Ενημέρωση
Ξεκίνησε η αγωνιστική χρονιά και στην Ιταλία κυρίως με κάποιους αγώνες
rally ronde και ένας από αυτόυς που συγκέντρωσε αρκετές και καλές
συμμετοχές ήταν το χωμάτινο Liburna Rally Ronde. Aρκετοί από τους
πρωταγωνιστές του Trofeo Rally Terra (Κύπελλο Χώματος Ιταλίας), και όχι
μόνο, συμμετείχαν στον αγώνα στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για την
φετινή χρονιά. Πολύ βροχή που είχε σαν αποτέλεσμα πολύ λάσπη μέσα στην
ε.δ, και νικητές αναδείχτηκαν οι πολύ έμπειροι, Μanfrinato-Manfrinato,
που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX
προετοιμασμένο από την MRT by Nocentini. Κέρδισαν τα 2 από τα 4
περάσματα της ε.δ. και πήραν μια νίκη που σίγουρα θα τους ανεβάσει την
ψυχολογία τους εν όψει της νέας χρονιάς. 13''9 πίσω τους, τερμάτισαν, επίσης μετά από καλή εμφάνιση, οι Batistini-Morganti με ένα Peugeot 207 S2000 της Power Car. Kέρδισαν τα άλλα 2 περάσματα της ε.δ. αλλά δεν κατάφεραν να μειώσουν την διαφορά από τους νικητές που δημιουργήθηκε στο 1ο πέρασμα όπου ο Batistini δεν πραγματοποίησε καλό χρόνο. Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι ήταν η πρώτη εμφάνιση των νικητών του Subaru Cup Ιταλίας 2008 με αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι De Dominicis-Daddoveri με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την Grifone. Δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων αλλά κατάφεραν να κερδίσουν την "άνιση" μάχη της 3ης θέσης από τους Ούγγρους Erdi-Penderik που στον αγώνα συμμετείχαν με ένα Subaru Impreza WRC. Στο τέλος μόλις 2''3 χώρισαν τα 2 πληρώματα. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Ciuffi-Goggioli που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Peugeot 206 WRC της Friul Motor ενώ τους ακολούθησαν οι Bentivogli-Innocenti με ένα Subaru Impreza WRX N11 και Piccolotto-Marchi με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII. Στην 8η θέση βρέθηκαν οι Γάλλοι Maurin-Thimonier με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Barucchello-Celi με Subaru Impreza WRX N12 και Pierangioli-Capolongo με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Mόλις 11οι γενικής ένα από τα φαβορί του αγώνα, οι γνωστοί μας από συμμετοχές τους στα παλαιότερα ράλλυ Χαλκιδικής, Τempestini-Pulpea που εμφανιστηκαν στον αγώνα με ένα Skoda Fabia WRC. Δεν κατάφεραν να προσαρμοστούν άμεσα στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να κάνουν πολλά λάθη που τους κόστισαν αρκετά σε χρόνο και θέσεις. 1οι 2WD τερμάτισαν οι Raschi-Lamonato με Renault Clio R3 στην 15η θέση της γενικής ενώ βρέθηκαν μπροστά από πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα σε συνθήκες που δεν ευνοούσαν τους δικίνητους, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψαν και οι Ζille-Constantin με ένα Opel Astra OPC της Ν/3 που τερμάτισαν 2οι 2WD, 1οι Ν/3 και 19οι γενικής! Ας δούμε όμως και τις σημαντικότερες εγκαταλείψεις. Στον αγώνα συμμετείχαν οι περσυνοί Πρωταθλητές Ιταλίας, Rossetti-Chiarcossi με ένα Fiat Grande Punto S2000 της Procar. Kαι η κακή του τύχη συνεχίστηκε μετά το ράλλυ Μόντε Κάρλο (εγκατέλειψε στην 1η ε.δ. του αγώνα) αφού κα σε αυτόν τον αγώνα αντιμετώπισε πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του Punto που δεν τους επέτρεψε να κάνουν ένα καλό τεστ και εν τέλει τους οδήγησε σε εγκατάλειψη στο 3ο πέρασμα της ε.δ.. Επίσης άτυχοι και οι Marchetti-Biordi που στον αγώνα συμμετείχαν με ένα Ford Focus WRC και εγκατέλειψαν στο 3ο πέρασμα ενώ ήταν 3οι γενικής, και οι Broccoli-Mattioda με Opel Corsa S1600 που εγκατέλειψαν στο τελευταίο πέρασμα. |
Αποτελέσματα
LIBURNA RONDE TERRA - OVERALL CLASSIFICATION | |||||
P. | No | Driver/CoDriver/Car |
Gr/Cl | Time | Gap |
![]() |
|||||
1. | 3 | ![]() |
N/N4 | 27'27.3 | |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
2. | 8 | ![]() |
/S2000 | 27'41.2 | 13.9 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
3. | 6 | ![]() |
/S2000 | 27'47.0 | 19.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
4. | 16 | ![]() |
A/A8 | 27'49.3 | 22.0 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
5. | 9 | ![]() |
A/A8 | 28'03.4 | 36.1 |
![]() |
|||||
Peugeot 206 WRC | |||||
![]() |
|||||
6. | 21 | ![]() |
N/N4 | 28'14.2 | 46.9 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
7. | 23 | ![]() |
N/N4 | 28'19.7 | 52.4 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO VIII | |||||
![]() |
|||||
8. | 44 | ![]() |
N/N4 | 28'34.2 | 1'06.9 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
9. | 18 | ![]() |
A/A8 | 28'42.3 | 1'15.0 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
10. | 27 | ![]() |
N/N4 | 28'42.9 | 1'15.6 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
11. | 12 | ![]() |
A/A8 | 28'43.7 | 1'16.4 |
![]() |
|||||
Skoda Fabia WRC | |||||
![]() |
|||||
12. | 33 | ![]() |
N/N4 | 29'14.1 | 1'46.8 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
13. | 7 | ![]() |
/S2000 | 29'17.0 | 1'49.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 207 S2000 | |||||
![]() |
|||||
14. | 35 | ![]() |
N/N4 | 29'35.6 | 2'08.3 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
15. | 5 | ![]() |
R/R3C | 29'39.2 | 2'11.9 |
![]() |
|||||
Renault Clio R3 | |||||
![]() |
|||||
16. | 34 | ![]() |
N/N4 | 29'44.5 | 2'17.2 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
17. | 32 | ![]() |
N/N4 | 29'54.7 | 2'27.4 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
18. | 37 | ![]() |
N/N4 | 30'10.1 | 2'42.8 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
19. | 75 | ![]() |
N/N3 | 30'19.5 | 2'52.2 |
![]() |
|||||
Opel Astra OPC | |||||
![]() |
|||||
20. | 43 | ![]() |
N/N4 | 30'19.7 | 2'52.4 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
21. | 42 | ![]() |
N/N4 | 30'31.6 | 3'04.3 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
22. | 76 | ![]() |
N/N3 | 31'02.9 | 3'35.6 |
![]() |
|||||
Renault Clio RS | |||||
![]() |
|||||
23. | 28 | ![]() |
N/N4 | 31'30.7 | 4'03.4 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
24. | 78 | ![]() |
N/N3 | 31'53.2 | 4'25.9 |
![]() |
|||||
Renault Clio | |||||
![]() |
|||||
25. | 36 | ![]() |
N/N4 | 31'53.8 | 4'26.5 |
![]() |
|||||
Subaru Impreza | |||||
![]() |
|||||
26. | 19 | ![]() |
/S1600 | 32'02.4 | 4'35.1 |
![]() |
|||||
Suzuki Ignis | |||||
![]() |
|||||
27. | 79 | ![]() |
N/N3 | 32'19.7 | 4'52.4 |
![]() |
|||||
Renault Clio | |||||
![]() |
|||||
28. | 41 | ![]() |
N/N4 | 32'36.1 | 5'08.8 |
![]() |
|||||
Mitsubishi Lancer EVO IX | |||||
![]() |
|||||
29. | 106 | ![]() |
N/N2 | 32'38.5 | 5'11.2 |
![]() |
|||||
Honda Civic EK4 | |||||
![]() |
|||||
30. | 48 | ![]() |
R/R3C | 32'42.6 | 5'15.3 |
![]() |
|||||
Renault Clio R3 | |||||
![]() |
|||||
31. | 58 | ![]() |
FA/FA7 | 33'02.0 | 5'34.7 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
32. | 108 | ![]() |
N/N2 | 33'07.8 | 5'40.5 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 | |||||
![]() |
|||||
33. | 113 | ![]() |
N/N2 | 33'08.2 | 5'40.9 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 | |||||
![]() |
|||||
34. | 59 | ![]() |
FA/FA7 | 33'17.0 | 5'49.7 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
35. | 91 | ![]() |
FN/FN3 | 33'22.3 | 5'55.0 |
![]() |
|||||
Renault Clio | |||||
![]() |
|||||
36. | 56 | ![]() |
FA/FA7 | 33'27.2 | 5'59.9 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
37. | 71 | ![]() |
FA/FA7 | 33'32.6 | 6'05.3 |
![]() |
|||||
Renault Clio Williams | |||||
![]() |
|||||
38. | 112 | ![]() |
N/N2 | 33'53.6 | 6'26.3 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 | |||||
![]() |
|||||
39. | 114 | ![]() |
N/N2 | 34'15.4 | 6'48.1 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 | |||||
![]() |
|||||
40. | 89 | ![]() |
FN/FN3 | 34'17.0 | 6'49.7 |
![]() |
|||||
Opel Astra GSI | |||||
![]() |
|||||
41. | 105 | ![]() |
FA/FA5 | 34'24.3 | 6'57.0 |
![]() |
|||||
Peugeot 205 | |||||
![]() |
|||||
42. | 111 | ![]() |
N/N2 | 34'35.2 | 7'07.9 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 | |||||
![]() |
|||||
43. | 97 | ![]() |
A/A5 | 34'59.7 | 7'32.4 |
![]() |
|||||
MG Rover 105 ZR | |||||
![]() |
|||||
44. | 86 | ![]() |
N/N3 | 35'10.0 | 7'42.7 |
![]() |
|||||
Opel Astra OPC | |||||
![]() |
|||||
45. | 109 | ![]() |
N/N2 | 35'12.2 | 7'44.9 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 | |||||
![]() |
|||||
46. | 92 | ![]() |
FN/FN3 | 35'28.0 | 8'00.7 |
![]() |
|||||
Peugeot 205 | |||||
![]() |
|||||
47. | 81 | ![]() |
N/N3 | 35'39.3 | 8'12.0 |
![]() |
|||||
Peugeot 206 | |||||
![]() |
|||||
48. | 99 | ![]() |
FA/FA5 | 35'44.2 | 8'16.9 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 XSI | |||||
![]() |
|||||
49. | 52 | ![]() |
A/A7 | 36'02.5 | 8'35.2 |
![]() |
|||||
Peugeot 206 | |||||
![]() |
|||||
50. | 85 | ![]() |
N/N3 | 36'16.5 | 8'49.2 |
![]() |
|||||
Opel Astra OPC | |||||
![]() |
|||||
51. | 102 | ![]() |
FA/FA5 | 36'23.5 | 8'56.2 |
![]() |
|||||
Peugeot 106 XSI | |||||
![]() |
|||||
52. | 96 | ![]() |
A/A6 | 36'51.1 | 9'23.8 |
![]() |
|||||
Opel Corsa | |||||
![]() |
|||||
53. | 94 | ![]() |
FN/FN3 | 37'16.0 | 9'48.7 |
![]() |
|||||
BMW 320 I | |||||
![]() |
|||||
54. | 95 | ![]() |
FN/FN3 | 37'53.9 | 10'26.6 |
![]() |
|||||
Peugeot 205 | |||||
![]() |
|||||
55. | 115 | ![]() |
FN/FN2 | 38'22.7 | 10'55.4 |
![]() |
|||||
Opel Corsa | |||||
![]() |
|||||
56. | 74 | ![]() |
FA/FA7 | 38'45.9 | 11'18.6 |
![]() |
|||||
Opel Manta |
Video
Liburna Ronde Terra 2009
Liburna Ronde Terra 2009
Baldini/Agostinelli - Peugeot 207 S2000 (In-car) - SS1
Liburna Ronde Terra 2009
Baldini/Agostinelli - Peugeot 207 S2000 (In-car) - SS1
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallylink.it

