

|
Ήδη από την πρώτη του επαφή με την πίστα στα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής είχε δείξει ένα σαφώς βελτιωμένο πρόσωπο πετυχαίνοντας τον 15ο χρόνο χωρίς μάλιστα να χρησιμοποιήσει καινούργια ελαστικά. Δυστυχώς, στα προκριματικά ο κινητήρας του άρχισε να παραδίδει το πνεύμα καθυστερώντας τον σημαντικά στα γρήγορα κομμάτια της πίστας. Επίσης, λανθασμένη αποδείχθηκε η επιλογή της Eifelland Racing να κρατήσει τον οδηγό της σε όλη την περίοδο με το ίδιο σετ ελαστικών αλλά τουλάχιστον αυτό σήμαινε ότι στους αγώνες ο Κατσίνης είχε στη διάθεσή του δυο τετράδες φρέσκων ελαστικών.
Οι αγώνες βέβαια αποδείχθηκαν περισσότερο διαγωνισμοί επιβίωσης παρά ταχύτητας: στον πρώτο, τέσσερις οδηγοί συγκρούστηκαν στην πρώτη στροφή και το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για δυο γύρους. Ο Κατσίνης, έχοντας σαν προτεραιότητά του να τερματίσει και να μαζέψει εμπειρίες, προτίμησε να είναι προσεκτικός και να μην εκμεταλλευτεί πλήρως τις εγκαταλείψεις μένοντας 15ος. Από την επανεκκίνηση όμως, ξεκίνησε την αντεπίθεσή του οδηγώντας ώριμα και χωρίς λάθη με αποτέλεσμα να αναρριχηθεί στην 11η θέση μετά από 10 γύρους. Παράλληλα ήταν 3ος καλύτερος rookie, γεγονός πολύ σημαντικό σε μια πίστα που όλοι οι πρωτάρηδες αναγκαστικά ξεκινούσαν από το μηδέν.
Ο 2ος αγώνας άρχισε με τον ίδιο τρόπο: πάλι τέσσερις οδηγοί τέθηκαν εκτός και το αυτοκίνητο ασφαλείας ανέλαβε ξανά δράση για τρεις γύρους. Ο Κατσίνης αυτή τη φορά βρέθηκε πολύ κοντά στις συγκρούσεις με αποτέλεσμα να καθυστερήσει και να μείνει στην 17η θέση. Όμως στην επανεκκίνηση κατάφερε να περάσει τον Fahmi Ilyas δευτερόλεπτα πριν οι οδηγοί δουν ξανά τις κίτρινες σημαίες. Αυτή τη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε για δυο γύρους στην πίστα πριν αφήσει τους οδηγούς ουσιαστικά για ένα σπριντ τεσσάρων μόνο γύρων μέχρι την καρό σημαία. Σε αυτό το κομμάτι ο συμπατριώτης μας έδειξε την ταχύτητά του ανεβαίνοντας 11ος μέχρι την τελευταία στροφή όπου έπεσε επάνω του ο Ilyas βγάζοντας τον εκτός πίστας με αποτέλεσμα να τερματίσει τελικά 12ος.
Επόμενος σταθμός για τους νεαρούς άσσους του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος είναι ο 7ος γύρος στην μυθική πίστα του Spa στο Βέλγιο. Την προσπάθεια του Γιώργου Κατσίνη στηρίζει η βιομηχανία αναψυκτικών και χυμών Λουξ καθώς και η Aldom building automation and aluminium systems.
|