Εφημερίδα Πρωινή, Lradio Λουτράκι, Loutrakiblog.gr, και η εφημερίδα Αλλαγή στο Λουτράκι.

Τέλος θα ήταν αδύνατη η διεξαγωγή του 16ου rally Κορίνθου χωρίς την βοήθεια των κριτών και στελεχών που επάνδρωσαν τις Ειδικές, καθώς και από την Αστυνομία Λουτρακίου, το Πυροσβεστικό κλιμάκιο Περαχωράς και τους εθελοντές δασοπυροσβέστες Λουτρακίου, την ΕΛΠΑ Ισθμού και το Αθλητικό Κέντρο Ζήρειας.

pdf Γενική κατάταξη Ν-Α-Ε

pdf Κατάταξη F2

pdf Ιστορικά 1-2   pdf Ιστορικά 3-4