




|
Για 2ο συνεχή αγώνα, στην 2η θέση της γενικής τερμάτισαν οι
Brunson-Mondon με το Subaru Impreza WRC της First Motorsport. O
συμπαθής οδηγός δείχνει να προσαρμόζεται γρήγορα στις απαιτήσεις του
νέου αυτοκινήτου και δείχνει ότι θα είναι ένας από τους διεκδικητές του
τίτλου.
Η μάχη για την 3η θέση της γενικής ήταν αυτή που κράτησε τους θεατές
στις μύτες των ποδιών τους! 3 πληρώματα, από τις θέσεις 3 ως 5
τερμάτισαν με διαφορά μεταξύ τους 6''7. Τελικά σε αυτή τη μάχη
επικράτησαν οι Mauffrey-Houssin που όπως και στον 1ο αγώνα κινήθηκαν
οριακά με το Peugeot 306 Maxi KC αλλά αυτή τη φορά κατάφεραν να
τερματίσουν και να κερδίσουν και το ΒF Goodrich Trophy για τα ιδιωτικά
πληρώματα.
Μόλις 5'' πίσω τους τερμάτισαν οι Rouillard-Zazurca με Toyota Celica
GT-Four ST205. To πλήρωμα επίσης έκανε την επανεμφάνιση του στο θεσμό
μετά από 5 μήνες καθώς είχε τιμωρηθεί για "αναρμοστή" συμπεριφορά κατά
οργανωτών. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα και πήραν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα
απέναντι σε πιο ισχυρούς συνδυασμούς.
Στην 5η θέση μόλις 1''7 πίσω βρέθηκαν οι νικητές του προηγούμενου
αγώνα, Snobeck-Mondesir, με το Peugeot 307 WRC της BSA. Δεν έκαναν καλή
εμφάνιση καθώς οι χρόνοι τους σε σ΄χεση με τον προηγούμενο αγώνα δεν
ήταν τόσο ανταγωνιστικοί και βρέθηκαν πίσω από πιο "αδύναμα" αυτοκίνητα.
Μεγάλη μάχη και για την 6η θέση μεταξύ των Augoyard-Baudin με Peugeot
306 Maxi KC και Vigion-Yvernault με Renault Clio Maxi KC. Kαθ' όλη τη
διάρκεια του αγώνα αντάλλασαν θέσεις και τελικά η μάχη κρίθηκε υπέρ των
πρώτων με διαφορά μιας ανάσας, μόλις 0''4.
Στην 8η θέση βρέθηκαν οι Gal-De Turkheim με το Peugeot 207 S2000 που
ήρθαν και 1οι ανάμεσα στα πληρώματα της κατηγορίας. Πάντως ακόμα δεν
αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και ελπίζουν στο
μέλλον σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Μάχη είχαμε και για την 9η θέση μεταξύ των Carbonaro-Choudey με το
Peugeot 307 WRC (που έχει οικονομική υποστήριξη από την κυβέρνηση του
Toυρκμενιστάν!) και Barbe-Renelleau με Peugeot 206 WRC, η οποία είχε
νικητές τους πρώτους με διαφορά 11''1.
Στην 12η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Barral-Seux με το Renault Clio
R3 που κέρδισαν και την Α/7. Στην 17η θέση της γενικής τερμάτισαν οι
Hot-Theveny με Porsche 997 GT3 που κέρδισαν και την κατηγορία GT, ενώ
1οι στην Ν/4 τερμάτισαν οι Lemonnier-Chauffray με Mitsubishi Lancer
Evo9 στην 18η θέση της γενικής.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, οι νικητές της κατηγορίας GT
του προηγούμενου αγώνα, Nantet-Belleville με Porsche 997 GT3 και
Μarty-Martin με Renault Megane Maxi KC.
|