Στο 11o Σπριντ Κοζάνης είχαμε και πάλι διαφορετικό νικητή από τον προηγούμενο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος και αυτό δείχνει το μεγάλο συναγωνισμό ανάμεσα στους συνδυασμούς που πρωταγωνιστούν φέτος στη Βόρειο Ελλάδα. Καλύτερο χρόνο σημείωσαν οι 'Χριστόφορος' – Τηλιόπουλος με VW Golf II σε ένα αγώνα που θα τον θυμόμαστε για τη σύντομη βροχή που ξεκίνησε στα πληρώματα των δίλιτρων του δεύτερου σκέλους, αλλά και για τα πληρώματα που δεν συμμετείχαν λόγω... αγωνιστικής φόρμας!
 Στις επιμέρους κατηγορίες, νικητές στην κατηγορία άνω των 2000 κ.ε. ήταν οι Μαυροδής – Κυρλαγκίτση με Mitsubishi Lancer Evo VI έχοντας και το δεύτερο χρόνο γενικής. Στη δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Μπεσλίδης – Θεοδωρίδου με το εντυπωσιακό VW Golf III KC μετά από πολύ καλή εμφάνιση ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Τσέλιος Κ. – Τσέλιος Α. με Ford Escort Cosworth. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι οι Γορίτσας – Τσίνος (Mitsubishi Lancer Evo VI) αποκλείστηκαν μετά το τέλος του αγώνα για αντικανονική φόρμα! και ενώ είχαν τον 2ο χρόνο της κατηγορίας.

Στα δίλιτρα είχαμε όπως είπαμε την επικράτηση του Χριστόφορου ενώ δεύτεροι στην κατηγορία ήταν οι Κωνσταντίνου – Σαρητζόγλου σε μια ακόμα πολύ καλή εμφάνιση με το Peugeot 206 KC και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ανδρεάδης – Μίγκος με VW Golf II. Στην 4η θέση οι Βάτσος – Κωνσταντινίδης που είχαν τετακέ στο 2ο σκέλος λόγω άτυχης επιλογής ελαστικών, 5οι οι Κοσμίδης – Κάκαρης με Peugeot 306 και στην 6η θέση οι Κουτσμανής – Μαύρος με το ανανεωμένο οπτικά Fiesta ST της Ford Βροχίδης – Χατζής. Στην 7η θέση τερμάτισαν οι τοπικοί Παρχαρίδης – Ζιάμπας με Renault Clio Williams και στην 8η θέση οι Καραγκιοζόπουλος – Παπαθανασίου με Seat Ibiza 2000. Σημειώστε ότι η κατηγορία των δίλιτρων είχε 18 αυτοκίνητα στον αγώνα!

Στα 1600 κ.ε. η βροχή του δεύτερου σκέλους έφερε ανακατατάξεις με τελικούς νικητές τους Σωτηρίου – Καστανιώτη με Peugeot 106. Το πλήρωμα από το Βόλο σημείωσε πολύ καλό χρόνο στο πρώτο και στεγνό σκέλος ενώ ήταν και σωστά προετοιμασμένοι διαθέτοντας βρόχινα λάστιχα για το δεύτερο σκέλος.
Κερδισμένοι από τη βροχή ήταν οι Γκάλφας – Αγγελόπουλος με Peugeot 106 που τερμάτισαν στη 2η θέση (από την 4η που είχαν στο.. στεγνό) μετά από ένα πολύ καλό ανέβασμα με στεγνά λάστιχα στις βρεγμένες συνθήκες ενώ κέρδισαν και την διάκριση του πρώτου τοπικού πληρώματος. Στην τρίτη θέση και με διαφορά 2,5 δευτερολέπτων ανέβηκαν οι Μπιλαδέρης Ι. - Μπιλαδέρης Φ. με το Honda Civic που δεν είχε προλάβει να είναι έτοιμο για τον αγώνα της Βέροιας.
Οι Παπαδόπουλος – Τσιγγενές (Peugeot 106) ήταν αυτοί που σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο της κατηγορίας στο στεγνό, όμως έχασαν χρόνο στο βρεγμένο πέρασμα ενώ δέχτηκαν και ποινή 10” για πρόωρη εκκίνηση πέφτοντας έτσι στην 5η θέση, ενώ και οι Ράλλης – Γιάννος (Honda Civic Vtec) δέχτηκαν ποινή για τον ίδιο λόγο. Από τις ποινές ευνοήθηκαν οι Αργυρίου – Μανδίκος με Peugeot 106 που ανέβηκαν στην 4η θέση.
Οι Ξενοκώστας – Τσιτσικλής τερμάτισαν στην 6η θέση λόγω προβλήματος στο 2ο σκέλος από τις βαλβολίνες που έχασε το σαζμάν. 8οι τερμάτισαν οι Τραγής – Ψωμιάδης με Peugeot 205 και στην 9η θέση οι Πέπας – Σουφλιάς με Citroen Saxo.
Είναι πολύ ωραίο που η κατηγορία των 1600 κε έχει μεγάλο συναγωνισμό σε κάθε αγώνα και διαφορετικούς νικητές. Στο πρώτο σκέλος ήταν χαρακτηριστικό ότι οι δύο πρώτοι ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο και 3” πίσω τους βρίσκονταν άλλα 4 αυτοκίνητα στο ίδιο δευτερόλεπτο!

Στα 1400 κ.ε. απαγορεύτηκε η εκκίνηση για τους Πάζη - Παπαρήγα λόγω ακατάλληλης φόρμας! θέτοντας έτσι το φαβορί της κατηγορίας εκτός αγώνα. Νικητές στο τέλος του αγώνα ήταν οι Λιθαρής – Δημητρίου με Toyota Yaris με δεύτερους τους Βραχάτη – Γαβριλάκη με Peugeot 106 1.3 που έκαναν ένα εντυπωσιακό πέρασμα στο βρεγμένο σκέλος και έχασαν την πρώτη θέση λόγω ποινής 10 δευτερολέπτων που δέχτηκαν για πρόωρη εκκίνηση! Στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκαν οι τοπικοί Μάστορας – Ρουσιάδης στον πρώτο αγώνα φέτος που δεν αντιμετώπισαν τεχνικό πρόβλημα!
Στην 4η θέση είχαμε τους Νούσια – Ντούφα του TRF team που το βράδυ του Σαββάτου είχαν έκτακτες επισκευές για το δυναμό του Peugeot 106, 5οι τερμάτισαν οι Ταμπακόπουλος – Τσικογιάννης με Peugeot 205 και 6οι οι Μίχογλου – Μέρτικας με Fiat Cinquecento και 7οι οι Γεωργούσης – Λέφας που τερμάτισαν το 2ο σκέλος με εμφανές πρόβλημα στον κινητήρα του Suzuki Swift.

Το πρόβλημα με τις φόρμες αφορούσε και τους Μανωλόπουλο, Μαυρίδη και Δερμεντζή που επίσης δεν ξεκίνησαν τον αγώνα τους. Αυτά έγιναν λίγο πριν πάρει εκκίνηση το κάθε πλήρωμα και όπως είναι φυσικό ο εκνευρισμός έφτασε στα ύψη αφού όπως είπαν δεν είχαν πάρει κάποια προειδοποίηση για τους σχετικούς κανονισμούς στον τεχνικό έλεγχο ενώ είχαν τρέξει και στον προηγούμενο αγώνα κανονικά. Τον Μαυρίδη τον έχουμε με την ίδια φόρμα και στη φωτογραφία του βάθρου στη Βέροια! Είναι κρίμα να μην βλέπουμε πληρώματα να συμμετέχουν στον αγώνα και ακόμα χειρότερα να αποκλείονται στο τέλος! του αγώνα όπως στην περίπτωση του Γορίτσα.
Φυσικά και η ευθύνη κατανόησης και εφαρμογής των κανονισμών είναι στο τέλος πάντα του πληρώματος επίσης όμως αποδείχτηκε πως φέτος οι αυστηροί κανονισμοί δεν εφαρμόστηκαν παντού.

Μετά το... ξεκαθάρισμα με τις φόρμες στη μέση της φετινής χρονιάς, σειρά έχει το χωμάτινο Ράλλυ Θερμαϊκού στις 23-24 Ιουνίου. Οι ετοιμασίες έχουν ξεκινήσει ήδη για πολλά πληρώματα που δεν συμμετείχαν στην Κοζάνη ενώ άλλοι έχουν στραφεί στην εύρεση νοικιασμένου αγωνιστικού.

Δείτε επίσης
- Αναλυτικά αποτελέσματα
- Φωτογραφίες του αγώνα

Απονομές

Κατηγορία άνω των 2000 κ.ε. kozani07_apon_27.jpg Κατηγορία 2000 κ.ε. kozani07_apon_20.jpg
Κατηγορία 1600 κ.ε. kozani07_apon_15.jpg Κατηγορία 1400 κ.ε. kozani07_apon_08.jpg