γενικά θα σου πρότεινα να πάρεις ένα μεταχειρισμένο αγωνιστικό αφού σε βάθος χρόνου θα σου βγει φτηνότερο από το να εξελίξεις μόνος σου το καθημερινό σου αυτοκίνητο.
τα απολύτως απαραίτητα για να τρέξεις είναι τα συστήματα ασφαλείας. ρολ-μπαρ και πυρόσβεση ενώ συνήθως αλλάζουμε και τα καθίσματα με μπακετ και βάζουμε και τις φαρδιές αγωνιστικές ζώνες. για κόστος δε θα μιλήσω, ίσως κάποιος που έχει κάνει κάτι αντίστοιχο πρόσφατα μπορεί να δώσει μια τάξη μεγέθους.
α και φυσικά πρέπει να πάρεις και εσώρουχα-φόρμα-γάντια-κράνος και HANS
μετά θα πρέπει να παρακολουθήσεις ένα ειδικό σεμινάριο που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την ΕΘΕΑ και να εκδόσεις και αγωνιστική άδεια
www.ethea.elpa.gr/?cat_id=107
το αυτοκίνητο το φτιάχνεις και εσύ αν ξέρεις τι και πως και πιάνουν τα χέρια σου, απλά θα πρέπει να είσαι σε επαφή με κάποιον που ξέρει καλά τους κανονισμούς ασφαλείας που αναφέρονται στο βιβλίο της χρονιάς με όλους τους κανονισμούς και εγκυκλίους. συγκεκριμένα, στο παράρτημα J υπάρχουν οι τεχνικοί κανονισμοί ασφαλείας.
www.ethea.elpa.gr/?cat_id=110
και οι πιο \"φρέσκες\" εγκύκλιοι
www.ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=22
www.ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=162
φυσικά όλα αυτά τα ξέρουν τα ειδικά συνεργεία προετοιμασίας αγωνιστικών και δε θα χρειαστεί να ψάχνεσαι τώρα που είσαι και νέος στο χώρο. αφού περάσεις τα συστήματα ασφαλείας στο αυτοκίνητο, στον πρώτο αγώνα που θα συμμετέχεις θα περάσεις έναν έλεγχο και καταγραφή των συστημάτων από τεχνικό έφορο της ΕΘΕΑ και θα εκδοθεί το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας του οχήματος που είναι με λίγα λόγια το ιστορικό του αυτοκινήτου, τι έχει επάνω, τυχόν παρατηρήσεις από τεχνικούς εφόρους και σε ποιους αγώνες έχει συμμετέχει.