 |
Στην 2η
θέση της βαθμολογίας τερμάτισε την περιπέτεια
του στη Formula Azzurra ο Στέφανος Καμιτσάκης.
Στο φινάλε του πρωταθλήματος ο οδηγός
της Fuga Racing ανέβηκε δυο φορές στο βάθρο
όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να του χαρίσει
τον τίτλο.
Με τις
ελπίδες του να έχουν ψαλιδιστεί στον
προηγούμενο αγώνα ο Καμιτσάκης δεν είχε
άλλη επιλογή από αυτή της φουλ επίθεσης.
Παρά το ότι δεν είχε οδηγήσει ποτέ στην
Άντρια από τα χρονομετρημένα έδειξε τις
προθέσεις του κατακτώντας τη 3η
θέση στο grid των δυο αγώνων χάρη και στην
εξαιρετική δουλειά των ανθρώπων της Fuga
Racing. Στον 1ο αγώνα ο Καμιτσάκης κέρδισε
στο σπριντ μέχρι την πρώτη στροφή τον
Nappi που εκκίνησε ακριβώς μπροστά του.
Δυστυχώς, ο νεαρός Ναπολιτάνος χτυπώντας
δυο φορές το μονοθέσιο με τα χρώματα της
Superfast Ferries έστειλε τον Καμιτσάκη εκτός
πίστας και στην τελευταία θέση. Από εκεί
ο συμπατριώτης μας ξεκίνησε μια επική
προσπάθεια που του απέφερε δώδεκα προσπεράσματα,
τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με διαφορά
μισού δευτερολέπτου από τον επόμενο καλύτερο
και την 3η θέση στην κατάταξη της
Formula Azzurra (5η γενικής). Μπροστά του
τερμάτισε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας
Edoardo Liberati που όμως βρέθηκε ενώπιον των
αγωνοδικών εξαιτίας ενός προσπεράσματος
σε καθεστώς κίτρινης σημαίας. Μετά από
πολύωρες διαβουλεύσεις ο Ιταλός κράτησε
τη θέση του και εξασφάλισε μαθηματικά
τον τίτλο.
Πλέον
ο Καμιτσάκης είχε σαν στόχο στον αγώνα
της Κυριακής να προσπεράσει τον Gilardoni
και να τερματίσει στη 2η θέση της
βαθμολογίας. Η εκκίνηση αυτή τη φορά δεν
ήταν τόσο καλή αφού έχασε μια θέση από
τον Bana, γρήγορα όμως την ανέκτησε και
βρέθηκε κολλημένος στο κιβώτιο του Nappi
που με τη σειρά του πίεζε τον Cicchiello. Ο
Ελβετός παρά την μεγάλη εμπειρία του
δεν άντεξε στην πίεση και βρέθηκε εκτός
πίστας αφήνοντας τους δυο νεαρούς αντιπάλους
του να διεκδικήσουν την νίκη. Το πέρασμα
των γύρων βρήκε τον Nappi να είχε πλεονέκτημα
αφού το στήσιμο που είχε επιλέξει είχε
μεγαλύτερη διάρκεια με αποτέλεσμα να
αποσπαστεί από τον Καμιτσάκη. Παρόλα
αυτά ο Έλληνας οδηγός πέτυχε άνετα τον
στόχο του αφού ο Gilardoni έμεινε στα ρηχά
τερματίζοντας μόλις 9ος και έτσι
έκλεισε την παρουσία του στην Formula Azzurra
με τον πλέον θετικό τρόπο.
Κάνοντας
έναν σύντομο απολογισμό ο ίδιος τόνισε:
“Αν μου προσέφεραν στην αρχή της χρονιάς
τη 2η θέση σε ένα τόσο ανταγωνιστικό
πρωτάθλημα, θα την έπαιρνα ευχαρίστως.
Βέβαια όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα αισθάνομαι
μια δόση πικρίας αφού θα μπορούσα να ήμουν
πρωταθλητής. Όμως είμαι ευχαριστημένος
γιατί έμαθα πολλά που θα χρησιμεύσουν
στο μέλλον αλλά και γιατί ήμουν κομμάτι
μιας καθαρά Ελληνικής προσπάθειας. Αισθάνομαι
βαθιά υποχρέωση τόσο στους ανθρώπους
της Superfast Ferries που με στήριξαν με όλη τους
την καρδιά, όσο στον Δημήτρη Παπανίκανδρο
και τους υπόλοιπους ανθρώπους της Fuga
Racing που δούλεψαν σκληρά για να είναι το
μονοθέσιο μου σε άψογη κατάσταση”.
|