
















|
Η νίκη τους ήταν κάτι παραπάνω από εμφατική καθώς από την 1η ε.δ. του
αγώνα τέθηκαν επικεφαλής και ουδέποτε απειλήθηκαν από κάποιο άλλο
πλήρωμα. Πραγματοποίησαν καταπληκτικούς χρόνους με το Peugeot 207 S2000
της Kronos Racing, ιδιαίτερα την 1η μέρα και δημιούργησαν μια διαφορά
που μόνο κάποιο πρόβλημα θα άλλαζε κάτι. Αυτό ευτυχώς για τους Βέλγους
δεν εμφανίστηκε με αποτέλεσμα να πάρουν μια πολύ σημαντική νίκη που
όπως πιστεύει ο οδηγός, τους ξαναβάζει στο παιχνίδι του τίτλου του IRC.
58''7 πίσω τους, τερμάτισαν οι Vouilloz-Klinger με το 2ο Peugeot 207
S2000 της Kronos Racing. Aκόμα μια πολύ καλή εμφάνιση για το πλήρωμα,
αλλά που και πάλι δεν συνδυάστηκε με μια νίκη. Πίεσαν αρκετά αλλά αυτό
δεν ήταν αρκετό μπροστά στην εμπερία του Loix στις πολύ απαιτητικές
ε.δ. του Βελγίου.
Η 3η θέση της γενικής κρίθηκε στην τελευταία ε.δ. του αγώνα. Εκεί οι
φετινοί κυρίαρχοι των 2 θεσμών, Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207
S2000 της Racing Lions, ολοκλήρωσαν το φανταστικό comeback μετά το
κλατάρισμα της 1ης μέρας που τους έριξε αρκετά πίσω στη γενική, και
πήραν την θέση για μόλις 5''9. Να αναφέρουμε ότι στο ξεκίνημα της 2ης
μέρας, το Ιταλικό πλήρωμα βρισκόταν στην 11η θέση της γενικής. Σίγουρα
ήταν οι πρωταγωνιστές της 2ης μέρας καθώς κέρδισαν τις περισσότερες
ε.δ. και έδειξαν ότι είχαν την ταχύτητα για το κάτι παραπάνω στη
γενική. Ίσως χωρίς το κλατάρισμα της 1ης μέρας θα μπορούσαν να
διεκδικούσαν μέχρι και τη νίκη.
Πολύ καλή εμφάνιση και για τους Casier-Miclotte με το VW Polo S2000.
Ακόμα και αν έχασαν μια θέση στο πόντιουμ στην τελευταία ε.δ. του
αγώνα, κατάφεραν να κάνουν πολύ καλούς χρόνους απέναντι στα πολύ
ανταγωνιστικά 207 και Punto και έδειξαν ότι το Polo αποτελεί μια καλή
εναλλακτική λύση τουλάχιστον σε ασφάλτινες επιφάνειες, ενώ μην ξεχνάμε
ότι το πλήρωμα έιχε και μια έξοδο στο shakedown του αγώνα που ευτυχώς
όπως απεδείχθει δεν τους επιρέασε καθόλου.
Μόλις 9''5 πίσω τους, τερμάτισαν οι Snijers-Soenens με το 3ο Peugeot
207 S2000 της Κronos Racing που η BF Goodrich σε κάθε αγώνα το "δίνει"
σε ένα τοπικό πλήρωμα. Ο Snijers απέδειξε ότι παρά την ηλικία του
παραμένει ένας από τους κορυφαίους οδηγούς στην Ευρώπη και ότι η
επιλογή του για το εργοστασιακό μπάκετ του 207 ήταν κάτι παραπάνω από
σωστή.
Στην 6η θέση της γενικής κατέληξαν οι Basso-Dotta με το εργοστασιακό
Fiat Grande Punto S2000 της Abarth. Δεν ξεκίνησαν καλά τον αγώνα καθώς
ο οδηγός δεν ήταν ευχαριστημένος από το set-up, αλλά μετά από κάποιες
αλλαγές σε αυτό έκαναν καλούς χρόνους όμως και πάλι δεν μπόρεσαν να
βρεθούν κοντά στα 207 ενώ χρεώθηκαν και με ποινή 1 λεπτού για προπορεία.
Μια θέση πιο πίσω τερμάτισε και το πρώτο πλήρωμα με αυτοκίνητο που δεν
είναι προδιαγραφών S2000. O λόγος για τους Ολλανδούς Van den
Heuvel-Kolman με Mitsubishi Lancer Evo9 που έκαναν πολύ καλό αγώνα
χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα. Μεγάλη μάχη και για την 8η θέση που
κρίθηκε για 1''1 υπέρ των Βruyneel-Descamps με Subaru Impreza WRX N14
εμπρός από τους Lietaer-Dejonghe με Mitsubishi Lancer Evo9 στην
τελευταία ε.δ.
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Auquier-Pirotte με το 2ο VW Polo S2000
της ομάδας του Rene Georges. Πολύ καλή εμφάνιση και για την Melissa
Debackere που κατάφερε να φέρει το Mitsubishi Lancer Evo9 στην 11η θέση
γενικής εμπρός από πολύ πιο έμπειρα πληρώματα, όπως οι Αlen-Alanne με
το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που έχασαν 4 περίπου λεπτά
από κλατάρισμα και Betti-Barone με Peugeot 207 S2000 που την
ακολούθησαν στις 2 επόμενες θέσεις.
14οι γενικής και 1οι δικίνητοι τερμάτισαν οι γνωστοί μας από το JWRC,
Burkart-Schirnhofer με Citroen C2 S1600 ενώ μόλις 15''8 πίσω τους
τερμάτισαν οι Schammel-Jamoul με Renault Clio R3.
Ας περάσουμε στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, όπου εκεί
πρωταγωνιστές ήταν τα πληρώματα που κυρίως διεκδικούν τον τίτλο του
ERC. Oι Fontana-Casazza με Fiat Grande Punto S2000 εγκατέλειψαν από
κιβώτιο, οι Ιsik-Ozsenler με Fiat Grande Punto S2000 σταμάτησαν την
προσπάθεια τους στην 3η ε.δ., οι Κopecky-Stary με Peugeot 207 S2000 από
έξοδο, οι Travaglia-Granai με Fiat Grande Punto S2000 σταμάτησαν στην
14η ε.δ. μετά από τουμπάρισμα, οι Sola-Sanchez με Fiat Grande Punto
S2000 σταμάτησαν στην 11η ε.δ. από σπασμένη ανάρτηση, οι Higgins
M.-Kennedy στην πρώτη τους εμφάνιση με ένα MG S2000 σταμάτησαν στην 13η
ε.δ. από πρόβλημα υπερθέρμανσης, και οι Solowow-Baran με Peugeot 207
S2000 από σπασμένη ανάρτηση στην 4η ε.δ.. Άτυχοι και οι Princen-Eelbode
που με το Renault Clio R3 ήταν άνετα 1οι δικίνητοι μέχρι την 17η ε.δ.
που εγκατέλειψαν από κινητήρα.
Επόμενος αγώνας για το ERC, στις 11-13 Ιουλίου με το ασφάλτινο Ράλλυ
Βουλγαρίας ενώ για το IRC τις ίδιες ημέρες με το χωμάτινο Ράλλυ Ρωσίας.
Αποτελέσματα Υpres Rally:
1 |
Loix-Buysmans |
Peugeot 207 S2000 |
N/4 |
2.44'40''3 |
2 |
Vouilloz-Klinger |
Peugeot 207 S2000 |
N/4 |
+ 58''7
|
3
|
Rossetti-Chiarcossi
|
Peugeot 207 S2000
|
N/4
|
+ 1'28''6
|
4
|
Casier-Miclotte
|
VW Polo S2000
|
N/4
|
+ 1'34''5
|
5
|
Snijers-Soenens
|
Peugeot 207 S2000
|
N/4
|
+ 1'44''0
|
6
|
Basso-Dotta
|
Fiat Grande Punto S2000
|
N/4
|
+ 3'22''9
|
7
|
Van Den Heuvel-Kolman
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+ 4'43''7
|
8
|
Bruyneel-Descamps
|
Subaru Impreza WRX N14
|
N/4
|
+ 6'19''5
|
9
|
Lietaer-Dejonghe
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+ 6'20''6
|
10
|
Auquier-Pirotte
|
VW Polo S2000
|
N/4
|
+ 7'42''1
|
11
|
Debackere-Geerlandt
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+ 7'53''9
|
12
|
Alen-Alanne
|
Fiat Grande Punto S2000
|
N/4
|
+ 7'58''9
|
13
|
Betti-Barone
|
Peugeot 207 S2000
|
N/4
|
+ 8'31''5
|
14
|
Burkart-Schirnhofer
|
Citroen C2 S1600
|
A/6
|
+ 9'35''2
|
15
|
Schammel-Jamoul
|
Renault Clio R3
|
A/7
|
+ 9'51''0
|
16
|
Lhonnay-Bruck
|
Mitsubishi Lancer Evo9 |
N/4
|
+ 11'55''5
|
17
|
Van Parijs-Heyndrickx
|
Subaru Impreza WRX N12 |
N/4
|
+ 12'15''4
|
18
|
De Keyser-Smets
|
Subaru Impreza WRX N12 |
N/4
|
+ 14'17''4
|
19
|
Burton-Louette
|
Citroen C2 R2
|
A/6
|
+ 14'55''2
|
20
|
Snaet-Deplancke
|
Mitsubishi Lancer Evo9 |
N/4
|
+ 15'01''3 |
|