Νικολόπουλος - Τσιάμπας Το 9o Rally Sprint Τρικάλων ήταν αγώνας του Κυπέλλου Σπριντ και έγινε με κέντρο την πόλη των Τρικάλων όπου και πραγματοποιήθηκε πανηγυρική εκκίνηση. Η διαδρομή ήταν η ίδια με πέρυσι, πολύ γρήγορη αλλά και με πολλές μπαριέρες που ξεκινά από το χωριό Πλάτανος και τερματίζει στο Ελληνόκαστρο όπου και έγιναν οι απονομές στην κεντρική πλατεία του χωριού. Στον αγώνα συμμετείχαν 34 πληρώματα ενώ ο καλός καιρός έφερε και πολλούς θεατές στην ειδική.
Στη μεγάλη κατηγορία των 2000κε και άνω, ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας αναδείχθηκαν οι Νικολόπουλος - Τσιάμπας με Mitsubishi Lancer Evo 6 που ήταν και το λογικό φαβορί

Πρόσκληση


 Η Λέσχη Αυτοκινήτου Τρικάλων (Λ.Α.Τ.) διοργανώνει το 9o Rally Sprint Τρικάλων στις 10-11 Οκτωβρίου, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Ασφαλτινων Rally Sprint Ελλάδος.

Η ειδική διαδρομή είναι ασφάλτινη τεχνική με πολύ καλό οδόστρωμα. Ένα κομμάτι της ειδικής είναι από την παλιά ανάβαση Τρικάλων. Απέχει από το κέντρο της πόλης των Τρικάλων 13χλμ. και από την πόλη της Καλαμπάκας 15χλμ.

Η διεξαγωγή του αγώνα είναι μια ευκαιρία για τους φίλους του αθλήματος να οργανώσουν ένα εκδρομικό τριήμερο. Η πόλη των Τρικάλων και της Καλαμπάκας καθώς και τα γραφικά Μετέωρα θα ανταμείψουν τον κάθε επισκέπτη.

Ο τεχνικός έλεγχος θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Λ.Α.Τ (διπλά από το δημοτικό στάδιο Τρικάλων στο στρατόπεδο Παπασταθη) το Σάββατο 10/10/09 και ώρα από 15:00 έως 17:00.

Στην συνεχεία θ' ακουλουθησει στις 19 30 η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα στον πεζόδρομο της Απόλλωνος.

Ο αγώνας θα ξεκινήσει επίσημα την Κυριακή 11/10/09 στις 10.00πμ στο χωριό Πλάτανος. Η ειδική θα <<κλείσει>> για τους θεατές για λογούς ασφάλειας μια ώρα πριν την εκκίνηση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκίνητου, στις 09 00πμ.

Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές από 25-09-2009 εώς 06-10-2009 από 10μ.μ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα εξής τηλέφωνα 2431034510 & κιν. 6977396397 FAX.2431075848 Κ. Καραμούζη Νίκο, Κ. Τραντος Βασίλειος 6972843135, Κ. Παθανασιου Άκης 6974320601.

Τέλος θα δοθεί πριμ εκκίνησης 50ε στα πληρώματα στον τεχνικό έλεγχο.

Συμμετοχές


Α/Α ΑΡΙΘΜ   ΣΥΜΜ ΟΜΑΔΑ ΟΝΜ/ΝΥΜΟ ΟΔΗΓΟΥ ΟΝΜ/ΝΥΜΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ MΑΡΚΑ AYTOK/TOY
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΜΕΧΡΙ 1400
1 1 1   ΚΑΛΟΓΗΡΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
2 2 2   ΦΙΦΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
3 3 3 ΕΛΕΤΑ ΛΑΖΑΡΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ROVER MG
4 4 4   ΠΛΑΤΩΝΗΣ ΜΙΛΤΟΣ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ TOYOTA YARIS
5 5 5 ΕΛΕΤΑ ΚΩΣΤΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ ΜΑΚΗΣ YUGO 
6 6 6   ΠΙΤΣΙΔΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΣΚΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ NISSAN MICRA
7 7 7   ΣΑΡΙΤΖΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΣΑΒΒΑΣ PEUGEOT 205 RALLY
8 8 8    ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
9 9 9 ΛΑΒΕΡΟΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ   SUZUKI SWIFT
10 10 10   ΜΕΓΑΣ ΦΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ PEUGEOT 205 RALLY
11 11 11   ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΜΠΕΜΠΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
12 12 12 ΕΛΕΤΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΩΣΤΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ PEUGEOT 106 RALLY
13 13 14 ΛΑΤ ΜΠΕΛΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ TOYOTA YARIS
14 14 15   ΧΑΙΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ   PEUGEOT 106 RALLY
15 15 16   ΜΠΟΥΤΙΝΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ   NISSAN MICRA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1401-1600
16 1 17   ΤΣΙΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ   PEUGEOT 106 RALLY
17 2 18   ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ CITROEN SAXO
18 3 19 ΑΛΑΜ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΚΑΜΠΟΣΙΩΡΑΣ ΝΙΚΟΣ   CITROEN C2
19 4 20   ΑΥΦΑΝΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΠΑΛΩΤΗΣ ΔΙΑΝΕΛΟΣ CITROEN SAXO VTS
20 5 21 ΛΕΜΑΧ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΗΛΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ PEUGEOT 106 RALLY
21 6 22 ΛΕΜΑΧ ΣΑΝΙΔΑΣ ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUEGOT 106
22 7 23 ΣΜΑΚ ΓΚΑΛΦΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
23 8 24   ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΏΤΗΣ ΠΑΡΗΣ PEUGEOT 106 RALLY
24 9 25   ΑΜΑΝΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΕΡΔΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1601-2000
25 1 26 ΕΛΕΤΑ ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ   RENAULT CLIO WILLIAMS
26 2 27 ΕΛΕΤΑ ΣΙΟΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΦΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ RENAULT CLIO WILLIAMS
27 3 28 ΛΑΒΕΡΟΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ PEUGEOT 206 MAXI 
28 4 29 ΛΑΒΟΛΟΥ ΜΠΑΛΝΤΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ FORD ESCORT MK2
29 5 30   ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΚΑΝΟΥΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ PEUGEOT 206 KITCAR
30 6 31 ΛΑΒΟΛΟΥ ΝΤΑΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΝΤΑΗΣ ΠΑΝΟΣ VW GOLF MK2
31 7 32 ΛΑΤ  ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΗΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ VW GOLF MK2
32 8 33   ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ VW GOLF MK2
33 9 34   ΜΠΑΞΕΒΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΤΖΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ HONDA CIVIC TYPER
34 10 35 ΑΛΑΛTEAM ΤΣΙΛΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΠΙΤΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ OPEL MANTA 2000
35 11 36 ΛΑΤ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΟΥΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ BMW 320
36 12 37 ΛΑΤ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ   NISSAN SYLVIA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  2001+
37 1 38   ΒΑΛΙΟΥΡΔΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΕΔΕΓΚΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ SUBARU 555 IMPREZA
38 2 39   ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΝΟΦΩΝ ΤΣΙΑΜΠΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ MITSUBISHI EVO 6 
39 3 40   ΝΙΤΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΛΙΟΥΡΔΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ BMW M3
40 4 41 ΑΛΑΜ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΣ ΝΙΚΟΣ MITSUBISHI EVO 6

Περιγραφή


ΚΑΛΟΓΗΡΑΣ
 	ΦΙΦΛΗΣ
ΜΠΑΗΣ
ΛΑΖΑΡΟΥ
ΤΣΙΟΥΡΗΣ
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ
ΣΩΤΗΡΙΟΥ
 	ΓΚΑΛΦΑΣ
ΠΑΠΑΔΙΩΤΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΙΤΗΣ
ΒΑΛΙΟΥΡΔΟΣ
Το 9o Rally Sprint Τρικάλων ήταν αγώνας του Κυπέλλου Σπριντ και έγινε με κέντρο την πόλη των Τρικάλων όπου και πραγματοποιήθηκε πανηγυρική εκκίνηση. Η διαδρομή ήταν η ίδια με πέρυσι, πολύ γρήγορη αλλά και με πολλές μπαριέρες που ξεκινά από το χωριό Πλάτανος και τερματίζει στο Ελληνόκαστρο όπου και έγιναν οι απονομές στην κεντρική πλατεία του χωριού. Στον αγώνα συμμετείχαν 34 πληρώματα ενώ ο καλός καιρός έφερε και πολλούς θεατές στην ειδική.

Στη μεγάλη κατηγορία των 2000κε και άνω, ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας αναδείχθηκαν οι Νικολόπουλος - Τσιάμπας με Mitsubishi Lancer Evo 6 που ήταν και το λογικό φαβορί δεδομένου του μικρού συναγωνισμού στην κατηγορία με μόλις 3 πληρώματα. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Νίτης - Βαλιούρδος με τη... θορυβώδη BMW M3 και πίσω τους τερμάτισαν οι Βαλιούρδος Β. - Δεδεγκίκας με πρόβλημα από πιστόνι στο Subaru Impreza τους που έφτασε στον τερματισμό του δεύτερου σκέλους με καπνούς στο χώρο της μηχανής.

Και στις υπόλοιπες κατηγορίες επικράτησαν τα φαβορί. Στα δίλιτρα οι Παπαδιώτης - Κωστανάσιος έκαναν το δεύτερο χρόνο γενικής με το Renault Clio Williams και βρέθηκαν πολύ κοντά στο Νικολόπουλο και πήραν άλλη μια νίκη. Για τη δεύτερη θέση είχαμε μάχη που κρίθηκε υπέρ των Κωνσταντινίδη Ι. - Κωνσταντινίδη Β. με το Peugeot 205 Maxi που στο πρώτο σκέλος ήταν μια θέση πίσω. Εν πήραν διαφορά 4" από τους Παπαβασιλείου - Μηλάκη με VW Golf που πήραν την τρίτη θέση στο βάθρο των δίλιτρων.
Πιο πίσω τερμάτισαν οι Ανδρεάδης - Βογιατζής με VW Golf, Σιούλης - Φαραγιάννης με Renault Clio Williams, Νταής - Νταής με VW Golf, Μπαξεβανάκης - Ρεντζούλης με Honda Civic TyreR και την πρώτη οκτάδα κλείνουν οι Τσιλίκας - Μπίτος με Opel Manta 2000.

Στα 1600 επικράτησαν με διαφορά οι Τσιούρης - Τζοβάρας με το εκπληκτικό Peugeot 106 από τα Γιάννενα και δεύτεροι τερμάτισαν οι Καραβασίλης - Μηλιάδης με Peugeot 106. Στην τρίτη θέση είχαμε μάχη στα δέκατα με νικητές τους Σωτηρίου - Καστανιώτη με Peugeot 106 που επικράτησαν με διαφορά ενάμιση δευτερόλεπτο από τους Γκάλφα - Κυπαρισσά με ίδιο αυτοκίνητο. Στην πέμπτη θέση βρέθηκαν οι Αμανάκης - Βέρδος με ίδιο αυτοκίνητο και πίσω τους οι Αϋφαντής - Μπαλωτής με Citroen Saxo.
Οι Σανιδάς - Τριανταφύλλου είχαν έξοδο στο πρώτο σκέλος που κατέστρεψε τον πίσω άξονα του Peugeot 106 ενώ τελικά δεν μπόρεσε να συμμετέχει ο Παπαναστασίου.

Στη μικρή κατηγορία είχαμε μεγάλο συναγωνισμό με νικητές τους Καλογήρα - Βασιλείου με Peugeot 106 που στο πρώτο σκέλος είχαν γράψει το 2ο χρόνο για μισό δευτερόλεπτο! Στο δεύτερο σκέλος πήραν διαφορά 2,5" από τους Φίφλη - Κωνσταντινόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο που αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Μπάης Χ. - Μπάης Γ. με Peugeot 106.
Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Λαζάρου - Καραπέτρος με Rover MG, στην 5η θέση οι Μέγας - Ιωαννίδης σε μια πολύ καλή εμφάνιση με το Peugeot 205, στην 6η θέση οι Πουλιόπουλος - Μάστορας επίσης σε πολύ καλή εμφάνιση με Peugeot 106 και πίο πίσω οι Χάϊδος - Πολατσίδης με Peugeot 106 και Γεωργούσης - Γιάννος με Suzuki Swift.

Ο αγώνας διακόπηκε νωρίς στο πρώτο σκέλος μετά την έξοδο του Πλατώνη με Νο 4 στις πόρτες του Yaris και έτσι τα πληρώματα μπήκαν με κρύα λάστιχα με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να έχουν πρόβλημα πρόσφυσης.

Λίγο αργότερα στο χώρο της εκκίνησης, ο Τεχνικός Έφορος του αγώνα διαπίστωσε πρόβλημα στο Peugeot 106 του Μάστορα, στον τρόπο που δέθηκαν οι ζώνες στο κλουβί και έτσι απαγορεύθηκε η εκκίνηση στο πλήρωμα ενώ σημειώθηκε και φραστικό επεισόδιο με μέλη της ομάδας. Κρίμα που δεν διαπιστώθηκε στον Τεχνικό Έλεγχο την προηγούμενη ημέρα, ώστε το πλήρωμα να έχει χρόνο να το διορθώσει και να μπορέσει να συμμετέχει.

Video





Incar Μέγας - Ιωαννίδης - Peugeot 205 Rally 1.3