ΚΥΡΚΟΣ Πρωταθληματικό... με τα όλα του ήταν το 5ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου που διοργανώθηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου στη μνήμη του Γιάννη Ανδρικόπουλου. Με 55 συμμετοχές από το Κυπέλλου Ασφάλτου και το Πρωτάθλημα ιστορικών αυτοκινήτων, πλήθος κόσμου και καλό καιρό, ήταν μια απόδειξη ότι οι αγώνες αντέχουν ακόμα, με τις σωστές οργανωτικές επιλογές. Εκτός αυτού υπήρχαν και πολλοί νέοι αθλητές στα μπάκετ και απόδειξη αυτού ο νικητής του αγώνα! Ο Πάνος Κύρκος, γιός του Λεωνίδα, ήταν στο τιμόνι του Mitsubishi Lancer Evo IX με συνοδηγό το Γιώργο Πολυζώη. Πήραν τη νίκη κερδίζοντας τα δύο από τα τρία σκέλη στη γνωστή τεχνική ειδική του Μπράλου.
ΑΚΡΑΤΟΣ
ΚΑΜΙΤΣΑΚΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΣ
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗΣ
ΓΑΤΣΟΣ
ΚΑΡΕΛΛΗΣ
ΜΠΑΛΤΟΥΝΗΣ
ΠΑΥΛΙΔΗΣ
ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΙΣΜΑΗΛΟΣ
ΠΛΑΤΩΝΗΣ
ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ
ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ
ΚΑΛΥΒΑΣ

Οι συνθήκες στη διαδρομή το πρωί της Κυριακής ήθελαν μεγάλη προσοχή από τα πληρώματα αφού στα ανήλια υπήρχε πολύ υγρασία και τα λάθη θα ήταν εύκολα. Βέβαια σε κάθε σκέλος τα σημεία στέγνωναν όλο και περισσότερο από τον ήλιο και το τρίτο σκέλος είχε στεγνώσει για τα καλά.
Ευτυχώς η μέρα κύλισε χωρίς σημαντική έξοδο και με λίγες εγκαταλείψεις.

Δεύτεροι στη γενική κατάταξη τερμάτισαν οι Ι. Ακρατος - Ε. Ακρατος με Mitsubishi Lancer Evo IX με διαφορά 24" από τον Κύρκο.

Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Σ. Καμιτσάκης - Σ. Κολτσίδας με ίδιο αυτοκίνητο. Πήραν το 2ο σκέλος όμως έχασαν χρόνο στο πρώτο πέρασμα από ημιαξόνιο.

Στην τέταρτη θέση γενικής και Ν/4 ήταν οι Σπανός - Γκότοβος με Subaru Impreza Spec C.

Τη μάχη της Ν/4 άφησαν στο 2ο σκέλος οι Τζαμπάζης - Ζακχαίος αφού εγκατέλειψαν από σπασμένη ζάντα. Σημείωσαν το δεύτερο καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος όμως για μια ακόμα φορά ήταν άτυχοι.

Συνεχιζοντας με τις θέσεις της γενικής βλέπουμε τους Πέππα - Αχτίδα στην 5η θέση με Mitsubishi Lancer Evo VI της ομάδας Α.

Πίσω τους για μόλις 3,4" τερμάτισαν οι νικητές της κατάταξης F2. Οι Αναγνωστάκος - Μοσχόπουλος έκαναν μια ακόμα καλή εμφάνιση, αυτή τη φορά με το MG ZR S1600 της ομάδας Colin.
Θα ήταν πιο ψηλά αν δεν είχαν τετακέ στο 2ο σκέλος αν και δεν απειληθηκαν ποτέ στην κλάση Α/7.

Δεύτεροι στην Α/7 ήταν οι Παυλίδης - Κυρλαγκίτση που είχαν τη στιγμή τους στο πρώτο σκέλος με τετακέ. Τελικά έφεραν το Citroen DS3 στην 9η θέση γενικής και την 3η της F2.
Τρίτοι στην κλάση, πολύ πιο πίσω, ήταν οι Παύλος Μπαξεβανάκης - Γκάλφας Νίκος στον πρώτο αγώνα ράλλυ του νεαρού οδηγού μετά την ανάβαση Πορταριάς.

Στην κλάση Α/6 νικητές ήταν οι Γάτσος - Αμαραντίδου με Citroen Saxo. Τερμάτισαν στην 7η θέση γενικής και στη 2η της F2.
Δεύτεροι ήταν οι Ισμαήλος - Μουζάκης με Citroen C2R2 σε απόσταση 17" από το Γάτσο.
Τρίτοι ήταν οι Καββαδίας - Φράγκου με Peugeot 206.

Στην Α/5 είχαμε ίσως την εμφάνιση του αγώνα αφού ο τοπικός Ανδρέας Ανδρικόπουλος με συνοδηγό τον Βασίλη Κούγια και ένα Peugeot 206 της ομάδας Χρυσάφη εντυπωσίασε με τα περάσματα του παίρνοντας τη νίκη και παράλληλα την 4η θέση στην F2! 

Στη δεύτερη θέση της πολύ ανταγωνιστικής Α/5 ήταν οι Πλατώνης - Τριαντάλης με Toyota Yaris και διαφορά 14" από το νικητή.
Τρίτοι οι Μπάσδελης - Δουρδουμάς με Nissan Micra 11" πιο πίσω.

Στην ΕΕ/11 τη νίκη πήραν οι Μπαλντούνης - Μαυρογένη με Ford Escort RS2000 που τερμάτισαν 8οι γενικής.
Δεύτεροι ήταν οι τοπικοί Αντωνίου - Αντωνίου που έπαιζαν στους ίδιους χρόνους με το νικητή δίνοντας παράλληλα πλούσιο θέαμα.
Ήταν όμως άτυχοι στο τρίτο σκέλος χάνοντας πολύ χρόνο.
Τρίτοι ήταν οι Δήμος - Δήμος με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην ΕΕ/10 τη νίκη πήραν οι Πλακουτσής - Παναγιωτόπουλος με Peugeot 205 χωρίς να απειληθούν από το συναγωνισμό.
Δεύτεροι ήταν οι Γρηγορόπουλος - Λιάπης με ίδιο αυτοκίνητο και τρίτοι οι Διαμαντής - Μασιαλάς με Toyota Corolla AE86.

Στους άτυχους του αγώνα είχαμε τους αδερφούς Κωνσταντινίδη που εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος από μετάδοση στο Citroen ZX KitCar, την εγκατάλειψη του Καλαϊτζιάν από φωτιά! που προκήθηκε από ρακόρ βενζίνης αλλά ευτυχώς περιορίστηκε αμέσως από την έγκαιρη αντίδραση του πληρώματος, την εγκατάλειψη του Τζικόπουλου στο δεύτερο σκέλος που είχε μπει στη μάχη της EE/11 και την εγκατάλειψη του Μαργαρώνη από ημιαξόνιο στο Citroen Saxo στο τέλος του πρώτου σκέλους.

Στα ιστορικά, τις εντυπώσεις έκλεψαν τα περάσματα των δύο Porshe 911 RSR.
Νικητές ήταν οι Γιαννακούλης - Πετρόπουλος ενώ 2οι τερμάτισαν οι Μανδρούκας - Τσάδαρης με τελικά διαφορά μόλις 8".
Στην ίδια κατηγορία 3 ξεχώρισαν και οι Καλύβας - Ψαρράκου με Toyota Starlet.

Στην κατηγορία 2 νικητές ήταν οι Καρέλλης - Λεπίδας με Ford Escort RS2000 με πολύ καλούς χρόνους γενικής, μόλις 3" διαφορά από τον Μανδρούκα.

Τελευταίος αγώνας για το φετινό Κύπελλο Ασφάλτου θα είναι το Ράλλυ Παλάδιο στις 30 Νοεμβρίου.

 

Αποτελέσματα

pdf Γενική κατάταξη   -  pdf Κατάταξη F2

pdf 1o σκέλος    -  pdf 2ο σκέλος    -   pdf 3ο σκέλος