ΚΥΡΚΟΣ  Την Κυριακή η δράση πέρασε στις χωμάτινες ειδικές της ευρύτερης περιοχής του Λουτρακίου, ενώ τα πληρώματα συμμετείχαν και στην ασφάλτινη υπερειδική της Κορίνθου με χωμάτινα λάστιχα, προσφέροντας άφθονο θέαμα στους εκατοντάδες θεατές που κατέκλυσαν το λιμάνι της πόλης.
Τη δεύτερη συνεχή του νίκη πέτυχε ο Λάμπρος Κύρκος στο χωμάτινο σκέλος, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση.
Κέρδισε τις τέσσερις πρώτες ειδικές της ημέρας και έχοντας ένα «μαξιλαράκι» ασφαλείας πάτησε φρένο προκειμένου να εξασφαλίσει την πρωτιά.  
NΙΩΡΑΣ

KΥΡΙΑΚΟΥ

ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ

ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ

ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ

Βέβαια, ο 45χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo IX είχε την άτυχη στιγμή του με το καλημέρα, καθώς είχε μια έξοδο στο πρώτο πέρασμα από τα Κλένια. Με αυτή του την επιτυχία, έφτασε τους 30 βαθμούς και τέθηκε επικεφαλής του πρωταθλήματος, αν και τα αποτελέσματα του ασφάλτινου σκέλους παραμένουν προσωρινά.

Ο Νιώρας με το γνωστό μπλε Subaru Impreza STi N12 τερμάτισε δεύτερος μαζεύοντας πολύτιμους πόντους για τη συνέχεια, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε. Πιο συγκεκριμένα, είχε πρόβλημα με τη μετάδοση, ενώ στην εναρκτήρια ειδική η ενδοσυνεννόηση δε λειτούργησε. Παρά τον αποκλεισμό του το Σάββατο, ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον και σχεδιάζει να ακολουθήσει ολόκληρο το φετινό πρωτάθλημα.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η τρίτη θέση του Κύπριου Κυριάκου, οδηγώντας ένα ex-Top Run Subaru Impreza R4. Παρά το γεγονός ότι δε βαθμολογείται για το ελληνικό πρωτάθλημα, ο 42χρονος οδηγός ευχαριστήθηκε τον αγώνα και δήλωσε πως δεν έμεινε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.

Οι ατυχίες συνεχίστηκαν και την Κυριακή για τον Φιλιππίδη, ο οποίος με το λευκό Mitsubishi Lancer Evo IX αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός διαφορικό στην πρώτη ειδική. Στο δεύτερο loop ανέκαμψε, κέρδισε τις 3 τελευταίες ειδικές αποδεικνύοντας πως η ταχύτητα δεν λείπει και τελικά τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Πέμπτος βρέθηκε ο Κωνσταντάκος ο οποίος με εξαίρεση ένα ρετάρισμα του κινητήρα του Subaru Impreza στην τελευταία ειδική απόλαυσε ένα ακόμη Ακρόπολις.

Ο Μποζιονέλος μετά την ατυχία του Σαββάτου επανήλθε δριμύτερος την Κυριακή, τερμάτισε έκτος και παράλληλα πρώτος στις κατηγορίες Ε και F2 με το Ford Escort MK2. Στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Παλαιολόγος με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, αντιμετωπίζοντας προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Αρχικά είχαν κλατάρισμα, ενώ στο δεύτερο loop είχαν πρόβλημα με το τούρμπο του Mitsubishi. Βέβαια, δεν το έβαλε κάτω και κατάφερε να τερματίσει. Χάρη στη βοήθεια των θεατών, ο Ζούνης κατάφερε να επανέλθει στο δρόμο, ύστερα από το τουμπάρισμα που είχε στην πρώτη ειδική της ημέρας. Έπειτα, οδήγησε προσεκτικά, έχοντας ως στόχο τον τερματισμό και τελικά ολοκλήρωσε όγδοος.

Οι Δούδος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Λευκαδίτης (Peugeot 206 Kit Car) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Μάλιστα, ο οδηγός του Peugeot τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία των δικίνητων, ενώ αν δεν έχανε 7 περίπου λεπτά στην 10η ειδική από έξοδο, θα έφευγε νικητής από το Λουτράκι. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον 11ο της γενικής Μαγιάφη, ο οποίος με το θηριώδες Jeep Cherokee πέτυχε χρόνους στην 8άδα. Εάν μάλιστα δεν αντιμετώπιζε προβλήματα, όπως μια σπασμένη ζάντα στη δεύτερη και τρίτη ειδική της ημέρας και το "θηρίο" δεν ανέβαζε θερμοκρασία στην υπερειδική, τότε θα τον βλέπαμε ψηλότερα. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσε ο αειθαλής Χάρης Καλτσούνης ο οποίος με το Opel Corsa S1600 τερμάτισε σε ένα ακόμη Ακρόπολις. Οι “Ro-Ni” (Ford Fiesta ST), Αγγελόπουλος (Toyota Yaris) και Δεδεγκίκας (Ford Escort RS 1800) ολοκλήρωσαν την εξάδα της κατηγορίας.

Ο Δεδεγκίκας τερμάτισε δεύτερος στην Ε, με τον Πέτρο Γλαντζή να τερματίζει τρίτος με το Citroen AX GTi. Παρά την απειρία του από μεγάλους αγώνες, ο Γλαντζής είδε τη ράμπα του τερματισμού και δίκαια απέσπασε το χειροκρότημα όλων.

Εκτός αγώνα και στο χωμάτινο σκέλος τέθηκε ο Σπανός, καθώς ένα πρόβλημα στο τούρμπο του Subaru δεν του επέτρεψε να συνεχίσει. Άδοξα ολοκληρώθηκε η προσπάθεια του “Simetra”, ο οποίος μέχρι να εγκαταλείψει βρισκόταν στην πέμπτη θέση και πάλευε για κάτι καλύτερο με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Έξοδο στην τρίτη ειδική είχε ο Γαζετάς με το Opel Corsa S1600, ενώ ο νεαρός Παπανικολάου στον μόλις δεύτερό του αγώνα, εγκατέλειψε στα Κλένια, καθώς ο τροχός έφυγε από το Nissan Micra Kit Car, όντας ταχύτερος από δυνατότερους συνδυασμούς τη στιγμή της εγκατάλειψης.

Έτσι, κι ενώ τα αποτελέσματα του πρώτου αγώνα είναι προσωρινά, στη βαθμολογία του πρωταθλήματος προηγείται ο Κύρκος με 30 βαθμούς, ο οποίος με τις δύο νίκες απέκτησε ένα ισχυρό προβάδισμα έναντι των αντιπάλων του. Τον ακολουθεί ο Φιλιππίδης με 16 βαθμούς, ενώ οι Αναδιώτης και Νιώρας έχουν από 12. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Τζάμπαζης και Ζούνης με 10 και 9 βαθμούς αντίστοιχα. Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος το χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλλυ το οποίο επιστρέφει στις 3-4 Μαϊου με επίκεντρο τον Πύργο.

pdf Γενική κατάταξη χωμάτινης ημέραςpdf Κατάταξη F2   -  pdf Κατάταξη F3