Ενημέρωση
Oλοκληρώθηκε και ο 7ος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιταλίας (TRA), με το Rally San Martino di Castrozza. Οι συμμετοχές και πάλι εντυπωσιακές (σχεδόν 100) με όλες τις κλάσεις να συγκεντρώνουν πληρώματα υψηλού επιπέδου. Μεταξύ αυτών, 7 WRC, 5 S2000, 23 R3, κράτησαν στις μύτες τους πολλούς θεατές παρά την βροχή που στο πρώτο σκέλος έκανε την εμφάνιση της. Νικητές του αγώνα, οι Chentre-Pogliano που σε αυτόν τον αγώνα χρησιμοποίησαν μια Citroen Xsara WRC της Vieffe Corse.
Bέβαια, η νίκη μόνο εύκολα δεν ήρθε καθώς μέχρι και την τελευταία ε.δ. είχαν την πίεση των Re-Bariani με ακόμα μια Citroen Xsara WRC ενώ λίγο έλειψε να χάσουν τη νίκη από ένα κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετό χρόνο. Πάντως με αυτή τους τη νίκη, αυξάνουν την διαφορά τους στη βαθμολογία στους 13 βαθμούς και με 3 αγώνες να απομένουν σίγουρα φαντάζουν ως το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.
Στην 2η θέση της γενικής, για μόλις 7''1 βρέθηκαν οι Silva-Pina με το Ford Focus WRC. Eνώ έδειχναν ότι όδευαν για την 3η θέση ξαφνικά είδαν τον Re να εγκαταλείπει και φυσικά μόλις ειδοποιήθηκαν για το κλατάρισμα του Chentre πίεσαν στο όριο στην τελευταία ε.δ. μήπως και καταφέρουν να τον προσπεράσουν. Παρά τον εκπληκτικό χρόνο σε αυτήν (σχεδόν 30'' μπροστά από τον 2ο καλύτερο χρόνο) δεν κατάφεραν να υπερκαλύψουν την διαφορά των 1'04'' που υπήρχε πριν την τελευταία ε.δ..
Στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ βρέθηκαν οι Pedersoli-Romano με το Peugeot 206 WRC. Δεν κατάφεραν να γράψουν τους χρόνους των πρωτοπόρων αλλά για ακόμα έναν αγώνα ήταν από τους πιο εντυπωσιακούς συνδυασμούς προσφέροντας άφθονο θέαμα στα περάσματά τους.
Στην 4η θέση της γενικής τερμάτισαν οι De Tisi-Pollet που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Ford Focus WRC. Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι νικητές της S20, Biasiotto-Tomasi με ένα Peugeot 207 S2000. Ήταν σαφώς ο ταχύτερος συνδυασμός της κλάσης και πήραν τη νίκη εμπρός από τους φετινούς πρωταγωνιστές της κλάσης στον θεσμό, Pisi-Florean με το Fiat Grande Punto S2000 της D'Ambra, για περίπου 37''.
Στην 7η θέση της γενικής τερμάτισαν οι νικητές της πολυπληθέστερης κλάσης του αγώνα, της R3C, οι Βizzarri-Inglesi με ένα Renault Clio R3. Η κλάση αυτή φέτος προσφέρει απίστευτες μάχες καθώς οι διαφορές των πληρωμάτων σε κάθε ειδική είναι της τάξης των δεκάτων! Ο Bizzarri με μια καταπληκτική εμφάνιση κατάφερε να πάρει την 2η φετινή του νίκη και να τεθεί επικεφαλής της βαθμολογίας.
Μερικά δεύτερα πίσω του βρέθηκαν οι Ferrari-Zortea επίσης με Renault Clio R3, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν άλλα 2 πληρώματα της κλάσης, οι Albertini-Scattolin και Ferrarotti-Del Barba επίσης με Renault Clio R3.
O αγώνας προσμετρούσε και για το Peugeot 207 R3T Τrophy και μάλιστα με Ελληνικό ενδιαφέρον. H νίκη πήγε στους Vescovi-Guzzi που κινήθηκαν πολύ γρήγορα και τερμάτισαν 15οι γενικής. Τους ακολούθησαν οι Consigli-Ciucci (21oι γενικής) και Carella-Bracchi (26oι γενικής). Οι Αμαξόπουλος-Frezzato ολοκλήρωσαν τον 1ο τους αγώνα με το νέο αυτοκίνητο στην 4η θέση του Trophy και στην 32η θέση της γενικής. Έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο αλλά οι δύσκολες καιρικές συνθήκες εξ αρχής στον αγώνα δεν τους επέτρεψαν να προσαρμοστούν γρήγορα σε αυτό και να γράψουν τους χρόνους που ήθελαν. Ευχόμαστε να τους ξαναδούμε σύντομα στον θεσμό.
Ακόμα μια κλάση με Ελληνικό ενδιαφέρον ήταν και η Ν/3. Εκεί νικητές αναδείχτηκαν οι Μartinis-Tratter με Renault Clio RS Ragnotti που πλασαρίστηκαν και στην 22η θέση της γενικής. Τους ακολούθησαν οι Fontana-Pognan ίδιο αυτοκίνητο στην 31η θέση της γενικής ενώ το πόντιουμ της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Βαρνακιώτης-Μπόκαρης με το Ford Fiesta ST στην 47η θέση της γενικής. Πολύ καλό αποτέλεσμα για το Ελληνικό πλήρωμα και μακάρι να τους ξαναδούμε και αυτούς σύντομα σε περισσότερους αγώνες στο εξωτερικό.
Μερικές ακόμα καλές εμφανίσεις στον αγώνα αυτές των Cesa-Rossi με ένα Citroen C2 R2 που κέρδισαν την R2B τερματίζοντας και 17οι γενικής αλλά και των Patuzzo-Martini που κέρδισαν την GT1 με μια Porsche 997 GT3 RS τερματίζοντας 24οι γενικής.
Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Re-Bariani με Citroen Xsara WRC της Tamauto που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. με πρόβλημα στα φρένα ενώ βρισκόταν 2οι γενικής πολύ κοντά στους νικητές του αγώνα, τους Porro-Cargneluti με Ford Focus WRC που εγκατέλειψαν τελικά στην 6η ε.δ. από πρόβλημα στο turbo, τους Βattaglin-Marchi με Peugeot 307 WRC που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από έξοδο, τους De Cecco-Campeis με Peugeot 207 S2000 που εκγατέλειψαν στην 5η ε.δ., και τους Zannier-Bincoletto με Renault Clio S1600 που εγκατέλειψαν στην 7η ε.δ. μετά από πολύ καλή εμφάνιση.
Επόμενος αγώνας, το Rally della Lanterna, στις 2/8.
Video
Rally San Martino di Castrozza 2009
Rally San Martino di Castrozza 2009
Rally San Martino di Castrozza 2009
Rally San Martino di Castrozza 2009
Rally San Martino di Castrozza 2009
Rally San Martino di Castrozza 2009
Rally San Martino di Castrozza 2009
Aποτελέσματα

RALLY SAN MARTINO DI CASTROZZA - OVERALL CLASSIFICATION | |||||
P. | No | Driver/CoDriver/Car | Gr/Cl | Time | Gap |
![]() |
|||||
1. | 1 | ![]() |
A/A8WRC | 1:25'15.5 | |
![]() |
|||||
CITROEN XSARA WRC | |||||
![]() |
|||||
2. | 6 | ![]() |
A/A8WRC | 1:25'22.6 | 7.1 |
![]() |
|||||
FORD FOCUS WRC | |||||
![]() |
|||||
3. | 5 | ![]() |
A/A8WRC | 1:27'04.9 | 1'49.4 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 206 WRC | |||||
![]() |
|||||
4. | 10 | ![]() |
A/A8WRC | 1:28'21.8 | 3'06.3 |
![]() |
|||||
FORD FOCUS WRC | |||||
![]() |
|||||
5. | 12 | ![]() |
S/S2000 | 1:29'16.7 | 4'01.2 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 - S2000 | |||||
![]() |
|||||
6. | 11 | ![]() |
S/S2000 | 1:29'53.5 | 4'38.0 |
![]() |
|||||
FIAT GR. PUNTO ABARTH | |||||
![]() |
|||||
7. | 31 | ![]() |
R/R3C | 1:30'03.6 | 4'48.1 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
8. | 32 | ![]() |
R/R3C | 1:30'16.4 | 5'00.9 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
9. | 30 | ![]() |
R/R3C | 1:30'49.8 | 5'34.3 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
10. | 36 | ![]() |
R/R3C | 1:30'54.6 | 5'39.1 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
11. | 33 | ![]() |
R/R3C | 1:31'06.0 | 5'50.5 |
![]() |
PEN. | 10.0 | |||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
12. | 39 | ![]() |
R/R3C | 1:31'22.5 | 6'07.0 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
13. | 34 | ![]() |
R/R3C | 1:31'27.8 | 6'12.3 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
14. | 14 | ![]() |
S/S2000 | 1:31'43.7 | 6'28.2 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 - S2000 | |||||
![]() |
|||||
15. | 48 | ![]() |
R/R3T | 1:32'50.6 | 7'35.1 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 | |||||
![]() |
|||||
16. | 40 | ![]() |
R/R3C | 1:32'57.4 | 7'41.9 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
17. | 56 | ![]() |
R/R2B | 1:33'06.3 | 7'50.8 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
18. | 43 | ![]() |
R/R3C | 1:33'10.2 | 7'54.7 |
![]() |
PEN. | 1'00.0 | |||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
19. | 44 | ![]() |
R/R3C | 1:33'21.6 | 8'06.1 |
![]() |
PEN. | 1'00.0 | |||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
20. | 20 | ![]() |
S/S1600 | 1:33'42.8 | 8'27.3 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO - S 1600 | |||||
![]() |
|||||
21. | 47 | ![]() |
R/R3T | 1:33'44.0 | 8'28.5 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 | |||||
![]() |
|||||
22. | 78 | ![]() |
N/N3 | 1:33'54.3 | 8'38.8 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
23. | 73 | ![]() |
R/R2B | 1:34'09.3 | 8'53.8 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
24. | 53 | ![]() |
GT/GT1 | 1:34'31.8 | 9'16.3 |
![]() |
|||||
PORSCHE 997 GT3 RS | |||||
![]() |
|||||
25. | 57 | ![]() |
R/R2B | 1:34'39.2 | 9'23.7 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
26. | 49 | ![]() |
R/R3T | 1:34'57.8 | 9'42.3 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 | |||||
![]() |
|||||
27. | 16 | ![]() |
S/S1600 | 1:35'49.5 | 10'34.0 |
![]() |
|||||
OPEL CORSA | |||||
![]() |
|||||
28. | 83 | ![]() |
A/A6 | 1:35'53.7 | 10'38.2 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 106 | |||||
![]() |
|||||
29. | 35 | ![]() |
R/R3C | 1:36'02.1 | 10'46.6 |
![]() |
PEN. | 10.0 | |||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
30. | 29 | ![]() |
N/N4 | 1:36'06.3 | 10'50.8 |
![]() |
|||||
MITSUBISHI LANCER EVO IX | |||||
![]() |
|||||
31. | 80 | ![]() |
N/N3 | 1:36'09.6 | 10'54.1 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO RS | |||||
![]() |
|||||
32. | 51 | ![]() |
R/R3T | 1:36'11.4 | 10'55.9 |
![]() |
|||||
PEUGEOT 207 | |||||
![]() |
|||||
33. | 46 | ![]() |
R/R3C | 1:36'11.5 | 10'56.0 |
![]() |
PEN. | 20.0 | |||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
34. | 71 | ![]() |
R/R2B | 1:36'52.0 | 11'36.5 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R.TROPHY | |||||
![]() |
|||||
35. | 70 | ![]() |
R/R2B | 1:37'38.5 | 12'23.0 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
36. | 25 | ![]() |
S/S1600 | 1:37'39.2 | 12'23.7 |
![]() |
PEN. | 10.0 | |||
RENAULT CLIO - S 1600 | |||||
![]() |
|||||
37. | 75 | ![]() |
R/R2B | 1:38'02.1 | 12'46.6 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
38. | 76 | ![]() |
R/R2B | 1:38'02.5 | 12'47.0 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 MAX | |||||
![]() |
|||||
39. | 86 | ![]() |
N/N2 | 1:38'43.1 | 13'27.6 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
40. | 55 | ![]() |
A/A7 | 1:38'58.4 | 13'42.9 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO RS | |||||
![]() |
|||||
41. | 38 | ![]() |
R/R3C | 1:39'00.6 | 13'45.1 |
![]() |
|||||
RENAULT CLIO | |||||
![]() |
|||||
42. | 41 | ![]() |
R/R3C | 1:39'43.0 | 14'27.5 |
![]() |
|||||
RENAULT NEW CLIO | |||||
![]() |
|||||
43. | 59 | ![]() |
R/R2B | 1:40'19.0 | 15'03.5 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
44. | 90 | ![]() |
N/N2 | 1:40'34.9 | 15'19.4 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
45. | 87 | ![]() |
N/N2 | 1:41'03.6 | 15'48.1 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
46. | 27 | ![]() |
N/N4 | 1:41'32.4 | 16'16.9 |
![]() |
|||||
MITSUBISHI LANCER EVO X | |||||
![]() |
|||||
47. | 79 | ![]() |
N/N3 | 1:41'34.5 | 16'19.0 |
![]() |
PEN. | 10.0 | |||
FORD FIESTA ST | |||||
![]() |
|||||
48. | 89 | ![]() |
N/N2 | 1:41'36.4 | 16'20.9 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
49. | 58 | ![]() |
R/R2B | 1:42'44.2 | 17'28.7 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
50. | 85 | ![]() |
N/N2 | 1:44'59.3 | 19'43.8 |
![]() |
|||||
SUZUKI SWIFT | |||||
![]() |
|||||
51. | 54 | ![]() |
GT/GT2 | 1:45'05.4 | 19'49.9 |
![]() |
|||||
FORD MUSTANG | |||||
![]() |
|||||
52. | 74 | ![]() |
R/R2B | 1:45'16.3 | 20'00.8 |
![]() |
|||||
CITROEN C2 R2 | |||||
![]() |
|||||
53. | 23 | ![]() |
S/S1600 | 1:46'46.2 | 21'30.7 |
![]() |
|||||
FIAT PUNTO S 1600 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallypost.com

