Ενημέρωση
Eντυπωσιακός ο αριθμός των συμμετοχών που συγκέντρωσε το Ypres Belgium Westhoek Rally που αποτέλεσε τον 5ο γύρο του IRC, αλλά και τον 4ο γύρο του ERC. Η προσμέτρηση του αγώνα και στα 2 πρωταθλήματα βοήθησε την οργάνωση να συγκεντρώσει πολλές και ποιοτικές συμμετοχές, κυρίως στην κορυφαία κατηγορία, με 19 αυτοκίνητα S2000 να δίνουν το παρόν. Μεγάλοι νικητές, oι Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing που παίρνουν ακόμα μια νίκη για φέτος και πλέον αποτελούν το "μεγάλο" φαβορί για τον τίτλο.
Ξεκίνησαν τον αγώνα όπως πάντα πολύ δυναμικά γράφοντας κορυφαίους χρόνους, και κερδίζοντας 8 από τις 16 ε.δ. του αγώνα έφτασαν σε μια πολύ σημαντική νίκη για την συνέχεια καταφέρνοντας παράλληλα να αφήσουν πίσω τους το κακό ξεκίνημα που είχαν στον αγώνα καθώς στο shakedown είχαν μια μικροέξοδο που τραυμάτισε ελαφρά το 207. Μάλιστα η νίκη τους αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία καθώς κατάφεραν να επικρατήσουν τόσο του Loix (5 φορές νικητή του αγώνα) όσο και του Kopecky με το εργοστασιακό Skoda.
Oι Κοpecky-Stary με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 έδειξαν για ακόμα έναν αγώνα την σταθερότητα τους χωρίς βέβαια να γράψουν και άσχημους χρόνους. Μάλιστα, κέρδισαν και την 8η ε.δ. του αγώνα ενώ η τελική διαφορά τους από τους νικητές ήταν μόλις 20''4.
Οι Loix-Miclotte με το Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing ήταν ο συνδυασμός που πίεσε περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα πληρώματα τον Meeke. Προηγήθηκαν στο ξεκίνημα του αγώνα και έδειξαν ότι βαδίζουν για την 6η τους νίκη στον αγώνα, αλλά στην συνέχεια ο Meeke τους πίεσε, τους προσπέρασε, και έτσι ο Loix στην 13η ε.δ. στην προσπάθεια του να ξαναπεράσει μπροστά είχε μια μικροέξοδο που είχε ως αποτέλεσμα ένα κλατάρισμα (με κόστος πάνω από 2 λεπτά), και έτσι έπεσαν στην 4η θέση της γενικής. Στην συνέχεια πίεσαν και πάλι με αποτέλεσμα να καταφέρουν να ανέβουν στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ.
Στην τελευταία ε.δ. του αγώνα είχαμε και άλλες ανακατατάξεις καθώς ανέβηκαν μια θέση και οι Tsjoen-Chevailler που στον αγώνα εμφανίστηκαν με ένα Peugeot 207 S2000. Καλοί χρόνοι στις περισσότερες ε.δ. του αγώνα που τους έδωσαν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα μπροστά από αρκετούς εργοστασιακούς συνδυασμούς.
5οι κατέληξαν τελικά οι Hanninen-Markkula με το έταιρο εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 και ενώ μια ε.δ. πριν το τέλος βρισκόταν 3οι γενικής. Στην τελευταία είχαν ένα κλατάρισμα, αποτέλεσμα λάθους από την πίεση του Loix, που τους κόστισε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στο πόντιουμ.
Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Schammel-Jamoul στην 1η τους εμφάνιση με ένα Peugeot 207 S2000, ενώ 7οι τερμάτισαν οι Van den Heuvel-Kolman με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X που ήταν σαφώς ο ταχύτερος συνδυασμός με Super N.
8oι κατέληξαν, επίσης μετά από κλατάρισμα στην τελευταία ε.δ., oι Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Και πάλι έμειναν μακρυά από την κορυφή και μόνη παρηγορία είναι η 1η θέση στην κατάταξη του ERC.
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Betti-Capolongo και Fontana-Cassina, και τα 2 πληρώματα με Peugeot 207 S2000, που αντίστοιχα πήραν την 2η και 3η θέση στην κατάταξη του ERC.
Ταχύτερος 2WD συνδυασμός, οι τοπικοί Burton-Louette με Citroen C2 R2 Max που τερμάτισαν 15oι γενικής, ενώ τους ακολούθησαν οι Piepers-De Wild με Honda Civic R3 (17οι γενικής).
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Duval-Giraudet που στον αγώνα συμμετείχαν με Skoda Fabia S2000 και εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ. από έξοδο, Wilks-Pugh με Proton Satria S2000 που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. της 1ης μέρας όπως και οι Snijers-Cokelaere με VW Polo S2000, τους Bengue-Baumel με Opel Corsa S2000 που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. του αγώνα από έξοδο, και τους Neuville-Maraite που ψηφίστηκαν από τα Βελγικά media να οδηγήσουν το Peugeot 207 S2000 της BF Goodrich και εγκατέλειψαν στην 6η ε.δ..
Επόμενος αγώνας του IRC, το χωμάτινο Rally Russia, ενώ του ERC, το ασφάλτινο Rally Bulgaria.
Video
Belgium Ypres Westhoek Rally 2009
Belgium Ypres Westhoek Rally 2009
Belgium Ypres Westhoek Rally 2009
Belgium Ypres Westhoek Rally 2009
Belgium Ypres Westhoek Rally 2009
Belgium Ypres Westhoek Rally 2009
Belgium Ypres Westhoek Rally 2009
Αποτελέσματα
Pos. | No | Driver / Co-driver Vehicle |
Category Position |
Stage time Penalties |
Total Time | Diff.Leader Diff.Prev. |
|
1 | 6![]() |
Meeke Kris / Nagle Paul Peugeot 207 S2000 |
N/4 1 |
02:32:16.3 |
02:32:16.3 | 00:00:00.0 00:00:00.0 |
|
2 | 14![]() |
Kopecký Jan / Starý Petr Škoda Fabia S2000 |
N/4 2 |
02:32:36.7 |
02:32:36.7 | 00:00:20.4 00:00:20.4 |
|
3 | 8![]() |
Loix Freddy / Miclotte Frédéric Peugeot 207 S2000 |
N/4 3 |
02:33:56.8 |
02:33:56.8 | 00:01:40.5 00:01:20.1 |
|
4 | 16![]() |
Tsjoen Pieter / Chevaillier Eddy Peugeot 207 S2000 |
N/4 4 |
02:34:51.6 |
02:34:51.6 | 00:02:35.3 00:00:54.8 |
|
5 | 1![]() |
Hänninen Juho / Markkula Mikko Škoda Fabia S2000 |
N/4 5 |
02:35:51.4 |
02:35:51.4 | 00:03:35.1 00:00:59.8 |
|
6 | 22![]() |
Schammel Gilles / Jamoul Renaud Peugeot 207 S2000 |
N/4 6 |
02:36:22.6 |
02:36:22.6 | 00:04:06.3 00:00:31.2 |
|
7 | 5![]() |
Van Den Heuvel Jasper / Kolman Martine Mitsubishi Lancer Evo X |
N/4 7 |
02:36:22.8 |
02:36:22.8 | 00:04:06.5 00:00:00.2 |
|
8 | 3![]() |
Basso Giandomenico / Dotta Mitia Fiat Grande Punto S2000 |
N/4 8 |
02:36:41.2 |
02:36:41.2 | 00:04:24.9 00:00:18.4 |
|
9 | 17![]() |
Betti Luca / Capolongo Piercarlo Peugeot 207 S2000 |
N/4 9 |
02:38:04.6 |
02:38:04.6 | 00:05:48.3 00:01:23.4 |
|
10 | 15![]() |
Fontana Corrado / Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 |
N/4 10 |
02:38:40.8 |
02:38:40.8 | 00:06:24.5 00:00:36.2 |
|
11 | 4![]() |
Solowow Michal / Baran Maciej Peugeot 207 S2000 |
N/4 11 |
02:42:05.5 |
02:42:05.5 | 00:09:49.2 00:03:24.7 |
|
12 | 27![]() |
Lhonnay Stéphane / Botson Kris Mitsubishi Lancer Evo IX |
N/4 12 |
02:43:20.5 |
02:43:20.5 | 00:11:04.2 00:01:15.0 |
|
13 | 11![]() |
Donchev Krum / Yordanov Petar Peugeot 207 S2000 |
N/4 13 |
02:44:28.7 |
02:44:28.7 | 00:12:12.4 00:01:08.2 |
|
14 | 10![]() |
Casier Bernd / Caesemaeker Francis Fiat Grande Punto S2000 |
N/4 14 |
02:45:22.2 |
02:45:22.2 | 00:13:05.9 00:00:53.5 |
|
15 | 33![]() |
Burton Caren / Louette Michael Citroën C2 R2 Max |
A/6 1 |
02:46:49.4 |
02:46:49.4 | 00:14:33.1 00:01:27.2 |
|
16 | 36![]() |
Pyck Filip / Lampaert Ignace Mitsubishi Lancer EVO VIII |
N/4 15 |
02:48:36.7 |
02:48:36.7 | 00:16:20.4 00:01:47.3 |
|
17 | 31![]() |
Piepers Marcel / De Wild Erik Honda Civic Type R3 |
A/7 1 |
02:49:47.0 |
02:49:47.0 | 00:17:30.7 00:01:10.3 |
|
18 | 46![]() |
Heuninck Victorien / Declerck Kurt Citroën C2 R2 |
A/6 2 |
02:50:17.0 |
02:50:17.0 | 00:18:00.7 00:00:30.0 |
|
19 | 32![]() |
Tanghe Claudie / Squedin Denis Citroën C2 R2 Max |
A/6 3 |
02:51:04.9 |
02:51:04.9 | 00:18:48.6 00:00:47.9 |
|
20 | 38![]() |
Delbeke Nick / Breyne Jeannick Mitsubishi Lancer Evo IX |
N/4 16 |
02:52:09.8 |
02:52:09.8 | 00:19:53.5 00:01:04.9 |
|
21 | 30![]() |
Millet Denis / Vial Julien Peugeot 207 R3T |
A/7 2 |
02:52:24.5 |
02:52:24.5 | 00:20:08.2 00:00:14.7 |
|
22 | 54![]() |
Moree Erik / Meijs Pascal Mitsubishi Lancer EVO VIII |
N/4 17 |
02:54:09.7 |
02:54:09.7 | 00:21:53.4 00:01:45.2 |
|
23 | 26![]() |
Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroën C2 S1600 |
A/6 4 |
02:54:50.2 |
02:54:50.2 | 00:22:33.9 00:00:40.5 |
|
24 | 72![]() |
Braat Martijn / Gillis Jac Honda Civic Type R |
N/3 1 |
02:55:45.0 |
02:55:45.0 | 00:23:28.7 00:00:54.8 |
|
25 | 56![]() |
Defays Geoffroy / Lannoy Hansy Citroën C2 R2 Max |
A/6 5 |
02:54:45.2 00:01:00.0 |
02:55:45.2 | 00:23:28.9 00:00:00.2 |
|
26 | 39![]() |
Boon Matthias / Sonck Daniël Ford Fiesta ST |
N/3 2 |
02:56:39.3 |
02:56:39.3 | 00:24:23.0 00:00:54.1 |
|
27 | 71![]() |
Vercruysse Luc / Spriet Davy Renault Clio Sport |
N/3 3 |
02:57:18.2 |
02:57:18.2 | 00:25:01.9 00:00:38.9 |
|
28 | 63![]() |
Ruyssen Bart / Verfaillie Gregory Ford Fiesta ST |
N/3 4 |
03:03:29.1 |
03:03:29.1 | 00:31:12.8 00:06:10.9 |
|
29 | 73![]() |
Vandeputte Patrick / Deklerck Stefaan Honda Civic VTi |
N/2 1 |
03:07:19.7 |
03:07:19.7 | 00:35:03.4 00:03:50.6 |
|
30 | 53![]() |
Banks Richard / O'Connor Chris Subaru Impreza STI N12 |
N/4 18 |
03:10:16.2 |
03:10:16.2 | 00:37:59.9 00:02:56.5 |
|
31 | 69![]() |
Bertier Geert / Hullak Sofie Citroën C2 R2 |
A/6 6 |
03:16:20.7 |
03:16:20.7 | 00:44:04.4 00:06:04.5 |
|
32 | 67![]() |
Maertens Philippe / Calsius Hans Ford Fiesta ST |
N/3 5 |
03:16:36.3 00:00:10.0 |
03:16:46.3 | 00:44:30.0 00:00:25.6 |
|
33 | 74![]() |
Bronkart Renaud / France Jacques Nissan Micra |
N/1 1 |
03:17:32.7 |
03:17:32.7 | 00:45:16.4 00:00:46.4 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rally-erc.com, ircseries.com

