Παπαχριστόπουλος - Αργυρόπουλος
Παπαχριστόπουλος - Αργυρόπουλος

Με μια καταπληκτική εμφάνιση στην πρώτη τους επαφή με το νέο απόκτημα της Cabilis Racing, ένα VW Golf MkIII KC (A) που οδηγούσε ο Α. ΜcRae το ‘97, οι Παπαχριστόπουλος-Αργυρόπουλος κατέκτησαν την 1η θέση στη κατηγορία των 2000+, σημειώνοντας παράλληλα και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Επίσης έσπασαν και το άτυπο ρεκόρ της ειδικής διαδρομής κατά 10 ολόκληρα δευτερόλεπτα! Αν και ο οδηγός δήλωσε ότι ήταν αγχωμένος για το πως θα εξελιχθεί ο αγώνας, έδειξε να προσαρμόζεται γρήγορα στο νέο αυτοκίνητο και ακολουθώντας πολύ γρήγορο ρυθμό, σημείωσε μια καταπληκτική επίδοση και έκλεψε τις εντυπώσεις.

 

 

Καλούδης - Ρούφος
Καλούδης - Ρούφος

Στρατέλης - Γαγάκας
Στρατέλης - Γαγάκας

Πίσω του τερμάτισαν οι Καλούδης-Ρούφος με το Mitsubishi Lancer Evo 8 (N/4). O οδηγός που κατά τη διάρκεια της εβδομάδας πριν τον αγώνα ταλαιπωρήθηκε από ασθένεια, κατάφερε τελικά να δώσει το παρόν στον Βελβενδό και παρ’ ότι στο δεύτερο σκέλος αντιμετώπισε πρόβλημα με τον πυροσβεστήρα χειρός, που ξεκόλλησε από τη θέση του και χτυπώντας μέσα στο αυτοκίνητο άνοιξε και ψέκασε σκόνη, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να αναγκαστεί να ανοίξει τα παράθυρα μέσα στην ειδική και να χάσει τον ρυθμό του, πήρε τελικά τη 2η θέση στη κατηγορία.

Στην 3η θέση ακολούθησαν οι Στρατέλης-Γαγάκας με το Subaru Impreza WRX N11 (N/4) στην πρώτη τους εμφάνιση μετά το Ακρόπολις. Και αυτοί είχαν μικροπροβλήματα στο αγώνα με κυριότερο, μια “ασυνεννοησία” στην αφετηρία της ειδικής, που άφησε το πλήρωμα με παράπονα κατά της οργάνωσης. Παρ’ όλα αυτά, και αυτοί κινήθηκαν σε καλό ρυθμό με αποτέλεσμα να κλείσουν το πόντιουμ της κατηγορίας.

Ακολούθησαν οι Μπάμπκας-Αναστασιάδης με Ford Escort RS Coshworth (E/12). Πίσω τους οι Γελαδάρης-Βαχτσεβάνος με Opel Ascona 400 (E/12), Μπατσάρας-Μπιμπλιτζής με Mitsubishi Lancer Evo 3 (N/4), και Τσέλιος-Τσέλιος με Ford Escort RS Coshworth (E/12), οι οποίοι αγωνίστηκαν με στραβοκολλημένο ψαλίδι στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα την χαμηλή αυτή θέση. Ο οδηγός πάντως δήλωσε πεισμωμένος μετά την έξοδο στο Κιλκίς, υποσχόμενος να εμφανιστούν ανανεωμένοι στον επόμενο αγώνα. Οι άτυχοι της κατηγορίας ήταν οι Γορίτσας-Τσίνος με Μitsubishi Lancer Evo 6 (A/8), οι οποίοι έκαναν εντυπωσιακό πέρασμα στο πρώτο σκέλος μέχρι τη στιγμή που μια έξοδος τους στέρησε την δυνατότητα να συνεχίσουν.

 

 

Xριστόφορος - Τηλιόπουλος
Xριστόφορος - Τηλιόπουλος

John-John - Νάνος
John-John - Νάνος

Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης
Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης

Στη κατηγορία των δίλιτρων, οι Xριστόφορος”-Τηλιόπουλος με VW Golf MkII (E/11) κατάφεραν για ακόμα μια φορά να επικρατήσουν των υπολοίπων πληρωμάτων αποδεικνύοντας ότι φέτος είναι σε καταπληκτική φόρμα και παρά τις ατυχίες στην αρχή της χρονιάς. Πολύ κοντά τους βέβαια βρέθηκαν οι John John”-Νάνος με Seat Ibiza KC (E/11), οι οποίοι φέτος εμφανίζονται σε κάθε αγώνα και καλύτεροι. Την πρώτη τριάδα της κατηγορίας συμπληρώνουν οι Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης με Peugeot 205 GTI (E/11) μετά από μια καταπληκτική εμφάνιση. Για λίγο έμειναν εκτός τριάδας οι Βάτσος-Κωνσταντινίδης με Peugeot 309 GTI (E/11) οι οποίοι κινήθηκαν επίσης πολύ γρήγορα.

Πίσω τους οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με Renault Clio Ragnotti (N/3), που δεν κατάφεραν να κινηθούν στο ρυθμό που μας έχουν συνηθίσει καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με βαλβολίνες να πέφτουν στο συμπλέκτη του αυτοκινήτου. Ακολούθησαν οι Ανδρεάδης-Χ’’μποζίνης με VW Golf MkII GTI (E/11), Kωνσταντίνου-Καρματζόγλου με Peugeot 206 KC (A) οι οποίοι φέτος αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα και δεν βρίσκονται στην καλύτερη τους κατάσταση, Ζέρβας-Άσμης με Renault Clio Sport (N/3), Διάφας-Κυριακού με Renault Clio Ragnotti (N/3), Παρχαρίδης-Ράλλης με Renault Clio Williams (A/7), X’’ανέστης-Τσαμαγδάς με Ford Escort RS 2000 (A/7), Τάσσος-Φιδάνας με Renault Clio Ragnotti (N/3), Παρταλιός-Μπαλτουμάς με BMW 2002TI (C/3), Σταυρίδης-Τάσσος με Renault Clio Williams (A/7), Αραμπατζής-Γεροθανάσης με Fiat X1/9 (E/11).

Στους άτυχους θα δούμε τους Κοσμίδη-Κάκαρη με Peugeot 306 S16 (A/7), οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στο πρώτο σκέλος καθώς βγήκε το μπαλάκι του λεβιέ και αναγκάστηκαν να σταματήσουν για το επιδιορθώσουν. Το μόνο πλήρωμα που δεν ολοκλήρωσε την προσπάθεια του ήταν οι τοπικοί Ζιάμπας-Ζιάμπας με Οpel Ascona (E/11), oι οποίοι μετά τον εκπληκτικό 3ο χρόνο γενικής! που πραγματοποίησαν στο πρώτο σκέλος, αναγκάστηκαν να σταματήσουν λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση του δεύτερου σκέλους από ιμάντα δυναμό.

 

 

Μπουμπόπουλος - Τριβυζά
Μπουμπόπουλος - Τριβυζά

Γκάλφας - Αγραφιώτης
Γκάλφας - Αγραφιώτης

Παπαδόπουλος - Τσιγκινές
Παπαδόπουλος - Τσιγκινές

Περνώντας στα 1600, εκεί όπου έγινε η μεγαλύτερη μάχη για τη νίκη, οι Μπουμπόπουλος-Τριβυζά με Peugeot 106 S16 (A/6) πήραν τη νίκη με πολύ καλή εμφάνιση, αν και ο οδηγός δεν ήταν ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο καθώς υπήρχαν έντονοι κραδασμοί στο τιμόνι. Πίσω τους, με μόλις 2 δεύτερα διαφορά, το πλήρωμα του R40, οι τοπικοί Γκάλφας-Αγραφιώτης με Peugeot 106 S16 (A/6) οι οποίοι κινήθηκαν πολύ γρήγορα και ίσως με καλύτερη επιλογή ελαστικών στο 2ο σκέλος να μπορούσαν να διεκδικήσουν με περισσότερες πιθανότητες τη νίκη. Ακολούθησαν οι Παπαδόπουλος-Τσιγκινές επίσης με Peugeot 106 S16 (A/6) που βρέθηκαν και πάλι στα κύπελλα της κατηγορίας τους.

Στη 4η θέση τερμάτισαν οι Αλεξανδρόπουλος-Καββαδίας με Peugeot 106 S16 (A/6) στην επανεμφάνιση τους στους αγώνες μετά από αρκετό χρονικό διάστημα. Δεν τους έλειψαν βέβαια τα προβλήματα αφού κατά την διάρκεια του 2ου σκέλους έχασαν τις 2 τελευταίες σχέσεις στο 6άρι σαζμάν τους με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να κινηθούν όπως θέλουν. Πίσω τους ακολούθησαν οι Σωτηρίου-Καστανιώτης με Peugeot 106 S16 (A/6), Μοσχίδης-Ταμπακόπουλος με Citroen Saxo VTS (A/6), Μπαλακτσής-Κρούπης με Peugeot 205 (E/10), και Κουμποτής-Παρταλιός με Peugeot 106 S16 (A/6). Οι άτυχοι της κατηγορίας ήταν οι Κωστανάσιος-Παύλου με Peugeot 205 (E/10), Βακρατσάς-Καμπούρης με VW Golf (Ε/10), και Χριστοφορίδης-Μακινατζής με Peugeot 106 S16 (A/6), οι οποίοι έμειναν από κιβώτιο στο δεύτερο σκέλος.

 

 

Πάζης - Παπαρήγας
Πάζης - Παπαρήγας

Μαυρίδης - Καραγιαννάκης
Μαυρίδης - Καραγιαννάκης

Ζάρρας - Σπύρου
Ζάρρας - Σπύρου

Στα 1400 οι Πάζης-Παπαρήγας με Toyota Yaris (A/5) ήταν για άλλη μια φορά σε δικό τους αγώνα μακράν μπροστά από τα υπόλοιπα πληρώματα της κατηγορίας. Στη 2η θέση βρέθηκαν μετά από εκπληκτική εμφάνιση οι Μαυρίδης-Καραγιαννάκης με Daihatsu Charade (E/9). Tην τριάδα έκλεισαν οι Ζάρρας-Σπύρου με Rover MG 25 (A/5) επίσης ακολουθώντας πολύ καλό ρυθμό. Πίσω τους για μόλις ένα δεύτερο βρέθηκαν οι Μπίστας-Μπακλώρης με Peugeot 106 Rallye (A/5).

Ακολούθησαν οι Μπάης-Μπάης με Peugeot 106 Rallye (A/5), Λαζάρου-Σταυρόπουλος με Rover MG 25 (A/5), Χολέβας-Ζυμαράς με Toyota Starlet (A/5), Πουλιόπουλος-Τσέπουρας με Peugeot 106 Rallye (A/5), Κωσταγιάννης-Τσάγκας με Zastava Yugo (E/9), Mάστορας-Αξαμίδης με Peugeot 106 Rallye (A/5), Ντούφας-Νούσιας με Peugeot 106 Rallye (A/5), Σιώμος-Παπαμάρκος με Toyota Starlet (A/5), και Χάιδος-Τσιούρης με Peugeot 106 Rallye (Ν/1).

Για ακόμα μια χρονιά οι διοργανωτές του σπριντ (ΣΜΑΚ)  έβαλαν τη σφραγίδα τους, προσφέροντας έναν πολύ όμορφο αγώνα σε αγωνιζόμενους και θεατές, όλοι τους φεύγοντας με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Επόμενος αγώνας, το μίνι ράλλυ Αλεξανδρούπολης στις αρχές του Σεπτέμβρη.

 

Οι απονομές του αγώνα 

 

Κατηγορία 2000 κ.ε. και άνω
Κατηγορία 2000 κ.ε. και άνω

Κατηγορία εώς 2000 κ.ε.
Κατηγορία εώς 2000 κ.ε.

Κατηγορία εώς 1600 κ.ε.
Κατηγορία εώς 1600 κ.ε.

Κατηγορία εώς 1400 κ.ε.
Κατηγορία εώς 1400 κ.ε.