01.jpg
Μετά την αναβολή του Ολυμπιακού Ράλλυ και την ακύρωση του διεθνούς Ράλλυ ΕΛΠΑ, τον 1ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ αποτέλεσε το 17ο Ράλλυ Φίλιππος το οποίο διεξήχθη στις ασφάλτινες ε.δ. της περιοχής της Βέροιας. Από τα 43 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή ξεκίνησαν τελικά τα 38 τα οποία πρόσφεραν στους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στο βουνό όμορφο θέαμα αλλά και μάχες! Νικητές του αγώνα αναδείχτηκαν οι Λάμπρος Κύρκος/Γιώργος Πολυζώης οι οποίοι οδήγησαν το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX τόσο γρήγορα όσο να μην προβληματιστούν από κάποιο άλλο πλήρωμα στην διάρκεια του αγώνα. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα, κέρδισαν 2 ε.δ., και παρά τα 2 τετ-α-κε που είχαν κατάφεραν να διατηρήσουν και να αυξήσουν την σημαντική διαφορά που απέκτησαν μετά το τέλος της 1ης ε.δ. όπου σε αντίθεση με τους περισσότερους χρησιμοποίησαν λάστιχα για στεγνό οδόστρωμα.

Ενημέρωση

Έτσι αποκτούν το προβάδισμα στην κούρσα του φετινού τίτλου, χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε αν θα ακολουθήσουν πλήρες πρόγραμμα.

Καλή εμφάνιση και χρόνους έκαναν και οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης/Λεωνίδας Μαχαίρας με το Peugeot 206 S1600. Σε έναν αγώνα που έτρεχαν πρώτη φορά κατάφεραν να γράψουν 2 δεύτερους και 2 τέταρτους χρόνους γενικής και να πάρουν τη νίκη σε F2 και F3 ξεκινώντας την χρονιά με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Τερμάτισαν 27''19 πίσω από τους νικητές.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι "Χριστόφορος"/Κωνσταντίνος Τηλιόπουλος με το VW Golf MkII. Ξεκίνησαν "μέτρια" τον αγώνα αλλά στην συνέχεια έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους (κερδίζοντας την 2η ε.δ.) και κατάφεραν να επικρατήσουν στην "τριπλή" μάχη για την 3η θέση της γενικής για μόλις 0''19 ενώ ήταν και 2οι στην F2 και νικητές στην Ε/11. 

4οι γενικής, 3οι F2, και 1οι στην Α/7 τερμάτισαν οι Bαγγέλης Ζάχος/Σπύρος Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti. Στα μέσα του αγώνα βρέθηκαν αυτοί 3οι γενικής, μετά την 3η ε.δ. έπεσαν 4οι και παρά την επίθεση που εξαπέλυσαν στην τελευταία ε.δ. δεν κατάφεραν να ξαναπάρουν πίσω την 3η θέση. Επικράτησαν όμως στην μάχη που έγινε και για την 4η θέση καθώς μια ε.δ. πριν το τέλος τους πλησίασαν αρκετά οι Γιώργος Γεροδήμος/Νίκος Κοτσιλιάνος οι οποίοι φέτος θα οδηγούν το VW Golf MK4 KC της Cabilis Performance. Έγραψαν αξιοπρεπής χρόνους στην πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο, κερδίζοντας και την 3η ε.δ., και κατάφεραν τελικά να τερματίσουν 5οι, 19''18 πίσω από τον Ζάχο.

Καλή εμφάνιση θα πρέπει να θεωρηθεί και αυτή των Γιάννη Κωνσταντινίδη/Βαγγέλη Κωνσταντινίδη με το Citroen ZX KC που παρά τα αρκετά προβλήματα που αντιμετώπισαν με το αυτοκίνητο, κατάφεραν να πάρουν ένα καλό αποτέλεσμα, 6οι γενικής, 4οι F2, και 2οι Ε/11.

7οι γενικής τερμάτισαν οι Δημήτρης Ψύλλος/Κώστας Κόντος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution Χ στην πρώτη τους εμφάνιση στην άσφαλτο με το αυτοκίνητο ενώ μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Διονύσης Σπανός/Σωτήρης Γκοτοβός με το Subaru Impreza WRX N12.

9oι γενικής και 2οι F3 τερμάτισαν οι "Pazonen"-Βασίλης Κούγιας με τον περσυνό πρωταθλητή της F2 να κάνει την 2η εμφάνιση του με το Citroen C2 R2 της ομάδας Colin. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Μανωλόπουλος/Θωμάς Μανωλόπουλος με το θηριώδες Renault 5 Turbo Maxi.

3οι στην F3 και 11οι γενικής τερμάτισαν οι Φώτης Μπιλαδέρης/Ιορδάνης Μπιλαδέρης με το Honda Civic VTΙ οι οποίοι κέρδισαν και την Α/6 εμπρός από τους Βασίλη Kαραβασίλη/Χρήστο Κολλαρά με το Peugeot 106 S16 και Κώστα Αργυρίου/Δημήτρη Παρταλιό με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην Α/7, πίσω από τους νικητές Ζάχο/Ζάχο, βρέθηκαν οι Θεόφιλος Κοσμίδης/Γιώργος Κάκαρης με Peugeot 306 S16 και oι Μάνος Αλεξανδρής/Μιχάλης Καπύρης με Peugeot 206 RC.

Στην Ν/2 επικράτησαν οι Σωτήρης Κυριαζής/Σπύρος Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS εμπρός από τους Kώστα Αναγνωστάκη/Ανδρέα Χάψα με Suzuki Swift Sport και Σίμο Θεοφανίδη/Χρήστο Θεοφανίδη με Citroen Saxo VTS.

Καλή εμφάνιση και για τους Νίκο Τσακίρη/Δημήτρη Κυπαρισσά με το Toyota Yaris που ήταν το ταχύτερο πλήρωμα της Α/5.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Γιώργο Κοσμόπουλο/Ευτύχιο Ευτυχιάδη με το Renault Clio R3 Maxi Evo που στην τελευταία ε.δ. και ενώ βρισκόταν 6οι γενικής είχαν έξοδο με τουμπάρισμα η οποία "τραυμάτισε" αρκετά το αυτοκίνητο και παρά την προσπάθεια τους να φτάσουν στον τερματισμό του αγώνα εγκατέλειψαν στο τελευταίο χλμ πριν την ράμπα, τους Θανάση Δασκαλόπουλο/Θανάση Τσιούκα με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ. από κλατάρισμα, τους Χρήστο Κωνσταντίνου/Γιάννη Σαρητζόγλου με το Peugeot 206 KC που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από μηχανική βλάβη, τους Παντελή Τόψη/Στέφανο Τόψη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν μετά την 2η ε.δ. από διαφορικό, τους Νίκο Παυλίδη/Μαρία Κυρλαγκίτση στην πρώτη τους εμφάνιση με το Citroen DS3 R3T που μετά το κλατάρισμα στην 1η ε.δ. που τους κόστισε 16 λεπτά στην 2η ε.δ. είχαν έξοδο, και τους Νίκο Ζιώβα/Νίκο Πετρόπουλο με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που είχαν έξοδο στην 2η ε.δ. με αποτέλεσμα να διακοπεί η ε.δ. για περίπου 20 λεπτά καθώς η μπαριέρα που χτύπησαν "μπήκε" στον δρόμο και εμπόδιζε την διέλευση των αγωνιστικών.

Ευχάριστη νότα, όπως κάθε χρονιά, η πανυγηρική εκκίνηση το βράδυ του Σαββάτου που παρά την βροχή συγκέντρωσε αρκετούς θεατές.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει για ακόμα μια φορά η "ζωντανή" μετάδοση του αγώνα από το Radio-TV Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. που κατάφερε να κρατήσει ψηλά το ενδιαφέρον όσων δεν κατάφεραν να βρεθούν στον αγώνα.

Επόμενος αγώνας του ΠΠΡ, στις 21-22 Μαίου, με το Ράλλυ Κένταυρος στην περιοχή του Βόλου. 

Video

17ο Rally Φίλιππος

17ο Rally Φίλιππος

17ο Rally Φίλιππος