












|
Ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά αν την 1η μέρα του αγώνα με
αρκετές βραδυνές ε.δ. ο Kresta δεν έιχε κάνει κάποια λάθη που του
κόστισαν αρκετά δεύτερα και να είχε περισσότερες πιθανότητες να πάρει
την 4η νίκη στη σειρά για τον θεσμό. Αντιθέτως ο Pech πίεσε πολύ στις
νυχτερινές ε.δ. και έδειξε ότι σε δύσκολες συνθήκες βρίσκεται πολύ
κοντά οδηγικά στον Κresta. Mε αυτή του τη νίκη έμεινε ζωντανός στο
κυνήγι του τίτλου που μόνο έυκολο δεν θα ναι να κατακτήσει απέναντι
στον Kresta. Oι 2 οδηγοί δείχνουν ότι αυτή τη στιγμή είναι αρκετά
μπροστά από τους υπόλοιπους συνδυασμούς της χώρας, εκτός από τους
Kopecky και Prokop που συμμετέχουν σε διεθνής θεσμούς.
Στον αγώνα είχαμε αρκετές εγκαταλείψεις, πράγμα που εκμεταλλεύτηκαν
κάποιοι συνδυασμοί και τερμάτισαν αρκετά ψηλά στη γενική. Την 3η θέση
του πόντιουμ κατέκτησαν οι Jelinek-Κotena με Mitsubishi Lancer Evo9. H
μεγάλη έξοδος μέσα σε ένα ποτάμι που είχαν στον προηγούμενο αγώνα
φάνηκε να μην τους επηρέασε καθόλου καθώς έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση
που σίγουρα θα τους δώσει ώθηση για την συνέχεια. Βέβαια ο ρυθμός τους
ήταν αρκετά πιο αργός από τους 2 πρώτους καθώς τερμάτισαν 3'27''1 πίσω
από τους νικητές.
Στην 4η θέση, περίπου μισό λεπτό πίσω από τον Jelinek, βρέθηκαν οι
Arazim-Gal επίσης με Mitsubishi Lancer Evo9. O πολύ έμπειρος οδηγός
κινήθηκε όπως πάντα με πολύ καθαρές γραμμές χωρίς υπρβολές και πήρε μια
πολύ καλή θέση στη γενική.
Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Τrojan-Rihak με ακόμα ένα Mitsubishi
Lancer Evo9, σε μια μέτρια εμφάνιση, καθώς στους προηγούμενους αγώνες
του είδαμε πιο ψηλά στη γενική. Και αυτοί κινήθηκαν συγκρατημένα μετά
την εγκατάλειψη τους στον προηγούμενο αγώνα με στόχο την συγκέντρωση
βαθμών για το πρωτάθλημα, πράγμα που κατάφεραν.
Στην 6η θέση, ακόμα ένας γνώριμος μας οδηγός, κυρίως από τις μέρες του
ως εργοστασιακός στην Skoda. O λόγος για τον Emil Τriner που με
συνοδηγό την Katerina Achsova συμμετέχουν φέτος στο πρωτάθλημα, με
στόχο την ευχαρίστηση τους και προσφέρουν άφθονο θέαμα στα περάσματά
τους.
Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Barvik-Mynarova με Mitsubishi Lancer Evo9 και Behalek-Cernohorsky με Subaru Impreza WRX N12.
Στα 2κίνητα, μετά τις εγκαταλείψεις των 2 φετινών πρωταγωνιστών,
Slehofer-Sobehart με Fiat Punto S1600 και Sedlacek-Marusak με Renault
Clio R3, η νίκη έπεσε στα χέρια των Zednik-Prazak με ένα Ford Fiesta
S1600.
Όπως ανφέραμε και πριν, ο αγώνας είχε πολλές και σημαντικές
εγκαταλείψεις. Oι σημαντικότερες αυτών, οι Korecky-Stary από διαρροή
στον κινητήρα του Peugeot 207 S2000 (το πλήρωμα δεν συμμετέχει στο
πρωτάθλημα, στον αγώνα συμμετείχε σαν τεστ εν όψει της συμμετοχής τους
στο Ράλλυ του Βελγίου για το IRC) ενώ βρισκόταν άνετα 1οι γενικής, οι
Σλοβάκοι Beres-Τrunkat με Fiat Grande Punto S2000 από κινητήρα στην 12η
ε.δ. ενώ βρισκόταν 4οι γενικής, Valousek-Hruza με Μitsubishi Lancer
Evo9 από τεχνικό πρόβλημα, Petak-Benesova με Peugeot 207 S2000 στο
τέλος της 1ης μέρας λόγω προβλήματος υγείας του οδηγού και
Odlozilik-Odlozilik με Peugeot 207 S2000 από κινητήρα.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 19-21/6, με το Horacka Rally Trebic.
Αποτελέσματα Agrotec New Holland Rally Hustopece:
1 |
Pech-Uhel
|
Μitsubishi Lancer Evo9
|
N/4 |
1.51'32''0 |
2 |
Kresta-Gross |
Μitsubishi Lancer Evo9 |
N/4 |
+ 03''2 |
3
|
Jelinek-Kotena
|
Μitsubishi Lancer Evo9 |
N/4
|
+ 03'27''1
|
4
|
Arazim-Gal
|
Μitsubishi Lancer Evo9 |
N/4
|
+ 04'00''5
|
5
|
Trojan-Rihak
|
Μitsubishi Lancer Evo9 |
N/4
|
+ 04'24''5
|
6
|
Triner-Achsova
|
Subaru Impreza WRX N12
|
N/4
|
+ 05'38''4
|
7
|
Barvik-Mynarova
|
Μitsubishi Lancer Evo9 |
N/4
|
+ 06'09''8
|
8
|
Behalek-Cernohorsky
|
Subaru Impreza WRX N12 |
N/4
|
+ 06'43''0
|
9
|
Votava-Synac
|
Μitsubishi Lancer Evo9 |
N/4
|
+ 07'46''8
|
10
|
Pantalek-Novak
|
Μitsubishi Lancer Evo8 |
N/4
|
+ 07'54''5
|
11
|
Zednik-Prazak
|
Ford Fiesta S1600
|
A/6
|
+ 09'23''9
|
|