![]() |
"Μαύρη" πραγματικά ήταν η πρεμιέρα του Τσέχικου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Valasska Rally. Στην 7η ε.δ., σε ένα εξαιρετικά δύσκολο κομμάτι με πολλά χλμ στο κοντέρ, οι Lapdavsky-Lapdavsky έχασαν τον έλεγχο του Mitsubishi Lancer RS Evolution IX με αποτέλεσμα να έχουν έξοδο από τον δρόμο και να "πέσουν" πάνω σε 3 θεατές που καθόταν στην κορυφή της στροφής που ακολουθούσε και μάλιστα κάτω από το ύψος του οδοστρώματος. Το "μοιραίο" λάθος των θεατών που διάλεξαν ένα εντελώς ακατάλληλο σημείο να παρακολουθήσουν τον αγώνα, οδήγησε φυσικά στην άμεση διακοπή του αγώνα από την οργάνωση. Μακάρι να είναι οι τελευταίες "απώλειες" των αγώνων αυτοκινήτου και θα θέλαμε να δώσουμε τα συλληπητήρια μας στις οικογένειες των 3 άτυχων θεατών αλλά και φυσικά να ευχηθούμε "καλό κουράγιο" στο πλήρωμα που ενεπλάκει στο συμβάν και φυσικά δεν είχε την παραμικρή ευθύνη για αυτό! |
Ενημέρωση
"Μαύρη" πραγματικά ήταν η πρεμιέρα του Τσέχικου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το
Valasska Rally. Στην 7η ε.δ., σε ένα εξαιρετικά δύσκολο κομμάτι με
πολλά χλμ στο κοντέρ, οι Lapdavsky-Lapdavsky έχασαν τον έλεγχο του
Mitsubishi Lancer RS Evolution IX με αποτέλεσμα να έχουν έξοδο από τον
δρόμο και να "πέσουν" πάνω σε 3 θεατές που καθόταν στην κορυφή της
στροφής που ακολουθούσε και μάλιστα κάτω από το ύψος του οδοστρώματος.
Το "μοιραίο" λάθος των θεατών που διάλεξαν ένα εντελώς ακατάλληλο
σημείο να παρακολουθήσουν τον αγώνα, οδήγησε φυσικά στην άμεση διακοπή
του αγώνα από την οργάνωση. Μακάρι να είναι οι τελευταίες "απώλειες"
των αγώνων αυτοκινήτου και θα θέλαμε να δώσουμε τα συλληπητήρια μας
στις οικογένειες των 3 άτυχων θεατών αλλά και φυσικά να ευχηθούμε "καλό
κουράγιο" στο πλήρωμα που ενεπλάκει στο συμβάν και φυσικά δεν είχε την
παραμικρή ευθύνη για αυτό! Αν και δεν έχει καμιά απολύτως σημασία, όσον αφορά το αγωνιστικό μέρος του αγώνα , απλά θα αναφέρουμε ότι ο αγώνας θα προσμετρήσει κανονικά στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος, καθώς ολοκληρώθηκε περισσότερο από το 50% αυτού. Στον αγώνα που συγκέντρωσε εξαιρετικές συμμετοχές και είχε έντονο συναγωνισμό, νικητές αναδείχτηκαν οι Kresta-Gross με Peugeot 207 S2000, ενώ τους ακολούθησαν οι Kopecky-Stary με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 και οι Pech-Uhel με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Στα επόμενα tabs του άρθρου θα βρείτε εικόνες και βίντεο του αγώνα αλλά και την τελική κατάταξη, η οποία είναι η κατάταξη μετά και την 7η ε.δ. όπου έγινε το τραγικό συμβάν. Επόμενος αγώνας του θεσμού, στις 16-19/4 με το Sumava Mogul Rally. |
Αποτελέσματα
Valasska Rally 2009 - Overall | |||||
---|---|---|---|---|---|
Pos. |
Entry Car |
Gr. Cat. |
Time Penalty |
Diff. Diff. pr. |
Km/h s/km |
1. | Kresta R. - Gross P. #3 Peugeot 207 S2000 |
N4 |
43:00.2 |
104.1 | |
2. | Kopecký J. - Starý P. #4 Škoda Fabia S2000 |
N4 |
43:13.7 |
+13.5 (+13.5) |
103.5 0.18 |
3. | Pech jun. V. - Uhel P. #5 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
43:48.0 |
+47.8 (+34.3) |
102.2 0.64 |
4. |
Hänninen J. - Markkula M. #1 Škoda Fabia S2000 |
N4 |
43:59.1 |
+58.9 (+11.1) |
101.7 0.79 |
5. |
Novikov E. - Moscatt D. #2 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
44:11.8 |
+1:11.6 (+12.7) |
101.2 0.96 |
6. | Valoušek jun. P. - Hrůza Z. #6 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
44:23.8 |
+1:23.6 (+12.0) |
100.8 1.12 |
7. | Běhálek D. - Černohorský jun. P. #18 Subaru Impreza STi |
N4 |
44:45.2 |
+1:45.0 (+21.4) |
100.0 1.41 |
8. | Hozák P. - Kulhan J. #29 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
45:13.8 |
+2:13.6 (+28.6) |
98.9 1.79 |
9. | Orsák J. - Vajík K. #9 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
45:15.3 |
+2:15.1 (+1.5) |
98.9 1.81 |
10. | Peták J. - Joska L. #7 Peugeot 207 S2000 |
N4 |
45:27.0 0:10 |
+2:26.8 (+11.7) |
98.8 1.97 |
11. | Barvík V. - Gabrhelík P. #23 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
45:33.5 |
+2:33.3 (+6.5) |
98.2 2.06 |
12. | Gavlák P. - Hůlka M. #10 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
45:40.3 |
+2:40.1 (+6.8) |
98.0 2.15 |
13. | Arazim V. - Gál J. #15 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
45:56.9 |
+2:56.7 (+16.6) |
97.4 2.37 |
14. | Trojan jun. K. - Ernst M. #8 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
46:02.0 |
+3:01.8 (+5.1) |
97.2 2.44 |
15. | Štajf V. - Černoch J. #14 Subaru Impreza Sti N14 |
N4 |
46:39.1 |
+3:38.9 (+37.1) |
95.9 2.94 |
16. |
Pantálek M. - Novák P. #19 Fiat Abarth Grande Punto S2000 |
N4 |
46:53.2 |
+3:53.0 (+14.1) |
95.4 3.12 |
17. | Triner E. - Achsová K. #17 Subaru Impreza STi |
N4 |
46:53.4 |
+3:53.2 (+0.2) |
95.4 3.13 |
18. |
Michalík R. - Orava R. #31 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
47:01.4 |
+4:01.2 (+8.0) |
95.2 3.23 |
19. | Tarabus J. - Trunkát D. #11 Fiat Abarth Grande Punto S2000 |
N4 |
47:12.9 1:10 |
+4:12.7 (+11.5) |
97.2 3.39 |
20. | Jakeš M. - Jakeš T. #27 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
47:22.0 |
+4:21.8 (+9.1) |
94.5 3.51 |
21. |
Tomaštík J. - Vrečka J. #36 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
47:33.4 |
+4:33.2 (+11.4) |
94.1 3.66 |
22. | Černý J. - Kohout P. #28 Subaru Impreza STi |
N4 |
47:35.8 |
+4:35.6 (+2.4) |
94.0 3.70 |
23. |
Votava J. - Synáč F. #22 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
47:40.4 0:30 |
+4:40.2 (+4.6) |
94.9 3.76 |
24. | Hudec M. - Černoch B. #32 Mitsubishi Lancer Evo VIII |
N4 |
47:43.8 |
+4:43.6 (+3.4) |
93.8 3.80 |
25. | Melichárek J. - Lasevič R. #46 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
48:03.8 |
+5:03.6 (+20.0) |
93.1 4.07 |
26. | Firla L. - Dolečková M. #30 Mitsubishi Lancer Evo VII |
N4 |
48:09.1 |
+5:08.9 (+5.3) |
92.9 4.14 |
27. | Tlusťák A. - Škaloud J. #20 Citroen C2 S1600 |
A6 |
48:34.0 |
+5:33.8 (+24.9) |
92.1 4.48 |
28. | Trnovec P. - Staněk M. #39 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
48:59.8 |
+5:59.6 (+25.8) |
91.3 4.82 |
29. |
Ducháček D. - Dufek P. #34 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
49:07.9 |
+6:07.7 (+8.1) |
91.1 4.93 |
30. |
Tuček M. - Marušák M. #26 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
49:11.4 |
+6:11.2 (+3.5) |
91.0 4.98 |
31. |
Vlček M. - Švajda P. #38 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
49:31.2 |
+6:31.0 (+19.8) |
90.4 5.24 |
32. |
Achs R. - Langer F. #45 Subaru Impreza STi |
N4 |
49:38.8 |
+6:38.6 (+7.6) |
90.1 5.34 |
33. |
Kneifel M. - Strnad R. #40 Suzuki Ignis S1600 |
A6 |
50:08.9 |
+7:08.7 (+30.1) |
89.2 5.75 |
34. |
Liška M. - Jugas J. #25 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
50:15.3 |
+7:15.1 (+6.4) |
89.0 5.83 |
35. |
Kurka T. - Müller J. #37 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
50:25.9 |
+7:25.7 (+10.6) |
88.7 5.98 |
36. |
Trněný K. - Pritzl V. #24 Mitsubishi Lancer Evo IX |
N4 |
50:44.8 |
+7:44.6 (+18.9) |
88.2 6.23 |
37. |
Šašek L. - Viktora jun. S. #68 Škoda Fabia |
A5 |
51:11.7 |
+8:11.5 (+26.9) |
87.4 6.59 |
38. |
Svačina M. - Nesvadba R. #52 Škoda Felicia Kit Car |
A6 |
51:19.6 |
+8:19.4 (+7.9) |
87.2 6.70 |
39. |
Ševeček J. - Fišer P. #64 Renault Clio Sport |
N3 |
51:42.7 |
+8:42.5 (+23.1) |
86.5 7.01 |
40. |
Čermák J. - Maťková A. #62 Renault Clio Sport |
N3 |
51:53.2 |
+8:53.0 (+10.5) |
86.2 7.15 |
41. |
Rada M. - Petr R. #61 Alfa Romeo 147 |
N3 |
52:00.8 0:10 |
+9:00.6 (+7.6) |
86.3 7.25 |
42. |
Pešl J. - Juřica R. #74 Honda Civic VTi |
N2 |
52:34.9 |
+9:34.7 (+34.1) |
85.1 7.71 |
43. |
Vlček J. - Šubrt P. #48 Peugeot 206 S1600 |
A6 |
52:43.8 0:10 |
+9:43.6 (+8.9) |
85.1 7.83 |
44. |
Pondělíček L. - Dresler P. #51 Citroen C2 R2 Max |
A6 |
52:51.1 |
+9:50.9 (+7.3) |
84.7 7.92 |
45. |
Blaťák O. - Wagner J. #73 Honda Civic VTi |
N2 |
52:52.9 |
+9:52.7 (+1.8) |
84.6 7.95 |
46. |
Beltowski M. - Drahan P. #44 Subaru Impreza Sti N14 |
N4 |
53:33.1 |
+10:32.9 (+40.2) |
83.6 8.49 |
47. |
Stromšík R. - Měrka P. #56 Opel Astra OPC |
A7 |
53:36.6 |
+10:36.4 (+3.5) |
83.5 8.53 |
48. |
Ballay M. - Plachý T. #58 Citroen C2 R2 Max |
A6 |
53:56.2 |
+10:56.0 (+19.6) |
83.0 8.80 |
49. |
Švidrnoch R. - Osička V. #49 Citroen C2 S1600 |
A6 |
54:00.2 0:10 |
+11:00.0 (+4.0) |
83.1 8.85 |
50. |
Vaňáč J. - Palivec Š. #47 Renault Clio R3 |
A7 |
54:18.5 |
+11:18.3 (+18.3) |
82.4 9.09 |
51. |
Dunovský V. - Šmeidler D. #71 Honda Civic VTi |
N2 |
54:52.6 |
+11:52.4 (+34.1) |
81.5 9.55 |
52. |
Hodaň V. - Poláček F. #69 Škoda Felicia Kit Car |
A5 |
54:55.5 |
+11:55.3 (+2.9) |
81.5 9.59 |
53. |
Jakubec J. - Kacerovský P. #72 Honda Civic VTi |
N2 |
55:46.3 |
+12:46.1 (+50.8) |
80.2 10.27 |
54. |
Šmíd J. - Stiksa M. #67 Mitsubishi Lancer Evo VI |
N4 |
56:35.0 |
+13:34.8 (+48.7) |
79.1 10.93 |
55. |
Pelech P. - Skořepa J. #75 Honda Civic VTi |
N2 |
57:45.2 |
+14:45.0 (+1:10.2) |
77.5 11.87 |
56. |
Kurnicki A. - Martynek M. #78 Suzuki Swift Sport |
N2 |
1:00:38.5 |
+17:38.3 (+2:53.3) |
73.8 14.19 |
Video
Valasska Rally 2009
Valasska Rally 2009
Valasska Rally 2009
Valasska Rally 2009 - Kresta/Gross (Peugeot 207 S2000) In-Car SS1
Valasska Rally 2009 - To τραγικό ατύχημα
Valasska Rally 2009
Valasska Rally 2009
Valasska Rally 2009 - Kresta/Gross (Peugeot 207 S2000) In-Car SS1
Valasska Rally 2009 - To τραγικό ατύχημα
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: ewrc.cz

