








|
Στην 2η θέση, 1'14''7 πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι
Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000. Προηγήθηκαν την 1η μέρα του
αγώνα και έδειξαν ότι μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη, αλλά δεν άντεξαν
την επίθεση του Fontana. Η νίκη κρίθηκε στην 13η ε.δ. του αγώνα όπου οι
Ιταλοί πήραν σχεδόν 21'' από τους Πολωνούς και με μόνο 3 ε.δ. να
απομένουν δεν υπήρχαν και πολλά περιθώρια αντίδρασης. Παρ' όλα αυτά
πρόκειται για μια από τις καλύτερες εμφανίσεις τους στο ERC τα
τελευταία χρόνια.
Το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Isik-Ozsenler με το Fiat Grande Punto S2000
της Τούρκικης αντιπροσωπείας. Οι περσινοί νικητές του ράλλυ Χαλκιδικής
δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρώτων και έκαναν μια μέτρια
εμφάνιση τερματίζοντας 1'41''7 πίσω τους.
Στην 4η θέση βρέθηκε το πρώτο τοπικό πλήρωμα, αυτό των Κaucic-Zorenc με
Mitsubishi Lancer Evo9. Eίχαν μεγάλη μάχη με τους, γνωστούς μας από το περσινό Χαλκιδικής και νικητές του περσινού ράλλυ Κροατίας,
Sebalj-Klinc μέχρι και την 11η ε.δ. όπου οι τελευταίοι είχαν ένα
κλατάρισμα που τους κόστισε περίπου 2 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για
διάκριση.
Μια θέση πίσω τους, βρέθηκε ακόμα ένα τοπικό πλήρωμα, οι
Crnojevic-Maretic με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer Evo9. Οδήγησαν με
εντυπωσιακές γωνίες, προσφέροντας άφθονο θέαμα στους θεατές ενώ
παράλληλα πήραν και την 2η θέση για το τοπικό πρωτάθλημα.
Μάλιστα την 5η θέση στη γενική την κέρδισαν στην τελευταία ε.δ. του
αγώνα από τους Donchev-Valchev με το Subaru Impreza WRX N14. Oι
Βούλγαροι κινήθηκαν και πάλι σε μέτριο ρυθμό πολύ πίσω από το παιχνίδι
της κορυφής, έχοντας πολλά παράπονα από τον κινητήρα του αυτοκινήτου.
Πίσω τους βρέθηκαν, οι Ιταλοί, Betti-Barone με Mitsubishi Lancer Evo9.
Kαι αυτοί πήγαν με μεγάλες προσδοκίες στην Κροατία αλλά τελικά δεν
κατάφεραν να διακριθούν αφού και αυτοί βρέθηκαν μακριά από την κορυφή.
Στην 8η θέση κατέληξαν τελικά οι Sebalj-Klinc με ακόμα ένα Mitsubishi
Lancer Evo9 μετά το κλατάρισμα τους ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι
Peljhan-Kacin με ίδιο αυτοκίνητο και οι Galic-Zlatar με Renault Clio R3
που ήταν και ο πρώτος δικίνητος συνδυασμός.
Άτυχοι οι Manfrinato-Condotta με Mitsubishi Lancer Evo9 αλλά και οι
Tlustak-Skaloud με Citroen C2 S1600 που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν
την προσπάθεια τους.
Επόμενος αγώνας για το ERC, στις 6-8/6 με το ράλλυ Πολωνίας.
Αποτελέσματα Croatia Delta Rally:
1
|
Fontana-Casazza |
Fiat Grande Punto S2000 |
N/4 |
2.16'12''6 |
2 |
Solowow-Baran |
Peugeot 207 S2000
|
N/4 |
+1'14''7 |
3
|
Isik-Ozsenler
|
Fiat Grande Punto S2000
|
N/4
|
+1'41''7
|
4
|
Kaucic-Zorenc
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+3'31''2
|
5
|
Crnojevic-Maretic
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+4'36''8
|
6
|
Donchev-Valchev
|
Subaru Impreza WRX N14
|
N/4
|
+5'05''5
|
7
|
Betti-Barone
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+5'56''0
|
8
|
Sebalj-Klinc
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+6'02''2
|
9
|
Peljhan-Kacin
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+7'26''3
|
10
|
Galic-Zlatar
|
Renault Clio R3
|
A/7
|
+13'52''6
|
|