Μετά από δέκα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η πλατφόρμα στην οποία στηρίζεται το R40 και το φόρουμ μας ανανεώθηκαν στην τελευταία τους έκδοση. Έτσι θα μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με τις τελευταίες ευκολίες που προσφέρουν οι νέες εκδόσεις της πλατφόρμας και για τα επόμενα 10 χρόνια
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΟΥΣΙΟ ΜΕΤΡΟ?
ΕΓΩ GLF ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΟΣΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ 5 ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΟΥΣ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ Π.Χ. ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΔΕΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΔΗΓΙΚΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΞΑΝΑΣΚΟΤΩΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ(ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΛΥ ΑΛΛΑ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠ ΕΞΩ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΣΗ) ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΑ...ΟΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ???
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ,ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ...
ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑ ΔΕΝ ΕΔΕΝΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ...ΤΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ...
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
το άρθρο στο rally.gr λέει γιατί βγήκε τώρα αυτή η ανακοίνωση.
Ουσιαστικά, το συγκεκριμένο μέτρο, αναφέρεται σε οδηγούς που δεν έχουν συμμετάσχει σε Ράλλυ στο παρελθόν, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τους οδηγούς που ακολουθούν το Πρωτάθλημα Ενιαίου, αφού η πρώτη μέρα του ΕΛΠΑ προσμετράει στο θεσμό
και αφού είναι κάτι που θα ισχύσει καλά κάνουν και το ανακοινώνουν από τώρα. και περιμένουμε την υπόλοιπη δέσμη των μέτρων για να δούμε συνολικά τι έχουμε.
άλλα όπως είπες... πάλι στους οδηγούς το κατευθύνουν...
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλά κάναν και το βγάλαν τώρα, για να μη λένε ότι το βγάλαν τελευταία στιγμή. Σαν πρώτο μέτρο κάτι είναι κι αυτό. Συμφωνώ με το θέμα ότι οι αγώνες πλέον είναι ταχύτητες και μαθαίνοντας τον δρόμο απ\'έξω είναι πολύ εύκολο να κάνεις το λάθος, αφού έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου. Δηλαδή παλαιότερα με τα rollbar (όχι rollcage) με ζώνες μαμάς (σε gr N) με χειρότερα αυτοκίνητα πηγαίνωντας αέρα, γιατί δεν γίνονταν τέτοια δυστυχήατα; Θεωρώ ότι η απάντηση είναι, ότι το θέμα δεν είναι μόνο τα θέματα ασφαλείας, αλλά η χάραξη των αγώνων. Έχοντας μεγαλύτερους αγώνες δεν έχεις την πολυτέλεια να τους μάθεις απ\'έξω, άρα πας prima vista...δηλαδή ότι βλέπεις πολλές φορές, με αποτέλεσμα να φυλάγεσαι καλύτερα...
Στα σπριντ δε, είναι ευκολότερο το ατύχημα, γιατί είσαι αναγκασμένος, σε μια μικρή διαδρομή που κατά πάσα πιθανότητα θα την ξέρεις απ\'έξω (7χλμ τα περνάς καμιά 10ριά φορές) να πας γρήγορα από την αρχή, χωρίς την πολυτ΄έλεια να ζεστάνεις λάστιχα ή να συνηθήσεις λίγο την διαδρομή..7 ή 9 ή 10χλμ είναι, άρα τέζα από την αρχή σε μια διαδρομή που την ξέρεις, άρα έχεις εμπιστοσύνη....χμμμμ
(Εκτός από το Κορίνθου, δες και παλαιότερο Λιβάδι..)
Nikos Koutsmanis | r40
\\\"Η προσπάθεια φίμωσης κάθε διαφορετικής άποψης αποτελεί στάση φασιστική\\\"
www.redfish.gr
rally.redfish.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σήμερα η ΓΣ του ΣΟΑΑΒΕ και βλέπω οτι θα έχουμε μεγάλη συμμετοχή. Ελπίζω να δούμε σοβαρή κουβέντα, που να καταλήξει στην έκδοση ενός σωστά τεκμηριωμένου κειμένου όπως πχ είδα τις προάλλες στους ντραγκστεράδες που έθεσαν σωστά και μελετημένα τα προβληματά τους.
Παιδιά τα μάθατε ? Βγήκε το ασφαλιστήριο για το... υπόλοιπο του 2006 και για το 2007.
Μπορείτε να το \"κατεβάσετε\" από το site της ΕΘΕΑ.
www.ethea.elpa.gr/news/newslist.php?cat=35
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Νίκο στην βαθμολογία βορείου Ελλάδος δεν μετράει τελικά ο χατζητσοπάνης και επίσεις υπάρχει και η κατηγορεία 2000+ σαν κατηγορεία απο μόνη της.Κι εγώ προχτές το έμαθα.
Γενικά στην εθεά δεν τους ενδιαφέρει και πολύ το βορείου Ελλάδος...
και στο επίσημο πρόγραμμα του ράλι ΕΛΠΑ αν έβλεπες είχε όλες τις βαθμολογίες των πρωταθλημάτων και των κυπέλων εκτός απο την \'\'δικιά μας\'\'...:blink:
Παρακαλούμε Σύνδεση για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.