Ενημέρωση
Για ακόμα έναν αγώνα του Πρωταθλήματος Ουγγαρίας, αυτή τη φορά στην
άσφαλτο με το Ozd Rally, οι Spitzmuller-Kazar με το Mitsubishi Lancer
WRC απέδειξαν ότι την φετινή χρονιά είναι ο συνδυασμός που ξεχωρίζει
από τους υπόλοιπους σε επιδόσεις. Πήραν άλλη μια άνετη νίκη και είναι
το ακλόνητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Ο αγώνας αρχικά είχε ενδιαφέρον όσον αφορά την κορυφή καθώς μέχρι την 7η, οι Benik-Lukacs με το Ford Focus WRC πίεσαν πολύ τους νικητές κερδίζοντας πολλές ε.δ. και έτσι άρχισαν να εναλλάσονται τα 2 πληρώματα στην κορυφή. Στην συνέχεια όμως το πλήρωμα του Focus αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια του εξαιτίας μηχανικού προβλήματος που αντιμετώπισαν και έτσι ο "Spici" χωρίς να χρειαστεί να υπερβάλλει πουθενά οδήγησε σβέλτα και πήρε τη νίκη. Σχεδόν μισό λεπτό πίσω του τερμάτισαν οι Turan-Benics με το Peugeot 307 WRC της Bozian. Δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων αλλά προσπάθησαν για το καλύτερο ενώ με αυτό το αποτέλεσμα διατηρούν ακόμα ελπίδες για τον τίτλο. H 3η θέση της γενικής πήρε στους Herczig-Csoko με το Subaru Impreza WRC της τοπικής αντιπροσωπείας. Κινήθηκαν γρήγορα και πήραν το καλύτερο φετινό τους αποτέλεσμα. Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Turi-Toth που οδήγησαν την "γερασμένη" Toyota Corolla WRC εμπρός από ισχυρότερους συνδυασμούς. 5οι γενικής τερμάτισαν οι Εrdi-Penderik με Subaru Impreza WRC ενώ τους ακολούθησαν οι "ASI"-Piko με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που ήταν και ο ταχύτερος συνδυασμός με αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν. Και αυτοί φέτος ξεχωρίζουν με τις επιδόσεις τους καθώς σε όσους αγώνες τερμάτισαν, κέρδισαν άνετα την κατηγορία τους ενώ παράλληλα τερματίζουν και πολύ ψηλά στη γενική. Μόλις 4''3 πίσω τους μετά από μέτρια εμφάνιση βρέθηκαν οι Borsi-Baranyai με ακόμα ένα Subaru Impreza WRC ενώ στην 8η θέση βρέθηκαν οι, γνωστοί μας από το JWRC, Beres Jnr-Muller που για ακόμα έναν αγώνα κέρδισαν τους θεατές με το άφθονο θέαμα που πρόσφεραν οδηγώντας το Fiat Grande Punto S2000. Tην πρώτη 10άδα έκλεισαν 2 Mitsubishi Lancer RS Evolution 6 της κατηγορίας Α, με τους Hideg-Kerek και Szijj-Magyar στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα. Και πάλι 1οι δικίνητοι οι Kakuszi-Kakuszi με το Renaut Clio S1600 που παράλληλα τερμάτισαν στην 12η θέση της γενικής. Πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι, αντιθέτως με τα υπόλοιπα Ευρωπαικά εθνικά πρωταθλήματα, και το 2009 στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ουγγαρίας θα επιτραπεί στα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC να βαθμολογηθούν κανονικά. |
Αποτελέσματα
Τερ |
Νο
|
οδηγός/συνοδηγός
|
αυτοκίνητο/ομάδα
|
κατ.
|
χρόνος
|
διαφ.1ο
|
διαφ.προηγ.
|
1 . | 3 . | Spitzmüller Csaba Kazár Miklós |
Mitsubishi Lancer WRC Hell Racing Team |
WRC |
1h21'02"0
|
|
|
2 . | 2 . | Turán Frigyes Benics Kálmán |
Peugeot 307 WRC Planet Turán Motorsport SE. |
WRC |
1h21'31"7
|
29"7
|
29"7
|
3 . | 6 . | Herczig Norbert Csökő Zoltán |
Subaru Impreza WRC Subaru Rally Team Hungary |
WRC |
1h22'52"6
|
01'50"6
|
01'20"9
|
4 . | 8 . | Turi Tamás Tóth Imre |
Toyota Corolla WRC Pit-Line Kft. |
WRC |
1h23'33"8
|
02'31"8
|
41"2
|
5 . | 16 . | ifj. Érdi Tibor - |
? WRC Érdi Rallye Team |
WRC |
1h24'34"7
|
03'32"7
|
01'00"9
|
6 . | 7 . | ASI Pikó Zsuzsa |
Mitsubishi Lancer Evo Asi Rallye Club |
N4 |
1h24'53"2
|
03'51"2
|
18"5
|
7 . | 9 . | Borsi Gergely Baranyai László |
Subaru Impreza S9 WRC Magyar Motorsport Egyesület |
WRC |
1h24'57"5
|
03'55"5
|
04"3
|
8 . | 1 . | Béreš Jozef jr. Muller Róbert Ing. |
Fiat Grande Punto Tempus Styllex |
S2000 |
1h26'27"8
|
05'25"8
|
01'30"3
|
9 . | 11 . | Hideg Krisztián Kerék István |
Mitsubishi Lancer Evo VI. RSQ Team Kft. |
A8 |
1h26'32"1
|
05'30"1
|
04"3
|
10 . | 18 . | Szíjj Zsolt Magyar Gábor |
Mitsubishi Lancer Evo VI. Speedy Motorsport |
A8 |
1h26'53"3
|
05'51"3
|
21"2
|
11 . | 17 . | Balázs Öcsi Pelyhe György |
Mitsubishi Lancer Evo IX. SRT Kft. |
N4 |
1h27'22"6
|
06'20"6
|
29"3
|
12 . | 23 . | Kakuszi Zsolt Kakuszi Csaba |
Renault Clio S1600 Maxx Rally Team |
S1600 |
1h27'23"6
|
06'21"6
|
01"0
|
13 . | 24 . | Osváth Péter Gács Gábor |
Mitsubishi Lancer Evo IX. DODO ASE |
N4 |
1h27'30"6
|
06'28"6
|
07"0
|
14 . | 12 . | Matics Mihály Vinoczai Attila |
Mitsubishi Lancer Evo IX. AP Motorsport kft. |
N4 |
1h27'36"1
|
06'34"1
|
05"5
|
15 . | 15 . | Balogh János Németh László |
Mitsubishi Lancer Evo IX. Hell Racing Team |
N4 |
1h28'07"1
|
07'05"1
|
31"0
|
16 . | 22 . | Trencsényi József Trencsényi Tamás |
Mitsubishi Lancer EVO Tre-Car Motorsport SE |
N4 |
1h28'38"5
|
07'36"5
|
31"4
|
17 . | 33 . | Czél Péter Szőke Tamás |
Mitsubishi Lancer Evo IX. Hell Racing Team |
N4 |
1h29'14"5
|
08'12"5
|
36"0
|
18 . | 35 . | Hankó László Tóth Péter |
Mitsubishi Lancer Evo IX. Tre-Car Motorsport SE |
N4 |
1h29'19"5
|
08'17"5
|
05"0
|
19 . | 31 . | Tobak Zoltán Szabó Krisztián |
Mitsubishi Lancer Evo VI. RSQ Team Kft. |
A8 |
1h29'26"5
|
08'24"5
|
07"0
|
20 . | 28 . | Pintér László Tóth Csaba |
Mitsubishi Lancer Evo VI. Top Speed Racing Kft. |
A8 |
1h29'35"6
|
08'33"6
|
09"1
|
21 . | 20 . | Rongits Attila Hannus László |
Mitsubishi Lancer Evo VII. Ba-Ro Motorsport |
A8 |
1h30'08"3
|
09'06"3
|
32"7
|
22 . | 37 . | Baksay-Szabó Ádám Ranga Péter |
Mitsubishi Lancer Evo IX. Topp-Cars Rally Team |
N4 |
1h30'33"9
|
09'31"9
|
25"6
|
23 . | 39 . | Tárnok Tamás Herr Mátyás |
Renault Megane Maxi TT Racing ASE |
A7 |
1h30'45"3
|
09'43"3
|
11"4
|
24 . | 47 . | Janzer György Kerekes Dániel |
Renault Clio R3 Berg Autósport Egyesület |
A7 |
1h32'49"6
|
11'47"6
|
02'04"3
|
25 . | 48 . | Kőváry Barna Szentiványi Szabolcs |
Renault Clio R3 Auto-Mata AMSE |
A7 |
1h32'50"1
|
11'48"1
|
00"5
|
26 . | 72 . | Krózser Menyhért Fodor Géza |
Citroen C2 R2 Papp Rally Team |
A6 |
1h34'00"7
|
12'58"7
|
01'10"6
|
27 . | 101 . | Szabó Laci Verba Gábor |
Lada VFTS Ingredior-Via Kft |
H9 |
1h35'48"7
|
14'46"7
|
01'48"0
|
28 . | 49 . | Lévai Ferenc Schweighardt Gábor |
Honda Civic Type-R R3 DODO ASE |
A7 |
1h36'04"8
|
15'02"8
|
16"1
|
29 . | 46 . | Molnár József Zavicsa Ádám |
Mitsubishi Lancer Evo IX. TechnoTeam ASE |
N4 |
1h36'09"7
|
15'07"7
|
04"9
|
30 . | 61 . | Ábrahám Zoltán Tóth Gábor |
Honda Civic Type-R Maxx Rally Team |
N3 |
1h36'40"4
|
15'38"4
|
30"7
|
31 . | 44 . | Kozma Gabor Novak Előd |
Mitsubishi Lancer Evo IX. Ba-Ro Motorsport |
N4 |
1h37'16"1
|
16'14"1
|
35"7
|
32 . | 107 . | Födő Imre Demjén Gábor |
Lada VFTS Grámán Rallye Team |
H9 |
1h37'17"7
|
16'15"7
|
01"6
|
33 . | 74 . | Wágner György Szerémy Zsófia |
Peugeot 206 Pécsi Rally Spor Club |
A6 |
1h37'24"5
|
16'22"5
|
06"8
|
34 . | 83 . | Kutrtos Róbert László István |
Honda Civic Szajky Rally Team SE |
N2 |
1h38'28"2
|
17'26"2
|
01'03"7
|
35 . | 71 . | Keller Péter Bencze Szabolcs |
Suzuki Swift Sport Tenkes Rallye Team SE |
A6 |
1h38'53"1
|
17'51"1
|
24"9
|
36 . | 52 . | Spindler Jenő Farkas István |
Opel Astra GSI Spindler Ase |
A7 |
1h39'11"6
|
18'09"6
|
18"5
|
37 . | 88 . | Kovács Antal Istovics Gergely |
Skoda - Pécsi Rally Sport Club |
A5 |
1h39'16"4
|
18'14"4
|
04"8
|
38 . | 102 . | Boroznaki Tibor Kiss András |
Lada 2105 Rally&Racing |
H9 |
1h39'21"6
|
18'19"6
|
05"2
|
39 . | 110 . | Zsíros Imre Forray Zsolt |
Lada VFTS Zsíros-Molnár Team Kft |
H9 |
1h39'25"8
|
18'23"8
|
04"2
|
40 . | 60 . | Hibján József Szurovcsák István |
Ford Fiesta St E85 Motorsport Kft |
N3 |
1h39'49"5
|
18'47"5
|
23"7
|
41 . | 54 . | dr. Gáspár Rezső - |
- - Hadik Rallye Team |
A7 |
1h41'01"1
|
19'59"1
|
01'11"6
|
42 . | 82 . | Sós Nacsa Gábor Fedor Tamás |
Suzuki Swift Sport Sós Motorsport |
N2 |
1h42'44"4
|
21'42"4
|
01'43"3
|
43 . | 77 . | Hoffer Zsolt - |
Suzuki Swift Sport Budapesti Rendészeti SE |
N2 |
1h43'16"9
|
22'14"9
|
32"5
|
44 . | 106 . | Keszler Mátyás Hágen Zoltán |
Audi Coupé S2 Pécsi Rally Sport Club |
H10 |
1h43'42"7
|
22'40"7
|
25"8
|
45 . | 81 . | Drávucz Olivér Zsiga Gábor |
Suzuki Ignis Aquis Suzuki-Treff M.S.E |
N2 |
1h44'08"1
|
23'06"1
|
25"4
|
46 . | 78 . | Kiss Márton Ambrus Berger Richard |
Suzuki Swift Sport Tenkes Rallye Team SE |
N2 |
1h46'45"8
|
25'43"8
|
02'37"7
|
47 . | 53 . | Pryma Zoltán Kerekes József |
Peugeot 206RC Aquincum Racing |
A7 |
1h46'54"9
|
25'52"9
|
09"1
|
48 . | 85 . | Dibusz László Tenke Bertalan |
Skoda Felicia Spindler Ase |
A5 |
1h47'13"5
|
26'11"5
|
18"6
|
49 . | 73 . | Csegezi Ákos Macsó Kornél |
Honda Civic Szajky Rally Team SE |
A6 |
1h48'29"8
|
27'27"8
|
01'16"3
|
50 . | 57 . | Rimár Tamás Kakuk Gyula |
Honda Civic Type-R Maxx Rally Team |
N3 |
1h48'36"9
|
27'34"9
|
07"1
|
51 . | 100 . | Német László Szegő János |
Lada 21074 Juhász Racing Kft. |
H9 |
1h49'26"8
|
28'24"8
|
49"9
|
52 . | 91 . | Tibor Šamo Jozef Tischler |
Skoda Felicia KOP-STAV s.r.o |
N1 |
1h49'53"9
|
28'51"9
|
27"1
|
53 . | 115 . | Gerencsér Tibor Kőszegi Zoltán |
Ford ESCORT RS.COSW. Pasz-Ger |
H10 |
1h50'17"2
|
29'15"2
|
23"3
|
54 . | 90 . | Alaxay Viktor - |
Suzuki 2005 Swift (RS) Tech-R ASE |
A5 |
1h58'08"9
|
37'06"9
|
07'51"7
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rally.hu

