![]() ![]() |
Ο αγώνας ήταν εξαιρετικά ιδιαίτερος λόγω της χρήσης χωμάτινων ελαστικών σε μικτές επιφάνειες που παράλληλα με την καταρρακτώδη βροχή τα χωμάτινα κομμάτια είχαν μετατραπεί σε λασπόλουτρα κάνοντας το έργο των οδηγών ακόμη πιο δύσκολο. Το συνολικό μήκος των τεσσάρων επαναλαμβανόμενων ειδικών του αγώνα έφταναν μόλις τα 90 χιλιόμετρα βασισμένα σε αργά κομμάτια με πολύ τεχνικές στροφές. Οι συμμετοχές άγγιζαν μόλις τις 18 εκ των οποίων οι δέκα από αυτές ήταν της ομάδας N. Με το ξεκίνημα του αγώνα ο Στέφανος βρέθηκε στην τέταρτη θέση γενικής, αλλά με το τέλος το πρώτου loop είχε σκαρφαλώσει στην δεύτερη θέση της γενικής. Στο δεύτερο loop εκμεταλλευόμενος την ποινή που δέχθηκε ο Τινγκιρίδης λόγω πρωπορίας σε ενα regrouping ανέβηκε στην πρώτη θέση όπου και έμεινε μέχρι το τέλος. Ο Τινγκιρίδης έχει καταθέσει ένσταση κατά της ποινής, οπότε μέχρι την εκδίκαση της ο Στέφανος είναι πρώτος στην προσορινή γενική κατάταξη. Ευχαριστώ πολύ τον Σάββα (συνοδηγό του Στέφανου) για τις πληεροφορίες που μου έδωσε για την σύνθεση του άρθου ο οποίος δήλωσε οτι: "Ο Στέφανος είναι ενας ταλαντούχος νέος που έχει όλα τα φοντα να πρωτογονιστίσει σε οποιαδήποτε επιφάνεια αγωνηστεί, για αυτό είμαι σίγουρος που το λέω." Οι συμμετοχές: http://caa.com.cy/caa/wp-content/uploads/2010/07/staritng-list-rally-lemesou.jpg Αναλυτικά αποτελέσματα: http://www.caa.com.cy/caa/?page_id=1618 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Βαγγέλης Σωτήρχος

