Χαλιβελάκης
Το 2ο Ράλλυ Σπριντ Μετεώρων διοργανώθηκε με πολύ μεράκι από τη σχετικά νέα λέσχη των Μετεώρων στις 22-23 Ιουνίου 2013. Τα χαμόγελα όσων συμμετείχαν ήταν αντιπροσωπευτικά της προσπάθειας από μέρους του οργανωτή που πρόσφερε το καλύτερο δυνατό πακέτο αγώνα σπριντ στο δεδομένο οικονομικό περιβάλλον.
Νικητές του αγώνα ήταν οι Χαλιβελάκης - Τσαούσογλου (συνολικός χρόνος 37:39) που σημείωσαν τον πρώτο χρόνο με το Mitsubishi Lancer Evo IX και στα 3 σκέλη της καταπληκτικής ειδικής διαδρομής που φέτος ήταν μεγαλύτερη.
Τις καρδιές των θεατών έκλεψαν και τα περάσματα του πλοηγού αυτοκινήτου, ενός αυθεντικού Audi Quattro GroupB (Βελάνης) που αντήχησε και πάλι στα Μετέωρα. 
Ακράτος
Βαλούρδος
Αντωνίου
Γαζετάς
Καρέλλης
Πορουρίδης
Πλατής

Βελάνης
Αναγνωστάκος

Στη δεύτερη θέση γενικής τερμάτισαν οι Άκρατος - Άκρατος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που είχαν τη μάχη της ημέρας για τη νίκη στην κλάση Α/8. Μέχρι το 2ο σκέλος αντάλλαξαν δευτερόλεπτα με τους Βαλούρδο - Κωστούρο (Subaru Impreza) και μπήκαν στο 3ο σκέλος με διαφορά μισού δευτερολέπτου!
Και οι δύο κατέβασαν τους χρόνους τους, όμως ο Άκρατος τα κατάφερε καλύτερα από πήρε 5 δευτερόλεπτα από το Βαλούρδο και τη νίκη στην Α/8.
Στο σύνολο: Άκρατος 37:53, Βαλούρδος 37:58 και την τρίτη θέση γενικής.

Τη δεύτερη θέση στα N/4 ανέβηκαν οι Κωνσταντάκος - Σιδεράκης με Subaru Impreza WRX STi (39:45, 4οι γενικής) και στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκαν οι Αντωνόπουλος - Μουζάκης με Mitsubishi Lancer Evo IX (41:32, 7οι γενικής).

Στον αγώνα συμμετείχε και μια πλειάδα Ford Escort όπου επικράτησαν οι νικητές της ΕΕ/11 Αντωνίου - Μέρμηγκα (39:54) με εντυπωσιακά περάσματα και τερματισμό στην 5η θέση γενικής.

Δεύτεροι στην ίδια κλάση ήταν οι Καρέλλης - Λεπίδας (41:38) που συμμετείχαν με "ιστορικό" Ford Escort MKI.
Ήταν οι πρώτοι στην κατάταξη των ιστορικών, μιας και ο αγώνας προσμετρά στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων.

Τρίτοι στα δίλιτρα της ΕΕ ήταν οι Παραδείσης Παναγιώτης - Ποιμενίδης με χρόνο 42:33.

Πρώτοι στην κατάταξη F2 ήταν οι Γαζετάς - Φασκιώτης με το Opel Corsa S1600 που τερμάτισαν 6οι στη γενική.
Η κλάση της Α/7 δεν προσμέτρησε αφού συμμετείχαν μόνο ο Γαζετάς (40:13) και οι Σταθόπουλος - Τοπάλης (42:57) με Honda Civic Type-R.

Στη δεύτερη θέση των ιστορικών τερμάτισαν και οι... πρώτοι "μετά τα δίλιτρα".
Οι Πλατής - Γκάλφας έφεραν το "ιστορικό" Toyota Starlet των 1300 κ.ε. στη 10η θέση γενικής (42:01) στην πρώτη συνεργασία του πληρώματος.

Επόμενο αυτοκίνητο στα μικρά κυβικά ήταν οι νικητές της Α/5, "ΑΡ-ΜΑ" - Κέπετζης (43:18) με Nissan Micra. Είχαν και σκασμένο πίσω λάστιχο στα τελευταία χλμ του 3ου σκέλους.

Το 2o Rally Sprint Μετεώρων ήταν και ο πρώτος αγώνας του θεσμού επάθλου νέων οδηγών. Είχαμε τέσσερις συμμετοχές και τερμάτισαν και οι τέσσερις "νέοι".

Στην πρώτη θέση και ένατος γενικής ο Γιάννης Ποτουρίδης με συνοδηγό τον Μιχάλη Πατρικούση (Subaru Impreza 555), 2oς ο Γεράσιμος Κυπραίος με συνοδηγό τον Γιώργο Πισιμάνη (Peugeot 206) καταλαμβάνοντας και την 16n θέση γενικής, τρίτος ο Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου με συνοδηγό τον Νικόλαο Κοντο με το οικογενειακό Toyota Yaris και στην 4n θέση του επάθλου ο Κωνσταντίνος Κάλδης με συνοδηγό τον Νώντα Δουζίνα (Fiat Cinquecento.)  

Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα ήταν οι Αναγνωστάκος - Μοσχόπουλος  που σημείωσαν εκπληκτικούς χρόνους με αυτοκίνητο της κλάσης Α/5.
Στο πρώτο σκέλος έκαναν τον 6ο χρόνο γενικής έχοντας χτυπήσει τον πίσω άξονα στο MG ZR 105 ενώ στο δεύτερο σκέλος μετά τις επισκεύες σημείωσαν τον 4ο χρόνο γενικής!
Τελικά εγκατέλειψαν στο 3ο σκέλος από σπασμένο ψαλίδι.

Νωρίς εγκατέλειψαν και τα Yaris των Τσάκαλου και Πλατώνη. 

Λίγο επεισοδιακή ήταν η εγκατάλειψη του Τσαπκίνη που στο 1ο σκέλος έχασε τον έλεγχο του Toyota Celica σε κλειστό κατηφορικό κομμάτι και είχε τετακέ που έκλεινε σχεδόν το δρόμο με ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο.
Ορισμένοι από τους επόμενους πέρασαν με προσοχή το σημείο κάποιοι άλλοι όμως  σταμάτησαν και έτσι δόθηκε εύλογός χρόνος από τον Αλυτάτχη.

Τον αγώνα εκκίνησαν 29 πληρώματα και τερμάτισαν οι 23. Το παρών έδωσαν πολλοί θεατές παρά την υπερβολική ζέστη που επικρατούσε χωρίς καθόλου συννεφιά. Πολλοί είδαν τη θερμοκρασία του μοτέρ να χτυπάει κόκκινα στα ανηφορικά κομμάτια της διαδρομής.

Η λέσχη αξίζει συγχαρητήρια για τη διοργάνωση που περιελάμβανε και πανυγηρική εκκίνηση στο κέντρο της Καλαμπάκας το βράδυ του Σαββάτου. Η στιγμή που το πλοηγό Audi Quattro του Βελάνη ξεκινούσε με τέρμα γκάζι στην κεντρική οδό της πόλης ήταν αυτή που έμεινε.

Ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα τόσο στη γενική κατάταξη όσο και κάθε σκέλους.

pdf Τελικά αποτελέσματα

pdf 1ο σκέλοςpdf 2ο σκέλοςpdf 3ο σκέλος