Μέσα στο Σεπτέμβρη πραγματοποιήθηκε το Rally Sliven στη Βουλγαρία, αγώνας φέτος του ERCup. Στον αγώνα, πρώτος τερμάτισε ο Donchev με το νέο του όπλο, ένα ολοκαίνουργιο Ford Fiesta R5, όμως στον τελικό τεχνικό έλεγχο ακυρώθηκε για μη ομολογκαρισμένους αεραγωγούς, οπότε νικητής στέφθηκε ο Iliev που έχει σίγουρο τον τίτλο στη Βουλγαρία.
Στον αγώνα συμμετείχαν και οι δικοί μας, Βασίλης Καραβασίλης και Κώστας Μηλιάδης με το λευκό Honda Civic Type-R. Δείτε την εμπειρία του πληρώματος στη γείτονα χώρα, από τη ματιά του συνοδηγού.










Την απόφαση μας να πάρουμε μέρος στο μέρος στο 33rd Rally Sliven την πήραμε μία ημέρα πριν λήξουν οι συμμετοχές. Ο αγώνας προσμετρούσε στο ERCup και περιλάμβανε 9 ειδικές διαδρομές, 195 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ήταν μια πρόκληση για εμάς και αποφασίσαμε να το τολμήσουμε. Επίσης είχαμε συζητήσει να πάρουμε μέρος και στο Rally Hebros αλλά συνέπεσε με το Rally Thermaikou.

Ξεκινήσαμε την προετοιμασία ρωτώντας τους φίλους μας αν θα μπορούν να μας βοηθήσουν, αν και γνωρίζαμε την απάντηση. Η προσπάθεια μας βασίζεται αποκλειστικά σε αυτούς και θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά.

Την Τρίτη το απόγευμα βρεθήκαμε στην πόλη του Sliven και επισκεφτήκαμε το σημείο όπου ήταν το κέντρο του αγώνα. Επίσης περπατήσαμε και την super-ειδική, στο κέντρο της πόλης, και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο όπου έπρεπε να ξεκουραστούμε καθώς μας περίμενε δύσκολο πρόγραμμα.

Τετάρτη πρωί ξυπνήσαμε νωρίς και μετά από το πρωινό βρεθήκαμε στο αρχηγείο του αγώνα για να παραλάβουμε το road book και τα καρνέ των δοκιμών για τα 2 περάσματα των ειδικών διαδρομών του πρώτου σκέλους όπου και επιτρέπονται. 
Πολύ φιλική η συμπεριφορά των ανθρώπων της λέσχης, όπου και συναντήσαμε και κάποιους φίλους που είχαμε γνωρίσει την προηγούμενη χρονιά όπου πήραμε μέρος στο Rally Hebros.

Το πρώτο σκέλος εκτός από την super-ειδική της Παρασκευής, αποτελούνταν από 4 επαναλαμβανόμενες ειδικές, συνολικού μήκους 274.78, εκ των οποίων τα 119,78 ήταν τα αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τα 2 περάσματα όπως είναι φυσικό δεν σου αφήνουν περιθώρια λάθους και προϋποθέτουν πολύ καλές σημειώσεις αλλά αφήνουν και πολλά ερωτηματικά σε αρκετά σημεία.
Το απόγευμα, επιστροφή στο ξενοδοχείο για ξεκούραση αλλά και για να "καθαρογράψουμε" τις ειδικές, κάτι που αποδείχθηκε ιδιαίτερα επίπονο καθώς οι 50 σελίδες της πρώτης ημέρας ήταν πάρα πολλές.

Αργά το βράδυ, συγκέντρωση της ομάδας στην πισίνα του ξενοδοχείου για συζητήσεις αλλά και για τον προγραμματισμό του αγώνα, όπως και για χαλάρωση καθώς η Πέμπτη περιελάμβανε το ίδιο σχεδόν πρόγραμμα ( 09:00-19:00, διάρκεια δοκιμών).
Το 2ο σκέλος περιελάμβανε 176 χλμ συνολικά εκ των οποίων τα 75.20 ήταν τα αγωνιστικά χλμ. Οι ειδικές διαδρομές της Κυριακής ήταν ίδιες με δύο του Σαββάτου αλλά με αντίθετη φορά.

Επιστροφή στο ξενοδοχείο και μετά από ξεκούραση επισκεφτήκαμε την πόλη του Sliven για περίπατο. Από το βράδυ της Πέμπτης η πόλη άρχισε να μπαίνει σε ρυθμούς αγώνα καθώς κατέφθαναν οι ομάδες με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και η super-ειδική άρχισε να ετοιμάζεται.

Την Παρασκευή έγινε ο τεχνικός έλεγχος και περιμέναμε την έναρξη του αγώνα. Μετά από μία πολύ όμορφη τελετής έναρξης του αγώνα, ετοιμαστήκαμε για την super ειδική όπου συγκέντρωσε πλήθος κόσμου, δημιουργώντας ένα πολύ όμορφο συναίσθημα.

Το πρωί του Σαββάτου ξεκίνημα του αγώνα με μοναδικό σκοπό να οδηγήσουμε και να ευχαριστηθούμε τον αγώνα. Η 1η ειδική του αγώνα ανηφορική και φαρδιά με καλό οδόστρωμα που στα τελειώματα γλιστράει αρκετά.
Μετά το πρώτο χιλιόμετρο ο Βασίλης μου λέει πως το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται σωστά. Δεν κρατάει σχεδόν πουθενά’ μου λέει.
Αποφασίζουμε να κινηθούμε σε safe mode για 55χλμ, ώστε να τελειώσουμε το 1ο Loop και να προσπαθήσουμε να επισκευάσουμε την ζημιά στο service. Έντονος προβληματισμός για την συνέχεια καθώς το Type R ήταν πολύ δύστροπο.

Οδηγούμε με προσοχή και φτάνουμε στο service όπου διαπιστώνουμε πως έχει σπάσει σε ένα σημείο η εμπρός αριστερή ανάρτηση και τον τροχό να "παίζει". Η μόνη λύση να κολλήσουμε την ανάρτηση αλλά δεν υπάρχει ο χρόνος. Η μόνη σκέψη να συνεχίσουμε τον αγώνα με προσοχή και να το επισκευάσουμε στο νυχτερινό service, όπως και έγινε.

Το τελείωμα της 1ης ημέρας μας βρίσκει στην 9η θέση της γενικής κατάταξης και ιδιαίτερα ευχαριστημένους καθώς καταφέραμε να επιστρέψουμε στο service park μετά το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν το ευχαριστηθήκαμε.
Οι ειδικές διαδρομές απολαυστικές, με την Stara Reka (19.95χλμ) να μας αρέσει περισσότερο καθώς ήταν πολύ στενή και με πολλά χώματα. Στην ιδιαίτερα τεχνική Stara Reka, είχαμε και την στιγμή μας αφού είχαμε και ένα μεγαλοπρεπές τετ-ακέ, ευτυχώς χωρίς συνέπειες.

Οι 2 ειδικές διαδρομές της Κυριακής απαιτούν πολύ καλά φρένα αλλά και δυνατό μοτέρ. Στα πρώτα χλμ της 1ης ειδικής πραγματοποιείται και η Ανάβαση του Sliven που στα τελειώματα γίνετε ιδιαίτερα κατηφορική. Ξεκίνημα και στόχος να φέρουμε το αυτοκίνητο στην ράμπα του τερματισμού.
Μόλις μπαίνουμε στα κατηφορικά κομμάτια ο Βασίλης με ενημερώνει πως μείναμε από φρένα ενώ μας περίμενε μια κατηφορική και πολύ γρήγορη διαδρομή.Τελικά οδηγούμε με κάποιο ρίσκο στο 1ο loop αλλά στο 2ο loop οδηγούμε με πιο καλό ρυθμό αλλά χωρίς να ρισκάρουμε καθώς δεν κυνηγάμε κάτι.
Μαζί με τον τερματισμό ήρθε και η 7η θέση γενικής αλλά και η 3η θέση στην κατηγορίας μας πίσω από τους Angelov και Titov με Clio R3 και DS3 R3Τ αντίστοιχα.

Η πολύ όμορφη τελετή απονομής έδωσε το τέλος στην κοπιαστική προσπάθεια μας αλλά με πολλές ευχάριστες και αγχωτικές στιγμές που περάσαμε.

Μεγάλη εμπειρία να συμμετέχεις σε ένα αγώνα με τόσα πολλά χιλιόμετρα ειδικά όταν είναι άγνωστα. Την επόμενη χρονιά ελπίζουμε ότι και άλλα ελληνικά πληρώματα θα πάρουν μέρος σε αγώνα της Βουλγαρίας.
Είμαι τυχερός που κάθομαι στο δεξί μπάκετ του Βασίλη και θα ήθελα να τον ευχαριστήσω όπως και την υπόλοιπη ομάδα για τις ωραίες στιγμές που έζησα.
Κουρασμένοι αλλά και ‘’χορτάτοι’’ από τον αγώνα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, όπου μας περίμενε η προετοιμασία για το 46o Rally ΔΕΘ.

Ραντεβού του χρόνου και ελπίζω να βρεθούν και άλλα ελληνικά πληρώματα μαζί μας!