Ενημέρωση
Ξεκίνημα και για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Γαλλίας, με το Rallye Lyon
Charbonnieres στην Νότια Γαλλία, αγώνας που όπως πάντα συγκέντρωσε
εξαιρετικές συμμετοχές όλων των κατηγοριών (197 σύνολο). Παρά το 60+
χρόνια της ηλικίας του οδηγού, οι περσυνοί πρωταθλητές,
Snobeck-Mondesir με το Peugeot 307 WRC της Bozian Racing, ξεκίνησαν την
φετινή χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο παίρνοντας μια άνετη νίκη
τελικά και παίρνοντας τους maximum βαθμούς που στην συνέχεια ίσως
αποδειχτούν πολύτιμοι καθώς το πλήρωμα φέτος θα κάνει περιορισμένο
πρόγραμμα αγώνων. O αγώνας ήταν αρκετά δύσκολος για όλα τα πληρώματα, καθώς την 1η μέρα του αγώνα είχαν να αντιμετωπίσουν βρεγμένο οδόστρωμα που δυσκόλεψε πολύ τις επιλογές ελαστικών, όπως και τους νικητές που στο τέλος ήταν μόλις 3οι. Την 2η μέρα και μετά την εγκατάλειψη του κύριου αντίπαλου τους, ανέβασαν ρυθμό σε στεγνή πλέον άσφαλτο, και κατάφεραν να ανοίξουν την διαφορά τους από τα κορυφαία S2000 που τους ακολουθούσαν. Πολύ καλή επίδοση για τους Vigion-Yvernault που κατάφεραν την 2η μέρα να ανεβάσουν και αυτοί κατακόρυφα τον ρυθμό τους και να κερδίσουν την μάχη της A7S αλλά και την 2η θέση της γενικής. Με βάση το περιορισμένο πρόγραμμα των νικητών, αναμένεται να είναι ένας από τους συνδυασμούς που θα διεκδικήσουν τον τίτλο παρά την μη συμμετοχή τους με WRC. Tα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τους 3ους γενικής και 2ους A/7S, Μarty-Belleville με ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την ΒSA. 2oι γενικής μετά το τέλος της 1ης μέρας, με εξαιρετική εμφάνιση στο βρεγμένο, αλλά κάποια μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο αλλά και ένα οδηγικό λάθος κόστισε πολύτιμα δεύτερα στο πλήρωμα με αποτέλεσμα να χάσουν την 2η θέση. Ακόμα μια καλή εμφάνιση και για τους Canivenq-Grimal με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την Barroso Sport. Πολύ κοντά σε χρόνους με τους 2 συνδυασμούς εμπρός τους ενώ και αυτοί αντιμετώπισαν κάποια μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο. Στην 5η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Roche-Roche με ένα Subaru Impreza WRC της EFJIE καταφέρνοντας να πάρουν μια αξιοπρεπής θέση, αλλά πολύ μακριά από την μάχη της κορυφής. Αντιθέτως ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τους Nantet-Degout με την Porsche 996 GT3 που κέρδισαν και την GT/10. Παρά το μειονέκτημα της μόνο πίσω κίνησης κατάφεραν ακόμα και την 1η μερα του αγώνα να μείνουν κοντά στους πρωτοπόρους ενώ κατάφεραν να τερματίσουν εμπρός από πολύ πιο "κατάλληλα" για ράλλυ αυτοκίνητα. Μεγάλη μάχη είχαμε για την FA/7K όπου τελικά οι Pezzutti-Gonnet με ένα Peugeot 306 Maxi KC κατάφεραν να πάρουν τη νίκη από τους Latil-Roche με ίδιο αυτοκίνητο για μόλις 18''9. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι H.Vericel-Poinsonnet με μια Porsche 997 GT3 που ήρθαν και 2οι GT/10 και οι Guigou-Marty που με ένα Renault Clio R3 έγραψαν καταπληκτικούς χρόνους και κέρδισαν την R/3 ενώ στην βροχή έκαναν χρόνους αντίστοιχους των S2000! Πρεμιέρα και για το νέο ενιαίο της Peugeot με το νέο της μοντέλο το 207 R3T. Το αυτοκίνητο έδειξε καλά σημάδια ταχύτητας και αυτό αποδεικνύεται από το ότι οι 3 πρώτοι συνδυασμοί κατάφεραν να τερματίσουν μέσα στην πρώτη 20άδα. Νικητές του Cup και 15οι γενικής, οι Marche-Rebut που μεταπήδησαν στο Cup της Peugeot από αυτό της Suzuki με το Swift Sport (N/2). Mετά την προπέρσυνη κατάκτηση του κυπέλλο της Suzuki, κατάφεραν να ξεκινήσουν ιδανικά και το κύπελλο της Peugeot καταφέρνοντας μάλιστα να γράψουν εξαιρετικούς χρόνους στην γενική ενώ το αυτοκίνητο το οδήγησαν πρώτη φορά την προηγούμενη μέρα πριν τον αγώνα. 2οι στο Cup και 16οι γενικής, οι πολύ έμπειροι F.Vericel-Maccioni που δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν τη νίκη καθώς όπως δήλωσε ο οδηγός θα πρέπει να προσαρμόσει το οδηγικό του στυλ στο νέο αυτοκίνητο. 18οι γενικής και 3οι του Cup τερμάτισαν οι Comte-Prats. Εξαιρετική επίδοση και για τους Pelamourgues-Monestier που κέρδισαν την Ν/3 με ένα Renault Clio RS ενώ τερμάτισαν και 17οι γενικής. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, οι Salanon-Seon με ένα Peugeot 307 WRC που στο τέλος της 1ης μέρας κατάφεραν να προηγηθούν στην γενική αλλά την 2η μέρα εγκατέλειψαν από έξοδο, οι Boetti-Nas de Turris με Peugeot 306 Maxi KC που επίσης στο τέλος της 1ης μέρας ηταν 1οι FA/7K και 7οι γενικής, και οι Rouillard-Zazurca με Renault Megane Maxi KC που βρέθηκαν 10οι γενικής μέχρι να εγκαταλείψουν από μηχανικό πρόβλημα. Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rallye Alsace Vosges, στις 9-10 Μαίου. |
Video
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Rallye Lyon Charbonnieres 2009
Αποτελέσματα
Pos. | Crew |
Car |
Gr/Cl |
Time | Diff. 1st |
---|---|---|---|---|---|
1 | Snobeck-Mondésir | 307 WRC | A8W | 1h44’29"5 | 0 |
2 | Vigion-Yvernault | 207 S2000 | A7S | 1h47’03"4 | à 2’33"9 |
3 | Marty-Belleville | 207 S2000 | A7S | 1h47’28"7 | à 2’59"2 |
4 | Canivenq-Grimal | 207 S2000 | A7S | 1h48’07"0 | à 3’37"5 |
5 | Roché-Roché | Impreza WRC | A8W | 1h48’12"0 | à 3’42"5 |
6 | Nantet-Degout | Porsche 996 GT3 | GT10 | 1h49’27"7 | à 4’58"2 |
7 | Pezzutti-Gonnet | 306 Maxi | FA7K | 1h49’52"9 | à 5’23"4 |
8 | Latil-Roche | 306 Maxi | FA7K | 1h50’11"8 | à 5’42"3 |
9 | Véricel-Poinsonnet | Porsche GT3 | GT10 | 1h51’06"7 | à 6’37"2 |
10 | Guigou-Marty | Clio R3 Maxi | R3 | 1h51’19"8 | à 6’50"3 |
11 | Guebey-Blanot | 206 WRC | A8W | 1h54’08"4 | à 9’38"9 |
12 | Greiffenberg-Fourcade | Fiat Punto S2000 | A7S | 1h54’21"3 | à 9’51"8 |
13 | Bouhot-Le Morillon | Astra Kit Car | A7K | 1h55’21"3 | à 10’51"8 |
14 | Paternot-Vilmot | Impreza N12B | N4 | 1h55’29"6 | à 11’00"1 |
15 | Marché-Rebut | 207 RC | R3 | 1h55’37"1 | à 11’07"6 |
16 | Véricel-Maccioni | 207 RC | R3 | 1h56’10"8 | à 11’41"3 |
17 | Pélamourgues-Monestier | Clio RS | N3 | 1h56’26"2 | à 11’56"7 |
18 | Comte-Prats | 207 RC | R3 | 1h56’48"2 | à 12’18"7 |
19 | Faure-Arnaud | Corsa Super 1600 | A6K | 1h56’56"8 | à 12’27"3 |
20 | Escharavail-Lemaire | Clio Super 1600 | A6K | 1h56’58"1 | à 12’28"6 |
21 | Rennard-Ramel | Clio | F2/13 | 1h57’06"2 | à 12’36"7 |
22 | Bonnefis-Fournier | 207 RC | R3 | 1h57’44"5 | à 13’15"0 |
23 | Barral-Seux | C2 R2 Max | R2 | 1h57’57"4 | à 13’27"9 |
24 | Michaud-Chassard | 309 Evo | F2/14 | 1h58’07"0 | à 13’37"5 |
25 | Perrin-Perrin | C2 R2 | R2 | 1h58’09"9 | à 13’40"4 |
26 | Favrat-Martinato | 306 Maxi | FA7K | 1h58’11"7 | à 13’42"2 |
27 | Morel-Auger | Impreza | A8 | 1h58’13"4 | à 13’43"9 |
28 | Aragneau-Lendroit | C2 R2 | R2 | 1h58’15"8 | à 13’46"3 |
29 | Champeau-Reillat | Clio | N3 | 1h58’18"6 | à 13’49"1 |
30 | Roussel-Jeannin | Clio Ragnotti | N3 | 1h58’35"8 | à 14’06"3 |
31 | Badel-Badel | Impreza | A8 | 1h58’40"4 | à 14’10"9 |
32 | Valliccioni-Poyo Chanza | BMW 135 I | GT10 | 1h58’41"0 | à 14’11"5 |
33 | Gomez-Murigneux | Astra Kit Car | A7K | 1h58’53"8 | à 14’24"3 |
34 | Coudert-Héritier-Pingeon | C2 R2 Max | R2 | 1h59’08"9 | à 14’39"4 |
35 | Marchal-Marchal | C2 R2 Max | R2 | 1h59’30"5 | à 15’01"0 |
36 | Deloy-Ogier | Clio | N3 | 1h59’40"2 | à 15’10"7 |
37 | Sirot-Decouzon | 206 RC | N3 | 1h59’43"7 | à 15’14"2 |
38 | Carret-Belot | C2 R2 Max | R2 | 1h59’45"5 | à 15’16"0 |
39 | Wenger-Dubois | 207 RC | R3 | 1h59’49"6 | à 15’20"1 |
40 | Reignir-Laget | Clio Ragnotti | N3 | 1h59’52"7 | à 15’23"2 |
41 | Giordano-Tutelaire | 207 RC | R3 | 1h59’59"1 | à 15’29"6 |
42 | Perret-Forestier | Clio R3 Maxi | R3 | 2h00’01"4 | à 15’31"9 |
43 | Romiguière-Barrau | 207 RC | R3 | 2h00’36"3 | à 16’06"8 |
44 | Cecillon-Magnat | Clio Ragnotti | N3 | 2h00’40"5 | à 16’11"0 |
45 | Longe-Bretout | 206 | F2/13 | 2h00’44"4 | à 16’14"9 |
46 | Michal-Michal | Clio Ragnotti | N3 | 2h00’54"1 | à 16’24"6 |
47 | Lescloupe-Choucroun | Lancer Evo 8 | N4 | 2h01’10"6 | à 16’41"1 |
48 | Cachod-Beschet | Clio Ragnotti | N3 | 2h01’26"0 | à 16’56"5 |
49 | Sias-Blanc | 207 RC | R3 | 2h01’32"5 | à 17’03"0 |
50 | Marion-Mathieu | 205 GTI | F2/13 | 2h01’43"1 | à 17’13"6 |
51 | Bect-Lambert | C2 R2 Max | R2 | 2h01’53"9 | à 17’24"4 |
52 | Prévalet-Chevalley | 206 XS | A6K | 2h01’54"0 | à 17’24"5 |
53 | Quinsac-Labatut | Swift | N2 | 2h02’00"3 | à 17’30"8 |
54 | Jongbloed-Clain | Clio R3 | R3 | 2h02’14"7 | à 17’45"2 |
55 | Garcia-Lasne | 207 RC | R3 | 2h02’23"1 | à 17’53"6 |
56 | Kandoyan-Kandoyan | Clio Ragnotti | N3 | 2h02’27"4 | à 17’57"9 |
57 | Humeau-Vattier | Hommell RS2 | GT9 | 2h02’30"8 | à 18’01"3 |
58 | De Passorio-Taillandier | Clio R3 | R3 | 2h02’30"8 | à |
59 | Margaillan-Alias | 206 XS | A6K | 2h02’38"6 | à 18’09"1 |
60 | Lafont-Lafont | C2 R2 | R2 | 2h03’07"7 | à 18’38"2 |
61 | Farlay-Farlay | Clio Ragnotti | N3 | 2h03’11"9 | à 18’42"4 |
62 | Bisson-Fildier | R5 GT Turbo | FN4 | 2h03’14"6 | à 18’45"1 |
63 | Escudero-Langlois | BMW 325 IS | FA8 | 2h03’18"4 | à 18’48"9 |
64 | Léandri-Gilsoul | C2 R2 Max | R2 | 2h03’21"4 | à 18’51"9 |
65 | Gonon-Gonon | 106 S16 | FN2 | 2h03’23"2 | à 18’53"7 |
66 | Pellerey-Boyer | 207 RC | R3 | 2h03’26"6 | à 18’57"1 |
67 | Jomard-Giraud | 205 | F2/14 | 2h03’38"8 | à 19’09"3 |
68 | Campana-De Castelli | Swift Cup | N2 | 2h03’49"6 | à 19’20"1 |
69 | Rabasse-Sabrina | 207 RC | R3 | 2h04’01"7 | à 19’32"2 |
70 | Artzner-Grappin | 106 S16 | F2/13 | 2h04’07"4 | à 19’37"9 |
71 | Ancian-Mezy | Swift Cup | N2 | 2h04’55"5 | à 20’26"0 |
72 | Dufaud-Valette | Clio Ragnotti | N3 | 2h05’04"8 | à 20’35"3 |
73 | Munsch-Bachimont | Saxo VTS | A6 | 2h05’18"8 | à 20’49"3 |
74 | Durand-Abadie | Swift Cup | N2 | 2h05’24"7 | à 20’55"2 |
75 | Schmitt-Antoine | Swift Cup | N2 | 2h05’54"0 | à 21’24"5 |
76 | Caunes-Coulon | Porsche 968 CS | GT10 | 2h06’14"4 | à 21’44"9 |
77 | Dub-Mazoyer | Hommell RS 2 | GT9 | 2h06’15"2 | à 21’45"7 |
78 | Bordonado-Pla | Swift Cup | N2 | 2h06’32"8 | à 22’03"3 |
79 | Ripert-Raffaelli | C2 R2 | R2 | 2h06’42"2 | à 22’12"7 |
80 | Esparcieux-Guerin | Clio Ragnotti | N3 | 2h07’01"0 | à 22’31"5 |
81 | Duprat-Gresin | 106 S16 | FN2 | 2h07’16"9 | à 22’47"4 |
82 | Fostier-Bronner | Swift Cup | N2 | 2h07’18"4 | à 22’48"9 |
83 | Montigaud-Abchiche | Swift Cup | N2 | 2h07’32"5 | à 23’03"0 |
84 | Raoux-Mazotti | 207 RC | R3 | 2h07’33"1 | à 23’03"6 |
85 | Sangouard-Undreiner | AX GTI | FN1 | 2h07’53"3 | à 23’23"8 |
86 | Bourdillat-Dembour | 106 S16 | F2/13 | 2h08’08"7 | à 23’39"2 |
87 | Pierre-Meca | Clio Ragnotti | N3 | 2h08’10"4 | à 23’40"9 |
88 | Rouquille-Calloud | 306 GTI 16S | F2/14 | 2h08’16"1 | à 23’46"6 |
89 | Monnin-Juillard | Swift Cup | N2 | 2h08’21"2 | à 23’51"7 |
90 | Ducret-Baurier | Clio RS | A7 | 2h08’35"5 | à 24’06"0 |
91 | Clauss-Clauss | AX GTI | FN1 | 2h08’58"2 | à 24’28"7 |
92 | Sanchez-Robinet | Swift Cup | N2 | 2h09’04"9 | à 24’35"4 |
93 | Colleie-Poisson | Saxo VTS | F2/13 | 2h09’05"3 | à 24’35"8 |
94 | Boyer-Villani | 106 Rallye | FN1 | 2h09’05"4 | à 24’35"9 |
95 | Fillon-Brunet | Clio Williams | FN3 | 2h09’10"0 | à 24’40"5 |
96 | Marthoud-Goutagny | Xsara VTS | F2/14 | 2h09’22"9 | à 24’53"4 |
97 | Tanci-Martini | C2 Challenge | A6K | 2h09’33"8 | à 25’04"3 |
98 | Berton-Pages | Swift Cup | N2 | 2h09’51"0 | à 25’21"5 |
99 | Fontaine-Pont | 206 XS | A6K | 2h09’51"8 | à 25’22"3 |
100 | Taillardat-Givre | Delta Integrale | FN4 | 2h09’53"6 | à 25’24"1 |
101 | Pouzac-Venet | Clio Williams | FN3 | 2h09’56"8 | à 25’27"3 |
102 | Deplatière-Deplatière | 11 Turbo | F2/14 | 2h10’06"4 | à 25’36"9 |
103 | Courteix-Lamure | 206 XS | A6K | 2h10’50"4 | à 26’20"9 |
104 | Bureau-Mansat | Swift Cup | N2 | 2h10’54"1 | à 26’24"6 |
105 | Perrin-Devaux | Swift Cup | N2 | 2h11’10"9 | à 26’41"4 |
106 | Spiliotis-Isnard | Swift Cup | N2 | 2h11’25"1 | à 26’55"6 |
107 | Mongarny-Grau | Clio | F2/14 | 2h11’31"4 | à 27’01"9 |
108 | Sapin-Dessaigne | 106 XSI | FA5K | 2h11’40"1 | à 27’10"6 |
109 | Riehl-Schott | Swift Cup | N2 | 2h11’59"7 | à 27’30"2 |
110 | Chabert-Costes | Clio 16S | FN3 | 2h12’37"6 | à 28’08"1 |
111 | Debonne-Bouin | Swift Cup | N2 | 2h12’38"3 | à 28’08"8 |
112 | Gamba-Cirera | 106 XSI | FN1 | 2h12’49"4 | à 28’19"9 |
113 | Guibert-Cuisinier | Swift Cup | N2 | 2h12’54"3 | à 28’24"8 |
114 | Cavaller-Brun | Clio 2 | N3 | 2h13’06"0 | à 28’36"5 |
115 | Bosetto-Charlier | Swift Cup | N2 | 2h13’07"2 | à 28’37"7 |
116 | Chojnacki-Sestach | Saxo VTS | A6 | 2h13’10"3 | à 28’40"8 |
117 | Jaffrenou-Pottecher-Pottecher | Swift Cup | N2 | 2h13’16"9 | à 28’47"4 |
118 | Vallet-Terrier | 205 | FN1 | 2h13’28"6 | à 28’59"1 |
119 | Gonnot-Cinq | Saxo VTS | N2 | 2h13’33"5 | à 29’04"0 |
120 | Santiago-Valour | Clio RS | N3 | 2h15’11"8 | à 30’42"3 |
121 | Chabot-Mallet | 206 XS | A6K | 2h16’21"9 | à 31’52"4 |
122 | Raccurt-Genty | AX GTI | F2/12 | 2h16’41"8 | à 32’12"3 |
123 | Dufour-Morel | AX GTI | FN1 | 2h18’35"5 | à 34’06"0 |
124 | Garrau-Puente | 206 XS | A6K | 2h18’44"8 | à 34’15"3 |
125 | Cuenin-Louis | Porsche 968 CS | GT10 | 2h18’45"5 | à 34’16"0 |
126 | Brigaudeau-Le Poec | 106 | F2/13 | 2h18’50"4 | à 34’20"9 |
127 | Briouze-Silvain | Swift Cup | N2 | 2h19’07"1 | à 34’37"6 |
128 | Lebretton-Lebretton | 106 XSI | FN1 | 2h19’09"9 | à 34’40"4 |
129 | Dupuis-Nayrand | Clio Williams | FN3 | 2h20’21"1 | à 35’51"6 |
130 | Pons-Pons | Clio Williams | FN3 | 2h22’33"2 | à 38’03"7 |
131 | Gaillard-Passaquin | Hommell RS | GT9 | 2h22’42"8 | à 38’13"3 |
132 | Reocreux-Chifflet | 8 Gordini | F2/12 | 2h23’51"0 | à 39’21"5 |
133 | Granjon-Payet | 306 S16 | FN3 | 2h28’15"1 | à 43’45"6 |
134 | Amblard-Thomas | Volkswagen Polo | A5 | 2h50’25"1 | à 1h05’55"6 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rally-news.fr

