Δεύτεροι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος με Mitsubishi Lancer Evo Χ που έχουν σιγουρέψει και την κατάκτηση του Κυπέλλου Ράλλυ Βορείου Ελλάδος για φέτος και τρίτοι οι Σταφυλοπάτης – Στεργιούλας με Opel Astra OPC που δεν ήταν ευχαριστημένοι με το αυτοκίνητο.
Στην κατηγορία έως 2000 κ.εκ. στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Αντώνης και Παύλος
Μπαξεβανάκης με Honda Civic Type R που έχουν εξασφαλίσει το Κύπελλο Β.Ε.
στα δίλιτρα.
Την πρωτιά έχασαν οι Ανδρεάδης – Μαυρίδης με VW Golf II εξαιτίας ποινής 70 δευτερολέπτων. Το πλήρωμα ξεκίνησε την ειδική ένα λεπτό πριν το go, από παρανόηση.
Τρίτοι τερμάτισαν οι Λάκης - Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza GTi. Στην τέταρτη θέση τερμάτισαν οι νεαροί Τοψής Jr. – Μαυρουδής με Peugeot 306, στην πρώτη τους εμφάνιση.
Στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα τερμάτισαν οι Μόσχος – Καραβασίλης με Peugeot 205 και οι Σκουλαριώτης – Μπόζας με BMW E30 και πρόβλημα στο σαζμάν ήδη από το πρώτο σκέλος.
Τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης από ημιαξόνιο στο Honda Civic Type R και τα Seat Ibiza GTi των Παπακυριακού – Τσακνή και Καραγκιοζόπουλου – Σερσέμη.
Στα 1600 κ.ε. τον αγώνα ξεκίνησαν μόλις 4 αυτοκίνητα.
Πρώτοι τερμάτισαν οι Γιάννος – Λέφας με διαφορά 12 δευτερολέπτων από τους δεύτερους Δημητρίου – Πασχαλίδη με Peugeot 106 S16.
Και τα δύο πληρώματα αντιμετώπισαν μικρά προβλήματα με το μοτέρ σε διάφορα στάδια της διαδρομής.
Και οι τρίτοι, Αργυρίου - Γκάλφας, είχαν μηχανικά προβλήματα στο δεύτερο σκέλος, με το μοτέρ να σβήνει 4 φορές και να ξεκινά μετά από reset, ενώ στο τέλος έμειναν και από συμπλέκτη στο Peugeot 106, χάνοντας την ευκαιρία για τη διεκδίκηση της νίκης, αφού είχαν τον πρώτο χρόνο στο πρώτο πέρασμα.
Τέταρτοι της κατηγορίας οι Δημούλας – Κουρνιώτης με VW Golf II.
Μια από τις στιγμές του αγώνα ήταν η ακύρωση των Παπαναστασίου – Αγγελή στην εκκίνηση της ειδικής, όταν διαπιστώθηκε ότι ο συνοδηγός δεν είχε τα σωστά (ομολογκέ) παπούτσια και έτσι δεν τους επιτράπηκε η εκκίνηση, στερώντας στους θεατές τα περάσματα του εντυπωσιακού Citroen Saxo VTS που πρωταγωνιστεί και στις αναβάσεις.
Στη μικρή κατηγορία έως 1400 κ.εκ. που εκίνησαν δύο αυτοκίνητα, τερμάτισαν μόνο οι Μαυρίδης – Ζιάμπας με Daihatsu Charada 1.3 καθώς τα αδέρφια Λευτέρης και Ιωάννα Γεωργάκα εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στα ηλεκτρικά του Mini Cooper, στο service, μετά το πρώτο πέρασμα.
Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Πτολεμαΐδας ευχαριστεί όλους τους χορηγούς για την οικονομική στήριξη, τους κριτές για την προσπάθεια που κατέβαλαν να φυλάξουν την ειδική διαδρομή, την Εθελοντική Διασωστική Ομάδα αλλά και τους θεατές που ανηφόρισαν για να χειροκροτήσουν τους αγωνιζόμενους.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας του Κυπέλλου Ράλλυ Βορείου Ελλάδος το 15ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών στις 20-21 Οκτωβρίου.
Τελικά αποτελέσματα
|