Ενημέρωση
Εκεί όμως ο "Κajto" δεν άφησε περιθώρια σε κανέναν. Κατεβάζοντας πολύ τον χρόνο του από το 1ο πέρασμα της ε.δ. κατάφερε να πάρει τη νίκη για 10''3. O Solowow παρά του ότι δεν κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, πήρε τη νίκη για την κατάταξη του ERC, ενώ μετά το τέλος του αγώνα κατέθεσε ένσταση κατά του Kajetanowicz της οποίας το αποτέλεσμα ακόμα αναμένεται...
Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Grzyb/Siatkowki με ένα Peugeot 207 S2000 υποστηριζόμενοι από την Peugeot Sport. Tα κατάφεραν αρκετά καλά αναλογιζόμενοι ότι ήταν η πρώτη εμφάνισή τους με αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000 στο χώμα.
4oι γενικής τερμάτισαν οι Bebenek/Bebenek με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X R4. Oι νικητές του αγώνα το 2008 έδειξαν ότι βρίσκονται σε καλή φόρμα καθώς αυτοί ήταν που βρισκόταν στην 1η θέση με το τέλος της 1ης μέρας. Όμως την επομένη και καθώς αναγκάστηκαν να "καθαρίζουν" ως πρώτη διέλευση δεν άντεξαν την πίεση των πληρωμάτων πίσω τους και υποχώρισαν στην 4η θέση.
Μόλις 5οι γενικής κατάφεραν να τερματίσουν οι Rossetti/Chiarcossi με το Fiat Grande Punto S2000. Δεν κατάφεραν να μπουν ποτέ στην μάχη της νίκης όμως με τους βαθμούς της 2ης θέσης για την κατάταξη του ERC βρίσκονται πλέον 1οι στην βαθμολογία του θεσμού, 11 βαθμούς εμπρός από τον Betti, o οποίος δεν ξεκίνησε τον αγώνα. Η μάχη πλέον για τον τίτλο παίρνει θα κριθεί στους 2 τελευταίους αγώνες της χρονιάς σε Γαλλία και Ελβετία, ενώ τα τελευταία νέα αναφέρουν ότι ο Betti θα αγωνιστεί σε αυτούς με επίσημη υποστήριξη της Peugeot Sport με το αυτοκίνητο της Racing Lions με το οποίο ο Andreucci κατέκτησε τον τίτλο φέτος στην Ιταλία.
6οι γενικής και 3οι ERC τερμάτισαν οι Ruta/Rozwadowski με το Peugeot 207 S2000 oι οποίοι επικράτησαν για 9''4 των Chuchala/Heller με το Subaru Impreza WRX R4 της Subaru Poland.
Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Holowczyc/Kurzeja με ένα Subaru Impreza WRX R4. O πρώην πρωταθλητής Ευρώπης παρά την ηλικία του έγραψε πολύ καλούς χρόνους και έδειξε ότι και αυτός θα είχε λόγο για την νίκη. Όμως την 2η μέρα είχε 2 κλαταρίσματα που τον έριξαν τελικά στην 9η θέση της γενικής. Καλή εμφάνιση και για τους Oleksowicz/Rathe με το Ford Fiesta S2000 που ενώ βρέθηκαν πολύ ψηλά στην γενική εγκατέλειψαν από έξοδο και αφού ξαναξεκίνησαν με super rally κατέληξαν 10οι γενικής.
Στην κατηγορία των 2WD, ταχύτεροι ήταν οι τοπικοί Chmielewski/Dachowski με ένα Citroen DS3 R3T που τερμάτισαν στην 11η θέση της γενικής.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους, γνωστούς μας από το PWRC, Kosciuszko/Szczepaniak με Mitsubishi Lancer RS Evolution X R4 που εγκατέλειψαν μετά την 12η ε.δ. στην οποία είχαν έξοδο με τουμπάρισμα ενώ μέχρι την πρροηγούμενη βρισκόταν 3οι γενικής.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο Rallye Antibes Cote d' Azur στις 14-16 Οκτωβρίου.
Aποτελέσματα
ERC - Rally Poland 2011 - Final Results
http://www.ewrc-results.com/final.php?event=2798
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: www.rallypoland.com

