Ενημέρωση
Με μια καταπληκτική εμφάνιση οι Vouilloz-Klinger με το Peugeot 207 S2000 κατάφεραν να πάρουν τη νίκη στο τελευταίο αγώνα του Ευρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ΕRC), το Rally Antibes, αλλά η μεγάλη είδηση είναι ότι οι Rossetti-Chiarcossi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions με τους 3 βαθμούς που πήραν στο τέλος της 1ης μέρας είναι πλέον και Πρωταθλητές Ευρώπης μετά και την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ιταλίας.
Εξ αρχής ο Vouilloz πήρε κεφάλι στη γενική και έμεινε εκεί ως το τέλος του αγώνα. Για ακόμα έναν αγώνα πιστοποίησε την ταχύτητα του στην άσφαλτο και πηγαίνει ολοταχώς και αυτός για κατάκτηση τίτλου, αυτού του ΙRC. O αγώνας ήταν μια καλή προπόνηση εν'όψει της συμμετοχής του στο Rally Valais, προτελευταίο αγώνα του IRC.
25''5 πίσω του τερμάτισαν οι Sarrazin-Renucci στην επανεμφάνιση του οδηγού μετά από αρκετό καιρό και μάλιστα πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την Peugeot Sport. Eργοστασιακή συμμετοχή λοιπόν για τον Sarrazin που χρησιμοποίησε τον αγώνα για προετοιμασία εν όψει της συμμετοχής του στο Monte Carlo του 2009 και έδειξε ότι η απουσία από τους αγώνες δεν τον επηρέασε πολύ καθώς βρέθηκε πολύ κοντά σε χρόνους με τους νικητές ενώ κέρδισε και 2 ε.δ. στον αγώνα. Πολύ καλή εμφάνιση για τον πρώην οδηγό F1 και αναμένουμε να "ανέβει" ακόμα περισσότερο αγώνα με τον αγώνα.
Αρκετά πίσω από τους 2 πρώτους, στην 3η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000. Προσπάθησαν αρκετά αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσαν να καλύψουν τη διαφορά βαθμών από τον Rossetti και παρά τη νίκη τους στην κατάταξη του ERC τελικά τερμάτισαν 2οι στην βαθμολογία του πρωταθλήματος. Παρ' όλα αυτά είναι η καλύτερη τους διάκριση ώς τώρα πράγμα για το οποίο δεν έκρυψαν την χαρά τους στον τερματισμό.
Περίπου 2'30'' πίσω τους στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι περσυνοί νικητές του ράλλυ ΕΛΠΑ, Isik-Ozsenler, με το Fiat Grande Punto S2000 της Τούρκικης αντιπροσωπείας. Κινήθηκαν γρήγορα αλλά τελικά το μόνο που κατάφεραν ήταν να πάρουν αρκετούς βαθμούς ώστε να τερματίσουν 3οι στη βαθμολογία του ERC.
Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Bruyneel-Descamps με ένα Subaru Impreza WRX N14. To πλήρωμα από το Βέλγιο κατάφερε να είναι το πρώτο πλήρωμα με αυτοκίνητο προδιαγραφών Super N αλλά πάνω από 16 λεπτά πίσω από την μάχη της γενικής.
Μέτρια εμφάνιση και για τους Fontana-Cassina που επέστρεψαν στον θεσμό αυτή τη φορά με ένα ολοκαίνουριο Peugeot 207 S2000. O oδηγός δήλωσε ότι χρειάζεται χρόνο προσαρμογής και ότι του χρόνου θα είναι έτοιμοι να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο στο ERC. Nα θυμίσουμε ότι ο οδηγός μετά το ράλλυ Βουλγαρίας διέκοψε το πρόγραμμά του στο θεσμό καθώς δεν ήταν ευχαριστημένος από το προηγούμενο αυτοκίνητο του, ένα Fiat Grande Punto S2000.
Στην 7η θέση της γενικής και πρώτοι 2κίνητοι βρέθηκαν οι Tlustak-Scaloud με το Citroen C2 S1600 ενώ σχεδόν 4 λεπτά πίσω τους, τους ακολούθησαν οι τοπικοί Fabre-Cavarero με ένα Renault Clio S1600.
Tην πρώτη 10άδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Kandoyan-Kandoyan με ένα Renault Clio RS που κέρδισαν και την Ν/3 ενώ τους ακολούθησαν οι Canella-Gria με ένα Renault Clio R3 που κέρδισαν την Α/7.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις αυτές των Donchev-Valchev με το Peugeot 207 S2000 από πρόβλημα στην ανάρτηση στην 15η ε.δ., Betti-Barone που σε συτόν τον αγώνα συμμετείχε με ένα Renault Clio R3 από μηχανικό πρόβλημα στην 9η ε.δ., Ruggeri-Doglio με Fiat Grande Punto S2000 από έξοδο στην 10η ε.δ., και Βοetti-Monnier με Peugeot 207 S2000 στην 5η ε.δ. επίσης από έξοδο.
Στον αγώνα είχαμε το ντεμπούτο του νέου Proton Satria S2000 στα χέρια των Bouffier-Panseri, οι οποίοι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου και δεν παρουσίασαν κάτι ιδιαίτερο ενώ σταμάτησαν την προσπάθεια τους στην 14η ε.δ.
Επίσης εγκατέλειψαν την 2η μέρα και οι Rossetti-Chiarcossi από πρόβλημα στην αντλία νερού στην 11η ε.δ.. Οι Ιταλοί μετά την "συγκρατημένη" εμφάνιση τους την 1η μέρα του αγώνα που τους έδωσε τους 3 βαθμούς που χρειαζόταν για την κατάκτηση του τίτλου, την 2η μέρα ξεκίνησαν με δαιμονιώδη ρυθμό πραγματοποιώντας απίστευτους χρόνους στις ε.δ. καθώς ήθελαν και τη νίκη στον αγώνα. Δυστυχώς όμως η αντλία νερού του 207 δεν άντεξε την πίεση και τους ανάγκασε σε εγκατάλειψη. Οι Rossetti-Chiarcossi είναι λοιπόν οι νέοι Πρωταθλητές Ευρώπης και μάλιστα πολύ άξια καθώς από τους συνδυασμούς που τελικά βαθμολογήθηκαν ήταν μακράν οι ταχύτεροι σε όλες τις επιφάνειες. Συγχαρητήρια!
Επίσης να θυμίσουμε ότι μετά την φετινή αποτυχία διοργάνωσης του ράλλυ ΕΛΠΑ για το ERC, η οργάνωση κατάφερε να εξαφαλίσει την θέση του αγώνα στον θεσμό για το 2009. Ας ελπίσουμε να εξασφαλίσει και την διεξαγωγή του στο μέρος που ο αγώνας δημιούργησε την ιστορία του!
Αποτελέσματα
ANTIBES RALLY 2008 - FINAL RESULTS
Po RZ / After SS 18
Po RZ / After SS 18
Pos. | No | ![]() |
Driver / Co-driver Vehicle |
Category Position |
Stage time Penalties |
Total Time | Diff.Leader Diff.Prev. |
1 | 6![]() |
![]() 1 |
Vouilloz Nicolas / Klinger Nicolas Peugeot 207 S2000 |
N/4 1 |
03:21:10.9 |
03:21:10.9 | 00:00:00.0 00:00:00.0 |
2 | 10![]() |
![]() 2 |
Sarrazin Stéphane / Renucci Jacques-Julien Peugeot 207 S2000 |
N/4 2 |
03:21:36.4 |
03:21:36.4 | 00:00:25.5 00:00:25.5 |
3 | 9![]() |
![]() 3 |
Solowow Michal / Baran Maciej Peugeot 207 S2000 |
N/4 3 |
03:25:32.0 |
03:25:32.0 | 00:04:21.1 00:03:55.6 |
4 | 2![]() |
![]() 4 |
Isik Volkan / Özsenler Kaan Fiat Grande Punto S2000 |
N/4 4 |
03:27:52.1 00:00:10.0 |
03:28:02.1 | 00:06:51.2 00:02:30.1 |
5 | 31![]() |
![]() 5 |
Bruyneel Dominique / Descamps Jean Charles Subaru Impreza Sti |
N/4 5 |
03:38:01.6 |
03:38:01.6 | 00:16:50.7 00:09:59.5 |
6 | 5![]() |
![]() 7 |
Fontana Corrado / Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 |
N/4 6 |
03:38:47.0 |
03:38:47.0 | 00:17:36.1 00:00:45.4 |
7 | 14![]() |
![]() 6 |
Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroën C2 S1600 |
A/6 1 |
03:39:01.9 |
03:39:01.9 | 00:17:51.0 00:00:14.9 |
8 | 22![]() |
![]() 8 |
Fabre Julien / Cavarero Guy Renault Clio S1600 |
A/6 2 |
03:41:31.2 00:01:30.0 |
03:43:01.2 | 00:21:50.3 00:03:59.3 |
9 | 45![]() |
![]() 9 |
Kandoyan Laurent / Kandoyan Carole Renault Clio Sport |
N/3 1 |
03:43:32.2 |
03:43:32.2 | 00:22:21.3 00:00:31.0 |
10 | 26![]() |
![]() 10 |
Canella Massimo / Gria Silvio Renault Clio R3 |
A/7 1 |
03:44:21.5 |
03:44:21.5 | 00:23:10.6 00:00:49.3 |
11 | 23![]() |
![]() 11 |
Baldo Francesco / Pagliuca Paolo Renault Clio S1600 |
A/6 3 |
03:44:16.0 00:01:10.0 |
03:45:26.0 | 00:24:15.1 00:01:04.5 |
12 | 28![]() |
![]() 12 |
Barbero Philippe / Gullino Patrice Renault Clio R3 |
A/7 2 |
03:46:16.7 |
03:46:16.7 | 00:25:05.8 00:00:50.7 |
13 | 44![]() |
![]() 13 |
La Barbera Salvatore / Florane Geoffroy Renault Clio Sport |
N/3 2 |
03:50:30.1 |
03:50:30.1 | 00:29:19.2 00:04:13.4 |
14 | 47![]() |
![]() 14 |
Amerio Roberto / Piovano Enrico Renault Clio Sport |
N/3 3 |
03:54:32.4 |
03:54:32.4 | 00:33:21.5 00:04:02.3 |
15 | 50![]() |
![]() 15 |
Smékal Egon / Dresler Pavel Honda Civic Type R |
N/3 4 |
03:55:35.5 |
03:55:35.5 | 00:34:24.6 00:01:03.1 |
16 | 35![]() |
![]() 16 |
Vossen Henk / Findhammer Johan Mitsubishi Lancer EVO IX |
N/4 7 |
03:55:34.8 00:02:30.0 |
03:58:04.8 | 00:36:53.9 00:02:29.3 |
17 | 30![]() |
![]() 17 |
Pletka Tomáš / Novák Petr Citroën C2 R2 |
A/6 4 |
04:00:20.3 |
04:00:20.3 | 00:39:09.4 00:02:15.5 |
18 | 55![]() |
![]() 18 |
Comini Daniele / Gravaghi Paolo Citroën Saxo VTS |
N/2 1 |
04:04:04.2 |
04:04:04.2 | 00:42:53.3 00:03:43.9 |
19 | 56![]() |
![]() 19 |
Dallamano Giorgio / Onorati Giovanni Peugeot 106 S16 |
N/2 2 |
04:05:28.5 |
04:05:28.5 | 00:44:17.6 00:01:24.3 |
20 | 54![]() |
![]() 20 |
Fouassier Matthias / Labergere Christopher Peugeot 206 XS |
A/6 5 |
04:11:33.4 |
04:11:33.4 | 00:50:22.5 00:06:04.9 |
21 | 53![]() |
![]() 21 |
Ehret Grégory / Ehret Patrice Peugeot 106 S16 |
A/6 6 |
04:13:11.2 00:03:50.0 |
04:17:01.2 | 00:55:50.3 00:05:27.8 |
22 | 51![]() |
![]() 22 |
Albanese Giuseppe Davide / Argentin Marco Peugeot 306 S16 |
N/3 5 |
04:23:08.9 00:00:10.0 |
04:23:18.9 | 01:02:08.0 00:06:17.7 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.antibes-rally.com

