Ενημέρωση
Πρεμιέρα και για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ρουμανίας (CNR), με το ασφάλτινο
Tess Rally Brasov. O αγώνας διεξήχθη υπό πολύ δύσκολες συνθήκες για
τους οδηγούς καθώς στις ε.δ. του αγώνα συνάντησαν, από στεγνό οδόστρωμα
μέχρι και πάγο. Όλοι οι πρωταγωνιστές έδωσαν το παρών, και πρόσφεραν
πολύ θέαμα και συναγωνισμό στους θεατές που κατέκλυσαν τις ε.δ..
Μεγάλοι νικητές, οι Porcisteanu-Dobre με ένα Mitsubishi Lancer RS
Evolution IX. Στην πρώτη τους εμφάνιση με το αυτοκίνητο κατάφεραν όχι
μόνο να προσαρμοστούν άμεσα, αλλά και να γράψουν κορυφαίους χρόνους
παίρνοντας τη νίκη απέναντι σε πολύ ισχυρούς αντιπάλους. Ο νεαρός οδηγός μας είχε εντυπωσιασει από το 2007, όπου είχε κατακτήσει τον τίτλο στη Ν/2, με 7 νίκες σε 7 αγώνες με ένα Citroen Saxo VTS! Φέτος ανέβηκαν κατηγορία, και εκτός του Πρωταθλήματος Ρουμανίας, όπου από ότι δείχνουν μπορούν να διεκδικήσουν, θα τους δούμε και στους 3 αγώνες του ERC (1000 Miglia, Croatia, Bulgaria) που θα χρησιμοποιηθούν ως κατατακτήριοι για το Pirelli Star Driver. Στον αγώνα τώρα, ξεκίνησαν επιφυλακτικά, ανεβάζοντας ρυθμό όμως ε.δ. με την ε.δ.. Έτσι μετά την 3η ε.δ. βρέθηκαν επικεφαλής αλλά έχοντας πολύ κοντά τους άλλα 2 πληρώματα. Στην 5η ε.δ. πραγματοποίησαν έναν πολύ καλό χρόνο που τους έδωσε μια ανάσα σχεδόν 10'' αλλά ένα λάθος τους στην επόμενη ξανάνοιξε διάπλατα το παιχνίδι της νίκης. Εκεί ανέβασαν ακόμα περισσότερο τον ρυθμό τους και με 2 καταπληκτικούς χρόνους στις 2 τελευταίες ε.δ. του αγώνα πήραν τη νίκη και κέρδισαν τις εντυπώσεις στην πρώτη τους εμφάνιση με το νέο τους αυτοκίνητο. 2οι γενικής τερμάτισαν οι Ούγγροι Szabo-Kohler επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. To πλήρωμα έδωσε τον καλύτερο του εαυτό, κερδίζοντας 3 ε.δ. και διεκδίκησαν τη νίκη στα ίσια. Οι χρόνοι του Porcisteanu στις 2 τελευταίες ε.δ. όμως ήταν εξαιρετικοί και οι Ούγγροι δεν μπόρεσαν να τους ακολουθήσουν. Παρ' όλα αυτά έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα και σίγουρα θα είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα. Το πόντιουμ έκλεισαν οι Michalache-Soos με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Kαι αυτοί μέχρι την μέση του αγώνα έδειξαν ότι μπορούν να παίξουν γα τη νίκη. Στην συνέχεια μάλλον συμβιβάστηκαν στην ιδέα του να ξεκινήσουν τη χρονία με αρκετούς βαθμούς και κάπου εκεί έκοψαν ρυθμό καθώς δεν απειλούνταν άμεσα για την 3η θέση. Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Tempestini-Pulpea με ένα Peugeot 207 S2000. O Ιταλός οδηγός, γνωστός μας από τα παλαιότερα ράλλυ Χαλκιδικής, λόγω εργασιακών υποχρεώσεων στη Ρουμανία, συμμετέχει στο πρωτάθλημα της χώρας τα τελευταία χρόνια. Φέτος θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι του 207, στο οποίο στον 1ο αγώνα της χρονιάς έδειξαν να μην έχουν προσαρμοστεί πλήρως και βρέθηκαν μακριά από την μάχη της νίκης. Βέβαια στο 2ο μισό του αγώνα έγραψαν καλούς χρόνους και κατάφεραν να επικρατήσουν στη μάχη της 4ης θέσης μόλις στην τελευταία ε.δ των Marisca-Itu με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Ο Μarisca βρέθηκε νωρίς στην 4η θέση αλλά ο Tempestini άρχισε να ροκανίζει τη διαφορά με σταθερό ρυθμό. Έτσι πριν την τελευταία ε.δ. η διαφορά τους ήταν μόλις 3 δέκατα. Σε αυτήν επικράτησε ο Ιταλός αφήνοντας τον Marisca στην 5η θέση. Μεγάλη μάχη και για την 6η θέση της γενικής μεταξύ των Toganel-Bordea με Subaru Impreza WRX N10 και Τatu-Csegzy με Subaru Impreza WRX N11. Πριν την τελευταία ε.δ ο Toganel ήταν σχεδόν 5'' μπροστά από τον Tatu και παρά την επίθεση του τελευταίου στην τελευταία ε.δ., ο Τoganel άντεξε και έτσι ο Tatu έμεινε στην 7η θέση της γενικής. Η μάχη δεν έλειψε και για την Α/7 όπου οι Μitroi-Colceriu με ένα Honda Civic Type-R επικράτησαν των Mulner-Pop με Skoda Fabia RS TDI για μόλις 11''8. Και τα 2 πληρώματα έκαναν πολύ καλούς χρόνους και για αυτό βρέθηκαν και τόσο ψηλά στη γενική, 8οι και 9οι αντίστοιχα. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι νικητές της Α/6, Girbacea Jnr-Lazarescu με ένα Citroen C2 R2. Μάλιστα εδώ είχαμε και εν μέρει μια οικογενειακή μάχη καθώς ο νεαρός οδηγός επικράτησε του πατέρα του για μόλις 1''1. Έτσι λοιπόν οι Girbacea-Marza με ένα Renault Clio R3 τερμάτισαν 11οι γενικής και 3οι Α/7. Νικητές στην κατηγορία H (κατηγορία για αυτοκίνητα με περισσότερες ελευθερίες) ήταν οι Marginean-Lazar με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που τερμάτισαν και 12οι γενικής, ενώ καταπληκτικούς χρόνους έγραψαν οι νικητές της Ν/2, Cosma-Dorca με ένα Dacia Logan που τερμάτισαν και 17οι γενικής. Πολύ καλή εμφάνιση στο πρώτο μισό του αγώνα και για τους Abraham-Silasi με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII της κατηγορίας H, που βρέθηκαν 1οι σε αυτήν αλλά και πολύ ψηλά στη γενική πριν αντιμετωπίσουν σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα τους που τους έριξε τελικά στην τελευταία θέση της κατάταξης. Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους περσυνούς πρωταθλητές Ρουμανίας, τους Φιλανδούς Miettinen-Lukka με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Δεν ξεκίνησαν καλά τον αγώνα καθώς αντιμετώπισαν προβλήματα με το αυτοκίνητο ενώ στην συνέχεια στην προσπάθεια τους να ανακάμψουν, είχαν μια έξοδο στην 5η ε.δ. που τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθεια τους εκεί. Μόλις μια ε.δ. κατάφεραν να κάνουν οι Girtofan-Berghea με το Subaru Impreza WRX N14 καθώς εγκατέλειψαν στην 2η από μηχανικό πρόβλημα, ενώ για τον ίδιο λόγο εγκατέλειψαν στην 7η ε.δ. οι Ungur-Avram με ακόμα ένα Subaru Impreza WRX N14 ενώ ήταν 5οι γενικής. Καταπληκτικό ξεκίνημα για τους Dimitriu-Hulea με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που κέρδισαν τις 2 πρώτες ε.δ. του αγώνα, αλλά στην συνέχεια αντιμετώπισαν και αυτοί προβλημα μηχανικό και σταδιακα έχαναν θέσεις στην κατάταξη ενώ τελικά εκγατέλειψαν στην 7η ε.δ.. Επόμενος αγώνας του CNR, στις 24-26 Aπριλίου, με το επίσης ασφάλτινο Timis Rally. |
Αποτελέσματα
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: rallyphoto.ro

