












|
Μεγάλη εμφάνιση λοιπόν από τους Ιταλούς, που καθ' όλη την διάρκεια του
αγώνα σημείωσαν χρόνους κορυφής. Κέρδισαν αρκετές ε.δ. και άντεξαν στην
πίεση από κορυφαία πληρώματα. Επίσης είχαν και την τύχη με το μέρος
τους και δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό πρόβλημα και τις 2 μέρες του
αγώνα. Με λίγα λόγια το Ιταλικό πλήρωμα έκανε το πολύ σημαντικό 2 στα 2
στο φετινό πρωτάθλημα (ενώ έχει 4 στις 4 νίκες γενικά στις συμμετοχές
του στο IRC) και θέτουν εαυτούς υποψήφιους για τον τίτλο.
Στην 2η θέση τερμάτισαν οι Τσέχοι Kopecky-Stary με το Peugeot 207 S2000
που συντηρεί η ομάδα της οικογενείας του οδηγού (Κοpecky Motorsport).
Στον 2ο μόλις αγώνα του οδηγού με το αυτοκίνητο, κατάφεραν να πάρουν
ακόμα ένα σημαντικό αποτέλεσμα, ενώ κινήθηκαν πιο γρήγορα από τον αγώνα
της Τουρκίας, δείχνοντας ότι αρχίζουν να συνηθίζουν το νέο αυτοκίνητο.
Δεν απείλησαν για τη νίκη αλλά η συνέχεια μόνο με αισιοδοξία μπορεί να
αντιμετωπιστεί από το πλήρωμα καθώς έχουμε αρκετούς αγώνες στην άσφαλτο
όπου εκεί θα μπορούν να διεκδικήσουν περισσότερα καθώς είναι η
αγαπημένη επιφάνεια του οδηγού.
Το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Vouilloz-Klinger επίσης με Peugeot 207 S2000
της Kronos Racing. Kαι πάλι διεκδίκησαν τη νίκη στα ίσια, προηγήθηκαν
κατά την διάρκεια της 1ης μέρας, ενώ τη 2η οι χρόνοι τους ήταν κορυφής.
Δυστυχώς όμως και πάλι η τύχη δεν ήταν μαζί τους καθώς ένα κλατάρισμα
τους κόστισε περίπου 3 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη. Παρ' όλα
αυτά πήραν σημαντικούς βαθμούς που τους κρατάνε μέσα στο παιχνίδι του
τίτλου, και βοήθησαν ώστε η Peugeot να πραγματοποιήσει το εντυπωσιακό
1-2-3 στον αγώνα.
Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Grande
Punto S2000. Kαι αυτοί βρέθηκαν στο παιχνίδι για τη νίκη καθώς την 1η
μέρα έκαναν χρόνους κορυφής αλλά είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε
και αυτούς περίπου 3 λεπτά και τους έριξε πίσω στην κατάταξη. Δεν
έχασαν τη διάθεσή τους όμως και την 2η μέρα πίεσαν από πίσω για την 4η
θέση και τελικά κατάφεραν να "προσπεράσουν" τους γνωστούς μας από το
PWRC, όπου πρωταγωνιστούν, Hanninen-Markkula με το Mitsubishi Lancer
Evo9. Και μόνο αυτή η θέση του Φιλανδικού πληρώματος, που δεν κατάφερε
να πλησιάσει τους πρώτους, και τερμάτισαν σχεδόν 2,5 λεπτά πίσω τους,
δείχνει το επίπεδο ανταγωνισμού του θεσμού που σημειωτέον από αγώνα σε
αγώνα ανεβαίνει!
Στην 6η θέση τερμάτισαν οι τοπικοί Magalhaes-Castro με το Peugeot 207
S2000 της Peugeot Πορτογαλίας. Η καλή γνώση των ε.δ. τους βοήθησε να
πραγματοποιήσουν μια πολύ καλή εμφάνιση, κερδίζοντας ε.δ., ενώ
προηγήθηκαν για λίγο κατά την διάρκεια της 1ης μέρας, αλλά και αυτοί
αντιμετώπισαν πρόβλημα καθώς είχαν μια έξοδο στη συνέχεια που τους
κόστισε αρκετά σε χρόνο και θέσεις. Τη 2η μέρα συνέχισαν να κάνουν
καλούς χρόνους και πήραν τελικά ένα καλό αποτέλεσμα.
Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Stohl-Minor με ακόμα ένα Peugeot 207
S2000. Δεν κατάφεραν να προσαρμοστούν άμεσα στο νέο αυτοκίνητο,
αντιμετωπίζοντας και κλατάρισμα, αλλά μην ξεχνάμε ότι ο οδηγός έιχε να
εμφανιστεί σε αγώνα από το τέλος της περσυνής χρονιάς. Στην 8η θέση
βρέθηκαν οι επίσης γνωστοί μας από το PWRC, Aigner-Wicha, με το
Mitsubishi Lancer Evo9. Πολύ μακριά από την κορυφή, το μόνο που
κατάφεραν ήταν να κερδίσουν την τελευταία ε.δ. του αγώνα όπου όλα
βέβαια είχαν κριθεί.
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι τοπικοί Peres-Dia Silva με Mitsubishi
Lancer Evo9 και Lopes-Cortinhas με Subaru Impreza WRX N12. Eντυπωσιακοί
όπως πάντα οι Jean Joseph-Boyere με το εργοστασιακό Citroen C2 R2 Max
που αν και το χώμα δεν ευνοεί το αυτοκίνητο, κατάφεραν να τερματίσουν
12οι γενικής μπροστά από πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα και φυσικά πρώτοι
2κίνητοι. Επειδή όμως η Citroen δεν βαθμολογείται για τον θεσμό, την
νίκη στα δικίνητα πήραν οι Cavigioli-Cantoni με το πετρελαιοκίνητο Fiat
Grande Punto JTD που παράλληλα τερμάτισαν στην 20η θέση γενικής.
Ας περάσουμε τώρα στις εγκαταλείψεις που ήταν πολλές και σημαντικές.
Πρώτη και καλύτερη αυτή των Duval-Pivato που στον αγώνα οδήγησαν ένα
Fiat Grande Punto S2000. Tην 1η μέρα ξεκινούσαν πρώτοι στις ε.δ. και
έχασαν αρκετό χρόνο "καθαρίζοντας" τον δρόμο. Στο 2ο loop όμως έκαναν
χρόνους κορυφής που τους έβαλαν στο παιχνίδι της νίκης ενώ και τη 2η
μέρα εξαπέλυσαν επίθεση για τη νίκη, όμως ένα πρόβλημα στον τροχό τους
ανάγκασε σε εγκατάλειψη στην 10η ε.δ ενώ ήταν 2οι γενικής μόλις 9''3
πίσω από τους πρώτους.
Άτυχοι και οι Loix-Buysmans που με το 2ο Peugeot 207 S2000 της Kronos
είχαν 2 κλαταρίσματα στην 6η ε.δ. και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν.
Επανεμφάνιση και για τους Αuriol-Giraudet που στον αγώνα οδήγησαν ένα
Fiat Grande Punto S2000. Εξαιρετική εμφάνιση από τους "βετεράνους" που
έκαναν καταπληκτική εμφάνιση αλλά εγκατέλειψαν στην 11η ε.δ. από
σπασμένη ανάρτηση ενώ ήταν 3οι γενικής! Σημαντικές εγκαταλείψεις κα
αυτές των Sola-Sanchez με Fiat Grande Punto S2000, Alen-Alanne με το 2ο
εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000, των τοπικών Campos-Babo που
συμμετείχαν με Peugeot 207 S2000 της Κronos (που κέρδισε τη συμμετοχή
μέσω του διαγωνισμού "BF Goodrich Drivers Team"), Tirabassi-Gordon με
Peugeot 207 S2000 και Sousa-Carvalho με το 2ο Μitsubishi Lancer Evo9
της Red Bull.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η εντυπωσιακή οργάνωση του, και φυσικά η
συνεργασία της οργάνωσης με την εταιρία κολοσσό Vodafone που με δικά
της έξοδα έφερε στον αγώνα 5 κορυφαία πληρώματα, που τα αυτοκίνητα τους
ήταν βαμμένα στα χρώματα της εταιρίας. Τα 4 από αυτά ήταν οι
Duval-Pivato (Punto S2000), Stohl-Minor (207 S2000), Sola-Sanchez
(Punto S2000), Hanninen-Markkula (Lancer Evo9), ενώ το 5ο από αυτά (και
καλύτερο) ήταν οι Gronholm-Rautiainen με Ford Focus WRC που στον αγώνα
συμμετείχαν στον ρόλο του πλοηγού με το νούμερο "0" στις πόρτες, μια
κίνηση της οργάνωσης που προσδίδει extra κύρος στον αγώνα!
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το κοινό με το ERC, ασφάλτινο Υpres Westhoek Rally, στις 27-28/6 στο Βέλγιο.
|