Στρατέλης - Γαγάκας
Στρατέλης - Γαγάκας

Τελείωσε το 4ο μίνι ράλι Αλεξανδρούπολης, ένας αγώνας που χαρακτηρίστηκε από τις λίγες συμμετοχές και την απουσία του κόσμου, αλλά και την άψογη, από πλευράς ασφάλειας και διεξαγωγής, διοργάνωση του ΟΦΑΑ. Βέβαια, τα μόλις 23 αυτοκίνητα που εκκίνησαν τελικά τον αγώνα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και αποζημίωσαν όσους επέλεξαν το βουνό... Νικητές αναδείχθηκαν οι Στρατέλης - Γαγάκας με Subaru Impreza Spec-C και μόλις 12 δευτερόλεπτα πίσω τους, το μεγάλο φαβορί του αγώνα, οι τοπικοί Καλούδης - Ρούφος που έχασαν χρόνο από προβλήματα στον κινητήρα του Mitsubishi Lancer Evo VIII.

   
Image Τρίτοι γενικής και πρώτοι στην Ε11, με πολύ καλή εμφάνιση, οι Βάτσος - Κωνσταντινίδης, οι οποίοι τερμάτιζαν στις πρώτες θέσεις σε όλες τις ειδικές. Πίσω τους, οι "Χριστόφορος" - Τηλιόπουλος, πάντα με το θηριώδες Golf II Gti, ακολουθούμενοι από τους τοπικούς Πεταλά - Κορωνίδη με ένα Subaru Spec-C της αγωνιστικής ομάδας Τσολακίδη. Έκτοι γενικής και τρίτοι στα Ε11 ήρθαν οι Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης, οι οποίοι αντιμετώπισαν ένα προβληματάκι στο τέλος της 4ης ειδικής, χωρίς ευτυχώς να τους κοστίσει χρόνο.
   
Image

Στην κλάση Α6 όπου είχε και τις μεγαλύτερες μάχες, τερμάτισαν δυο μόλις αγωνιστικά! Πρώτοι ήρθαν οι Μπουμπόπουλος - Τρυβιζά, οι οποίοι κάνοντας ένα συντηρητικό αγώνα, κατάφεραν να σκαρφαλώσουν πρώτοι και στη σχετική βαθμολογία του κυπέλου Βορείου Ελλάδος, και δεύτεροι οι Βολιώτες Παπαδόπουλος- Τσιγκινές οι οποίοι επίσης ανεβαίνουν δεύτεροι στο Βορείου Ελλάδος.

Στην Α6 είχαμε και τις περισσότερες εγκαταλείψεις, με σημαντικότερες των Ζάχου - Ζάχου από έξοδο στην 4η ειδική ενώ βρισκόταν 1ος Α6, και των Ξενοκώστα - Τσιτσικλή, επίσης από έξοδο στην 5η ειδική τη στιγμή που και αυτοί είχαν την πρώτη θέση! Με προβλήματα στον κινητήρα εγκατέλειψαν οι Σερραίοι των 1600 κ.ε. Χριστοφορίδης - Μακινατζής και Μοσχίδης - Ταμπακόπουλος ενώ και ο Παπαδόπουλος τελείωσε με πολλά προβλήματα την τελευταία ειδική για να μπορέσει να πάρει τερματισμό.

   
Image Την πρώτη εμφάνιση έκανε και το καινούργιο όπλο της Βροχίδης-Χατζής Rally, το Ford Fiesta ST GrN, με πλήρωμα τους Κουτσμανή - Μαύρο και χορηγό επικοινωνίας το R40. Το αυτοκίνητο εντυπωσίασε στο χώρο του service αλλά πέρασε τον αγώνα χωρίς να δείξει την πραγματική του δύναμη.
   
Image Με το μίνι ράλι Αλεξανδρούπολης να αποτελεί πλέον παρελθόν και το κύπελλο βορείου Ελλάδος να μπαίνει στην τελική ευθεία, τα πληρώματα ανανεώνουν το ραντεβού τους για τις 7 και 8 Οκτωβρίου, στο 2ήμερο φέτος, ράλι ΔΕΘ.