Το ίδιο εύκολα έφτασαν και στην νίκη της κατηγορίας S16 και οι Aragno/Mondino με ένα Renault Clio S1600 τερματίζοντας περίπου 36'' πίσω από τους νικητές και σχεδόν 19'' εμπρός από το πλήρωμα που τους ακολούθησε. Για τις θέσεις 3-10 πραγματικά είχαμε μεγάλες μάχες στο τελευταίο πέρασμα. Οι 3οι από τους 10ους είχαν διαφορά μόλις 5''4! Στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ ανέβηκαν τελικά οι Andolfi/Romano με ένα Renault Clio Williams που κέρδισαν και την FA7. Μόλις 0''5 πίσω τους τερμάτισαν οι Andolfi Jnr/Boero με ένα Renault Clio R3 οι οποίοι κέρδισαν την R3C. Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, εκτός των Kubica/Gerber με το Skoda Fabia S2000, θα βρούμε και τους, περσυνούς κυπελλούχος της κατηγορίας S2000 στο TRA, Pisi/Cadore που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Renault Clio S1600 αλλά σταμάτησαν την προσπάθειά τους μετά το ατύχημα του Kubica, και τους Bosca/Aresca με Renault Clio R3 που σταμάτησαν την προσπάθειά τους για τον ίδιο λόγο.
Ronde di Andora 2011 - Final Results
Ronde di Andora 2011
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rallylink.it

