









|
Περίπου 30'' πίσω τους έγινε μεγάλη μάχη μεταξύ 3 πληρωμάτων για τις 2
θέσεις του πόντιουμ καθώς αυτά τερμάτισαν με διαφορά 5'' μεταξύ τους.
Ε.δ. με ε.δ. βλέπαμε τις θέσεις να αλλάζουν κάτοχο αλλά τελικά αυτοί
που τερμάτισαν 2οι είναι οι Andreucci-Andreussi με το Mitsubishi Lancer
Evo9 της Ralliart Ιταλίας. O Andreucci απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι
πρόκειται για έναν από τους πιο ταλαντούχους Ιταλούς οδηγούς καθώς
είναι ο μόνος που με αυτοκίνητο Super N μπορεί να διεκδικήσει θέσεις
κορυφής από τους συνδυασμούς με αυτοκίνητα S2000.
Mόλις 2''6 πίσω του βρέθηκαν οι Navarra-D'Amore με το εργοστασιακό Fiat
Grande Punto S2000 ενώ άλλα 2''4 πίσω τερμάτισαν οι Travaglia-Granai με
ακόμα ένα Fiat Grande Punto S2000 της Island Motorsport. Και τα 3
πληρώματα ακολούθησαν δαιμονιώδη ρυθμό που όμως δεν ήταν αρκετός να
απειλήσει τον Rossetti.
Στην 5η θέση, 22''7 πίσω από τον Τravaglia, τερμάτισαν οι Riolo-Marin
επίσης με Fiat Grande Punto S2000. To πλήρωμα στην 2η του εμφάνιση με
το αυτοκίνητο κατάφερε να κινηθεί πολύ κοντά στους πρωταγωνιστές του
θεσμού. Άλλωστε πρόκειται για έναν οδηγό με εμπειρία από πολλές μορφές
μηχανοκίνητου αθλητισμού και πολλές συμμετοχές με κορυφαία αυτοκίνητα
ράλλυ.
6οι τερμάτισαν οι Runfola-Cimino σε μια από τις επίσης πρώτες
εμφανίσεις τους με το Fiat Grande Punto S2000. Kινήθηκαν αξιοπρεπώς και
άφησαν πίσω τους πολύ πιο έμπειρους συνδυασμούς. Πίσω τους βρέθηκαν οι
Cavallini-Zanella με ένα Peugeot 207 S2000 της Tamauto ενώ την πρώτη
8άδα έκλεισαν οι Stagno-Palazollo με Mitsubishi Lancer Evo9 που έκαναν
πολύ καλή εμφάνιση.
Στην 9η θέση τερμάτισαν οι Cantamessa-Capolongo με Mitsubishi Lancer
Evo9 μετά από μέτρια εμφάνιση. Μάχη είχαμε και για την 10η θέση και
αυτήν του 1ου 2κίνητου συνδυασμού, μεταξύ των Di Benedetto-Merendino με
Renault Clio S1600 και Gamba-Inglesi με Renault Clio R3. Η μάχη τελικά
κρίθηκε για σχεδόν 15'' υπέρ των πρώτων. Πάντως εντυπωσιακοί οι χρόνοι
και των 2 πληρωμάτων που φέτος δείχνουν ότι θα μπορούσαν να βρίσκονται
σε μπάκετ "μεγαλύτερων" αυτοκινήτων.
Στους άτυχους του αγώνα, οι Longhi-Imerito με το Subaru Impreza WRX
N14, Perico-Cararra με Peugeot 207 S2000, και Medici-De Luis επίσης με
Peugeot 207 S2000 που όλοι τους εγκατέλειψαν με τους τελευταίους να
βρίσκονται 2οι γενικής, 17'' πίσω από τους νικητές μέχρι το τέλος της
1ης μέρας.
Επόμενος αγώνας, το Rally Del Salento, στις 5-7/6.
Aποτελέσματα Targa Florio Rally:
1 |
Rossetti-Chiarcossi |
Peugeot 207 S2000
|
N/4 |
1.53'33''4 |
2 |
Andreucci-Andreussi |
Mitsubishi Lancer Evo9 |
N/4 |
+ 29''3 |
3
|
Navarra-D'Amore
|
Fiat Grande Punto S2000
|
N/4
|
+ 31''9
|
4
|
Travaglia-Granai
|
Fiat Grande Punto S2000
|
N/4
|
+ 34''3
|
5
|
Riolo-Marin
|
Fiat Grande Punto S2000
|
N/4
|
+ 57''0
|
6
|
Runfola-Cimino
|
Fiat Grande Punto S2000
|
N/4
|
+2'19''3
|
7
|
Cavallini-Zanella
|
Peugeot 207 S2000
|
N/4
|
+2'41''3
|
8
|
Stagno-Palazzolo
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+3'25''3
|
9
|
Cantamessa-Capolongo
|
Mitsubishi Lancer Evo9
|
N/4
|
+3'59''2
|
10
|
Di Benedetto-Merendino
|
Renault Clio S1600
|
A/6
|
+6'18''9
|
11
|
Gamba-Inglesi
|
Renault Clio R3
|
A/7
|
+6'33''8
|
|