Με τις καλύτερες εντυπώσεις ολοκληρώθηκε πριν λίγο το 36ο Ράλλυ Θερμαϊκού. Οι ε.δ. απλά καταπληκτικές και όλα τα πληρώματα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό με αποτέλεσμα το θέαμα να είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Μεγάλος νικητής, όπως αναμενόταν άλλωστε, ο Άρης Βωβός με τον EL-EM στο διπλανό μπάκετ, οι οποίοι κινήθηκαν σε πολύ γρήγορο ρυθμό και εκμεταλλευόμενοι το Mitsubishi Lancer Evo9 της Ralliart Ιταλίας στο έπακρο πέτυχαν μια άνετη νίκη πραγματοποιώντας παράλληλα μια πολύ καλή πρόβα εν όψει Ράλλυ ΕΛΠΑ.
therma2_17 Μεγάλη μάχη για την 2η θέση, με τους Τόψη-Τσότσο να απογειώνουν σε κάποιες στιγμές το Mitsubishi Lancer Evo8 προσφέροντας άπλετο θέαμα, και να επικρατούν τελικά στην τελευταία ε.δ των Νιώρα-Γουσέτη με το Subaru Impreza N11 της Ελληνικής Αστυνομίας που πάλεψαν πολύ αλλά τελικά αρκέστηκαν στην 3η θέση του πόντιουμ. Τέταρτοι γενικής μετά από πολύ καλή εμφάνιση, οι Μαυροδής-Κεχαγιάς με το Mitsubishi Lancer Evo6 οι οποίοι δείχνουν καλύτεροι αγώνα με τον αγώνα και απέδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει. Πίσω τους ακόμα ένα Μitsubishi Lancer Evo6 με πλήρωμα τους Σουρλή-Κουζιώνη που κινήθηκαν σβέλτα αποδεικνύοντας ότι βρίσκονται σε καλή φόρμα τον τελευταίο καιρό

1οι στην F3 και 6οι γενικής, οι Παραδείσης-Μαχαίρας με το Peugeot 206 S1600 της Lion Hellas, οι οποίοι απέφυγαν τις κακοτοπιές και σημείωσαν μια εύκολη νίκη μπροστά από τους Οικονόμου-Καραθανάση με το Citroen C2 της Αluset οι οποίοι πραγματικά εντυπωσίασαν με τον ρυθμό τους και σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους σε όλες τις ειδικές. Στην 3η θέση της F3 και πρώτοι της Α/5 οι Κασίμης-Βόγκας με Τοyota Yaris που επίσης κινήθηκαν πολύ γρήγορα ενώ πίσω τους και 1οι στην Α/7 το πλήρωμα του R40, οι Kουτσμανής-Μαύρος με το Ford Fiesta ST της Ford Βροχίδης-Χατζής πραγματοποιώντας ίσως την καλύτερη τους εμφάνιση με το Fiesta. Ακολούθησαν οι Χαλιβελάκης-Μουζάκης με το Peugeot 206 KC, Κωνσταντίνου-Σαρητζόγλου με Toyota Corolla AE111, οι οποίοι κατάφεραν να κάνουν πολύ καλούς χρόνους με υποδυέστερο αυτοκίνητο έναντι του συναγωνισμού, Κουνελάκης-Δελώτας με Toyota Yaris, Bάτσος- Κωνσταντινίδης με Peugeot 205 GTI, Κωνσταντινίδης-Κωνσταντινίδης επίσης με Peugeot 205 GTI, Xριστόφορος-Τηλιόπουλος με το γνωστό VW Golf, Λίθαρης-Δημητρίου με Peugeot 206 οι οποίοι είχαν και έξοδο στα τελειώματα του Παρθενώνα 1 ευτυχώς χωρίς να τους στερήσει τον τερματισμό, και Ανδρεάδης-Τριανταφυλλίδης με Zastava Yugo, που αντιμετώπησαν προβλήματα με το κιβώτιο αλλά τελικά τερμάτισαν μάλιστα προσφέροντας πολύ θέαμα ιδιαίτερα πριν το πρόβλημα.

Στους άτυχους του αγώνα, οι Πάζης-Θεοφανίδης, οι οποίοι εγκατέλειψαν στο 1ο σέρβις αφού πρώτα κυριολεκτικά απογείωσαν το Yaris κάνοντας τον 5ο χρόνο γενικής στην 1η ειδική! Επίσης δεν ολοκλήρωσαν οι Σπανός-Γκοτοβός, Gaston Jnr-Γιαννόπουλος που επίσης κινήθηκαν πολύ γρήγορα, Νιζάμης-Νιζάμης από συμπλέκτη, Καραδημήτρης-Σωτηρόπουλος, Μπίστας-Μπακλώρης που είχαν πρόβλημα με τα αμορτισέρ του C2, Mακαρώνης-Κούγιας από μηχανική βλάβη, και Βραχάτης-Γαβριλάκης από στρόφαλο στο 10ο χλμ της πρώτης ειδικής.

Σε γενικές γραμμές ο αγώνας ήταν πολύ καλά οργανωμένος, δεν υπήρξαν προβλήματα, και όλοι, πληρώματα και θεατές, ευχαριστήθηκαν έναν πολύ όμορφο αγώνα, αν και η έλειψη πολλών συμμετοχών έγινε αισθητή στους θεατές. Ελπίζουμε του χρόνου, ο ΑΟΘ να καταφέρει να διατηρήσει τον αγώνα στο Κύπελλο Χώματος ή ακόμα και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα καθώς πρόκειται για έναν αγώνα με καταπληκτικές ειδικές και πλούσιο θέαμα που αναδεικνύουν το ταλέντο και την ταχύτητα των πληρωμάτων και σίγουρα σε συνδυασμό με το Ράλλυ Ελπα θα βοηθήσει να ξαναβρούν ζωή τα μοναδικά χώματα της Χαλκιδικής!





R40 Video


 
Νικολέτα Ζαγοράκη

 
Κώστας Μηλιάδης

 
Κώστας Μηλιάδης