Ενημέρωση
Ξεκίνημα και για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ουγγαρίας, ένα από τα ελάχιστα
πρωταθλήματα όπου τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC μπορούν να
βαθμολογηθούν κανονικά και τα πληρώματα τους να διεκδικήσουν τον εθνικό
τίτλο. Ο αγώνας, το ασφάλτινο Start Auto Rallye, και οι συμμετοχές που
συγκεντρώθηκαν ήταν πολλές και αρκετά υψηλού επιπέδου. Νικητές,
αναδείχτηκαν οι περσυνοί πρωταθλητές Ουγγαρίας, Spitzmuller-Kazar με το
Mitsubishi Lancer WRC της ΜΜL, oι οποίοι κινήθηκαν εξαιρετικά γρήγορα
όπως πάντα, αλλά η νίκη δεν ήρθε εύκολα αυτή τη φορά. Ο λόγος, οι Herczig-Baranyai με ένα Subaru Impreza WRC της Subaru Hungary, που παρά το μέτριο ξεκίνημα τους στον αγώνα, κατάφεραν να γράψουν πολύ καλούς χρόνους, κερδίζοντας τις περισσότερες ε.δ. του αγώνα, και να βρίσκονται πολύ κοντά σε απόσταση χρόνου από τους 1ους. Στην τελευταία ε.δ. εξαπέλυσαν επίθεση αλλά το μόνο που κατάφεραν ήταν να μειώσουν την διαφορά στα 3''8, ενώ στο τέλος του αγώνα δέχτηκαν και ποινή 10'' για jump start. Περίπου 1 λεπτό πίσω από τους 2ους, τερμάτισαν οι Erdi-Csoko με το Subaru Impreza WRC της Korda Racing. Και αυτοί έγραψαν καλούς χρόνους ενώ κερδισαν και αυτοί ε.δ. ενώ έδειξαν ότι μπορούσαν να διεκδικήσουν και τη νίκη. Μέχρι και την 4η ε.δ. ήταν 1οι γενικής αλλά στην 5η ε.δ. είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε περίπου 1,5 λεπτό και τους έριξε προσωρινά στην 7η θέση. Εκεί άρχισαν να πιέζουν και πάλι και κατάφεραν να ανέβουν στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ. Στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι "κυρίαρχοι" της κατηγορίας Ν στην χώρα τα τελευταία χρόνια. Ο λόγος για τους "ASI"-Pico με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που για ακόμα ένα αγώνα έγραψαν καταπληκτικούς χρόνους και πλασαρίστηκαν ανάμεσα στα WRC. Xαρακτηριστικό, το ότι κέρδισαν 11 από τις 12 ε.δ. του αγώνα στην κλάση τους. Μια θέση και 21'' πίσω τους, τερμάτισαν οι Hideg-Kerek με το Mitsubishi Lancer RS Evolution VI της κατηγορίας Α. Όπως πάντα κατάφεραν να κινηθούν με πολύ καλό και σταθερό ρυθμό με το "ξεπερασμένο" τεχνολογικά αυτοκίνητο και δείχνουν ότι βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση για την συνέχεια της χρονιάς. Στην 6η θέση, και 2οι στην Ν/4, βρέθηκαν οι Σλαβάκοι Beres Jnr-Muller που φέτος θα δούμε πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 207 S2000. Κινήθηκαν γρήγορα αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπόρεσαν να απειλήσουν τον "ASI". Παρά την ανωτερότητα του S2000 το μόνο που κατάφεραν ήταν να του πάρουν μια ε.δ.. Και η 7η θέση πήγε σε ένα πλήρωμα από την Σλοβακία. Οι Drotar-Banoci με ένα Skoda Octavia WRC θα συμμετέχουν στους περισσότερους αγώνες του πρωταθλήματος και κατάφεραν να κάνουν ένα αξιοπρεπές ξεκίνημα. Οι θέσεις 8-11 είχαν πολύ μεγάλο συναγωνισμό μετάξύ 4 αυτοκινήτων της Ν/4. Η 8η θέση και η 3η της Ν/4 πήγε τελικά στους Hadik-Juhasz με το Subaru Impreza WRX N12 που επικράτησαν των Trencsenyi-Trencsenyi με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX για μόλις 0''8 και ενώ οι τελευταίοι προηγούταν πριν την τελευταία ε.δ.. Σχεδόν 4'' πίσω τους τερμάτισαν οι Osvath-Czupor με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX (δέχτηκαν 1 λεπτό ποινή) ενώ 11οι βρέθηκαν, άλλα 4''6 πίσω, οι Petho-Ruboczky με ίδιο αυτοκίνητο που και αυτοί χρεώθηκαν με 20'' ποινή. Στην μάχη της κατηγορίας S1600, επικράτησαν οι Olle-Czako με ένα Suzuki Swift S1600, που ήταν γενικότερα και ο πρώτος δικίνητος συνδυασμός, ενώ τερμάτισαν και 20οι γενικής. 2 θέσεις πίσω βρέθηκαν οι 2οι της κατηγορίας, οι Πολωνοί Rzeznik-Browinski με ακόμα ένα Suzuki Swift S1600. Nικητές στην Ν/3 και 26οι γενικής, οι Bessenyey-Papp με ένα Οpel Astra GTC CDTI (diesel), ενώ στην Α/7 επικράτησαν οι Kovary-Szentivanyi με ένα Renault Clio R3 που τερμάτισαν 28οι γενικής. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις θα βρούμε τους Turan-Zsiros με Skoda Octavia WRC που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα, τους Πολωνούς Grzyb-Mazur με Fiat Grande Punto S2000 που εγκατέλειψαν τελικά στην 9η ε.δ μετά από πρόβλημα στον κινητήρα που είχε εμφανιστεί 2 ε.δ. πριν και τους κόστισε πολύ σε χρόνο, τους Borsi-Diebel με Subaru Impreza WRC που εγκατέλειψαν στην 11η ε.δ. ενώ ήταν 7οι γενικής, και τους Ondrej-Podobnik με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που ήταν από τους πιο εντυπωσιακούς συνδυασμούς στις ε.δ. Επόμενος αγώνας, το επίσης ασφάλτινο Miscolc Rally στο τέλος του μήνα. |
Αποτελέσματα

hely | rsz | pilóta navigátor |
versenyautó csapat |
kat | elért idő (büntetés) |
különbség a legjobbtöl |
különbség az előzőtől |
1. | 1 | Spitzmüller Csaba Kazár Miklós |
Mitsubishi Lancer WRC Hell Racing Team |
WRC | 1h13'04"0 | ||
2. | 5 | Herczig Norbert Baranyai László |
Subaru Impreza S11 WRC Subaru Rally Team Hungary |
WRC | 1h13'17"8 (10) |
+00'13"8 | +00'13"8 |
3. | 12 | ifj.Érdi Tibor Csökő Zoltán |
Subaru Impreza WRC Érdi Team Kft. |
WRC | 1h14'24"2 | +01'20"2 | +01'06"4 |
4. | 4 | Asi Pikó Zsuzsa |
Mitsubishi Lancer Evo IX ASI Rallye Club |
N4 | 1h15'52"0 | +02'48"0 | +01'27"8 |
5. | 9 | Hideg Krisztián Kerék István |
Mitsubishi Lancer Evo VI RSQ Team Kft. |
A8 | 1h16'13"0 | +03'09"0 | +00'21"0 |
6. | 3 | Béreš Jozef jun. Muller Róbert |
Peugeot 207 S2000 Styllex Motorsport (SK) |
N4 | 1h17'00"4 | +03'56"4 | +00'47"4 |
7. | 7 | Drotár Igor Bánoci Vladimír |
Skoda Octavia WRC Slovakia Rally Systém (CZ) |
WRC | 1h17'51"1 | +04'47"1 | +00'50"7 |
8. | 33 | Hadik András Juhász István |
Subaru Impreza N12 Hadik Autósport Egyesület |
N4 | 1h19'09"7 | +06'05"7 | +01'18"6 |
9. | 16 | Trencsényi József Trencsényi Tamás |
Mitsubishi Lancer Evo IX TRE-CAR Motorsport SE |
N4 | 1h19'10"5 | +06'06"5 | +00'00"8 |
10. | 23 | Osváth Péter Czupor Balázs |
Mitsubishi Lancer Evo Money-Max Kft. |
N4 | 1h19'14"4 (60) |
+06'10"4 | +00'03"9 |
11. | 21 | Pethő István Rubóczky Attila |
Mitsubishi Lancer Evo IX RS Dynamic Rally Team |
N4 | 1h19'19"0 (20) |
+06'15"0 | +00'04"6 |
12. | 10 | Matics Mihály Viczena Gábor |
Mitsubishi Lancer Evo IX Matics Rallye Team |
N4 | 1h19'38"7 | +06'34"7 | +00'19"7 |
13. | 15 | Vas Zoltán |
Subaru Impreza WRX Prevent 2001 ASC |
N4 | 1h19'57"5 | +06'53"5 | +00'18"8 |
14. | 31 | Baksay-Szabó Ádám Ranga Péter |
Mitsubishi Lancer Evo IX MAFC Autósport |
N4 | 1h20'05"5 | +07'01"5 | +00'08"0 |
15. | 19 | Rongits Attila Hannus László |
Mitsubishi Lancer Evo VII Ba-Ro Motorsport |
A8 | 1h20'36"6 (10) |
+07'32"6 | +00'31"1 |
16. | 45 | Hevesi István Bauer Attila |
Mitsubishi Lancer Evo VI Apu Racing Team-MSE |
A8 | 1h21'01"8 | +07'57"8 | +00'25"2 |
17. | 30 | dr. Varga Attila Savanyu Roland |
Mitsubishi Lancer Evo IX DODO RALLYE TEAM |
N4 | 1h21'05"3 | +08'01"3 | +00'03"5 |
18. | 35 | dr. Kiss Elemér Csonti |
Mitsubishi Lancer Evo VI LR Team Kft. |
A8 | 1h21'25"9 | +08'21"9 | +00'20"6 |
19. | 18 | Landa Daniel Bartončík Josef |
Mitsubishi Lancer Evo IX Hroch Rally Team (CZ) |
N4 | 1h21'35"8 | +08'31"8 | +00'09"9 |
20. | 25 | Ollé Sándor Czakó Janek |
Suzuki Swift S1600 Aquis Suzuki-Treff M.S.E |
S1600 | 1h21'41"3 | +08'37"3 | +00'05"5 |
21. | 29 | Beltowski Marcin Drahan Pawel |
Subaru Impreza N14 Beltowski Marcin (PL) |
N4 | 1h21'49"2 | +08'45"2 | +00'07"9 |
22. | 26 | Rzeznik Maciej Browinski Boguslaw |
Suzuki Swift S1600 Rzeznik Maciej (PL) |
S1600 | 1h22'40"9 | +09'36"9 | +00'51"7 |
23. | 44 | DÉR PÉTER Szekeres Zoltán |
Mitsubishi Lancer Evo VI Auto Corse SE |
A8 | 1h23'19"6 | +10'15"6 | +00'38"7 |
24. | 40 | Domonkos László Palotai Kristóf |
Mitsubishi Lancer Evo VI Krupa SE |
A8 | 1h23'47"4 (20) |
+10'43"4 | +00'27"8 |
25. | 52 | Chvála Rastislav Lieskovcová Zuzana |
Mitsubishi Lancer Evo IX JMP Racing Team (SK) |
N4 | 1h24'12"8 | +11'08"8 | +00'25"4 |
26. | 80 | Bessenyey Zoltán Papp György |
Opel Astra GTC CDTI Hadik Autósport Egyesület |
N3 | 1h24'19"2 | +11'15"2 | +00'06"4 |
27. | 50 | Melichárek Jaroslav Lasevič Richard |
Mitsubishi Lancer Evo IX Melico Racing (SK) |
N4 | 1h24'19"6 | +11'15"6 | +00'00"4 |
28. | 61 | Kőváry Barna Szentiványi Szabolcs |
Renault Clio R3 AUTO-MATA AMSE |
A7 | 1h24'22"5 | +11'18"5 | +00'02"9 |
29. | 76 | Cvrček Véroslav |
Skoda Felicia Kit-Car Slovakia Rally Systém (CZ) |
A6 | 1h24'30"7 | +11'26"7 | +00'08"2 |
30. | 83 | Ábrahám Zoltán Tóth Gábor |
Honda Civic Type-R Maxx Rallye Team |
N3 | 1h25'34"3 (10) |
+12'30"3 | +01'03"6 |
31. | 65 | Hering Gyula Spitzer Gábor |
Honda Civic Type-R R3 Hering-Motorsport Kft |
A7 | 1h25'50"0 | +12'46"0 | +00'15"7 |
32. | 53 | Kozma Gabor |
Mitsubishi Lancer Evo IX Ba-Ro Motorsport |
N4 | 1h26'40"1 | +13'36"1 | +00'50"1 |
33. | 34 | ifj. Rabócsi Tibor |
Mitsubishi Lancer Evo IX Rabócsiring Kft. |
N4 | 1h26'54"6 | +13'50"6 | +00'14"5 |
34. | 114 | Jan Chmielewski Szymon Gospodarczyk |
Citroen C2R2 (SK) Jan Chmielewski |
A6 | 1h27'10"4 (60) |
+14'06"4 | +00'15"8 |
35. | 121 | Gerencsér Tibor Kőszegi Zoltán |
Ford Escort RS Cosworth Pász-Ger "TITI" ASE |
H10 | 1h27'14"6 | +14'10"6 | +00'04"2 |
36. | 57 | Baracskai Zsolt Lovasz Tibor |
Suzuki Ignis S1600 Ba-Ro Motorsport |
S1600 | 1h27'17"3 | +14'13"3 | +00'02"7 |
37. | 32 | Krózser Menyhért Fodor Géza |
Mitsubishi Lancer Evo IX Papp Rally Team |
N4 | 1h27'19"2 | +14'15"2 | +00'01"9 |
38. | 84 | Puskádi János |
Honda Civic Type-R Eurosol Racing Team SE |
N3 | 1h27'20"0 (10) |
+14'16"0 | +00'00"8 |
39. | 62 | ifj.Kanyik Antal Demjén Gábor |
Fiat Stilo Abarth Kanyik Rallye Team |
A7 | 1h27'25"0 | +14'21"0 | +00'05"0 |
40. | 85 | Radó István Kovács Szilvia |
Honda Civic 1,6 VTI Destrukprojekt (SK) |
N2 | 1h27'28"9 | +14'24"9 | +00'03"9 |
41. | 139 | Csépe Gábor Tóth Szabolcs |
Lada VFTS SRT Kft. |
H9 | 1h27'29"4 | +14'25"4 | +00'00"5 |
42. | 120 | Keszler Mátyás Hágen Zoltán |
Audi Coupe S2 BV Motorsport Egyesület |
H10 | 1h27'39"6 | +14'35"6 | +00'10"2 |
43. | 93 | Németh "16V" Péter Béres "Unicum" Attila |
Citroen C2R2 MAX Nagyon Precíz Racing Team SE |
A6 | 1h27'40"9 | +14'36"9 | +00'01"3 |
44. | 143 | Kiss Róbert Répás Zoltán |
Lada VFTS Érdi Team Kft. |
H9 | 1h27'44"3 | +14'40"3 | +00'03"4 |
45. | 79 | Nagy Krisztián Veres Gábor |
Citroen Saxo VTS Citroen Nagy Kft. |
A6 | 1h27'52"7 | +14'48"7 | +00'08"4 |
46. | 101 | Magyar Miklós Budai Annamária |
Suzuki Swift Magyar Autó és Motorsport E. |
N2 | 1h27'53"8 | +14'49"8 | +00'01"1 |
47. | 128 | Spindler Jenő Kiss István |
Opel Astra GSI Spindler ASE |
H10 | 1h28'20"8 | +15'16"8 | +00'27"0 |
48. | 67 | Veszprémi Roland |
Peugeot 306 S16 Veszprémi Rally Team Miskolc |
A7 | 1h28'25"1 | +15'21"1 | +00'04"3 |
49. | 63 | Ivan Kapušanský Szenderáková Gabriela |
Skoda Fabia RS TDi Ivan Kapušanský (SK) |
A7 | 1h28'26"4 | +15'22"4 | +00'01"3 |
50. | 59 | Pryma Zoltán Kerekes József |
Suzuki Ignis S1600 Aquincum racing |
S1600 | 1h28'42"4 | +15'38"4 | +00'16"0 |
51. | 124 | Mucsina Tamás Csoór Tibor |
Toyota Celica Gt-four Maricsek-Kovács Racing D. Kft |
H10 | 1h28'49"3 | +15'45"3 | +00'06"9 |
52. | 106 | Demjén Martin Ferjáncz András |
Suzuki Swift Sport Tenkes Rallye Team SE |
N2 | 1h28'55"9 (20) |
+15'51"9 | +00'06"6 |
53. | 97 | Sós Nacsa Gábor Fedor Tamás |
Suzuki Swift Sport Sós Motorsport |
N2 | 1h29'04"9 | +16'00"9 | +00'09"0 |
54. | 37 | Molnár "Dodo" József" |
Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 | 1h29'09"7 | +16'05"7 | +00'04"8 |
55. | 134 | Szabó Laci Verba Gábor |
Lada VFTS Money-Max Kft. |
H9 | 1h29'33"7 | +16'29"7 | +00'24"0 |
56. | 82 | Eliáš Ľbubomír Kušnier Pavol |
Seat Ibiza GT TNT - Media s.r.o. (SK) |
N3 | 1h29'38"0 | +16'34"0 | +00'04"3 |
57. | 88 | Kovács Attila Baksay-Szabó Áron |
Honda Civic Type-R A-M Contact SE |
N3 | 1h30'24"9 | +17'20"9 | +00'46"9 |
58. | 96 | Hoffer Zsolt Vas Borosi Ádám |
Suzuki Swift Sport Budapesti Rendészeti SE |
N2 | 1h30'46"3 | +17'42"3 | +00'21"4 |
59. | 133 | Pravda Richard Šiňanský Michal |
Ford Escort RS 2000 Šiňanský Michal (SK) |
H11 | 1h31'47"0 (10) |
+18'43"0 | +01'00"7 |
60. | 100 | Nagy Pavol Zámečník Lukáš |
Skoda Fabia MR Autosport (SK) |
N1 | 1h31'55"9 | +18'51"9 | +00'08"9 |
61. | 138 | Lorincz Viliam Bachanová Katarína |
VW Golf 1,8 GTI Autoefekt RBK racing team (SK) |
Hist | 1h32'45"2 (20) |
+19'41"2 | +00'49"3 |
62. | 75 | Keller Péter Bencze Szabolcs |
Suzuki Swift Sport Tenkes Rallye Team SE |
A6 | 1h33'18"1 (180) |
+20'14"1 | +00'32"9 |
63. | 132 | Baffy Alexander Klus Marek |
Peugeot 106 XSI MR Autosport (SK) |
H9 | 1h33'27"3 | +20'23"3 | +00'09"2 |
64. | 74 | Rumpler Karl Rumpler Maria |
Mitsubishi Lancer Rumpler Karl (A) |
A8 | 1h34'27"2 | +21'23"2 | +00'59"9 |
65. | 112 | Špavelko Marek Straka Milan |
Suzuki Ignis ELSAT - Gabriel Szenderák (SK) |
N1 | 1h34'48"1 | +21'44"1 | +00'20"9 |
66. | 125 | Béreš Jozef |
Opel Ascona 400 L Racing servis s.r.o. (SK) |
Hist | 1h34'58"9 (30) |
+21'54"9 | +00'10"8 |
67. | 108 | Tábori Ákos Gódor Barnabás |
Suzuki IGNIS Aquis Suzuki-Treff M.S.E |
N2 | 1h35'23"3 | +22'19"3 | +00'24"4 |
68. | 107 | Pintér Gábor |
Suzuki IGNIS Aquis Suzuki-Treff M.S.E |
N2 | 1h36'06"9 | +23'02"9 | +00'43"6 |
69. | 43 | Budavári Zoltán |
Mitsubishi Lancer Evo Rally 2008 Racing Kft. |
A8 | 1h36'07"4 (20) |
+23'03"4 | +00'00"5 |
70. | 103 | Pavlinský Viliam Plichta Radovan |
Skoda Felicia Slovakia Rally Systém (CZ) |
N1 | 1h36'32"3 (90) |
+23'28"3 | +00'24"9 |
71. | 111 | Alaxay Viktor Bolla Károly |
Suzuki Swift Tech-R ASE |
A5 | 1h38'29"4 | +25'25"4 | +01'57"1 |
72. | 140 | Kiscsatári Imre Diós Dániel |
Lada VFTS Zsíros-Molnár Team Kft |
H9 | 1h40'21"7 (20) |
+27'17"7 | +01'52"3 |
73. | 92 | Juhász Erik Bačinský Vojtech |
Citroen Saxo TNT - Media s.r.o. (SK) |
A6 | 1h44'14"3 (20) |
+31'10"3 | +03'52"6 |
74. | 66 | dr. Gáspár Rezső Adorján Szabolcs |
Skoda Octavia Kit Car Hadik Autósport Egyesület |
A7 | 1h45'58"5 (80) |
+32'54"5 | +01'44"2 |
75. | 141 | Szenderák Gabriel Szappanos Peter |
Skoda Favorit 136 L ELSAT - Gabriel Szenderák (SK) |
H9 | 1h58'31"8 (30) |
+45'27"8 | +12'33"3 |
76. | 122 | Podhájecký Augustín Siska Andrej |
Škoda Fabia Qalt Racing Team (SK) |
H11 | 2h4'08"1 | +51'04"1 | +05'36"3 |
Video
Start Auto Rally 2009
Start Auto Rally 2009
Start Auto Rally 2009
Start Auto Rally 2009 - "Παθιασμένοι" θεατές!!!!!!
Start Auto Rally 2009
Start Auto Rally 2009
Start Auto Rally 2009 - "Παθιασμένοι" θεατές!!!!!!
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallysport.hu

