_mg_4517.jpg Σε δικό του αγώνα ο Nasser Al Attiyah με το Fiesta RRC δεν άφησε περιθώριο σε κανέναν να τον απειλήσει από την πρώτη κιόλας ειδική, και κατέκτησε ακόμα μια νίκη, την 3η του στο Ράλλυ Κύπρου, σε μια χώρα που λατρεύει και τον λατρεύουν. Ο αγώνας στήθηκε στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή, αφού το δασαρχείο δεν έδωσε άδεια να πραγματοποιηθούν οι ειδικές διαδρομές που ήταν αρχικά προγραμματισμένες και έλαβε χώρα στα προάστια της Λευκωσίας σε νέες μεικτές ειδικές που ήταν πολύ γρήγορες και θεαματικές!

_mg_4731.jpg

_mg_3594.jpg

_mg_4174.jpg

_mg_5052.jpg

Αν και ο νικητής δεν αμφισβητήθηκε ποτέ και σε κανένα σημείο του αγώνα, προσφέροντας μάλιστα άφθονο θέαμα στους αρκετούς θεατές, σπουδαία μάχη δόθηκε για την δεύτερη θέση μεταξύ των επίσης «παγκοσμίων»  Khalid Al Qassimi (DS3 RRC) και Abdulaziz Al Kuwari (Fiesta RRC). Τελικά στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο οδηγός της Citroen που κέρδιζε χρόνο στα χωμάτινα κομμάτια από τον αντίπαλο του και έχανε στα ασφάλτινα, με την ζυγαριά να γέρνει υπέρ του το πρωί της 2ης ημέρας όταν ο Al Kuwari είχε κλατάρισμα που του κόστισε αρκετά δευτερόλεπτα.

Πρώτος Κύπριος στην 5η θέση της γενικής και πίσω από ακόμα έναν Άραβα, τον Misfer Al Marri (Fiesta RRC),  ο  “Chips” που κατέκτησε ακόμα ένα πρωτάθλημα Κύπρου. Οι Κύπριοι οδηγοί με αυτοκίνητα κατηγορίας Ν ήταν πολύ πιο γρήγοροι από τους Άραβες συναθλητές τους με ίδια αυτοκίνητα που διεκδικούσαν το Κύπελλο Μέσης Ανατολής, τόσο στο μάτι όσο και σε χρόνους και δεν τους άφησαν να πιστέψουν ότι θα μπορούσαν να διεκδικήσουν την νίκη και τους βαθμούς στην κατηγορία.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα ο Yazeed Al Rajhi (Fiesta RRC) που έμεινε νωρίς εκτός αγώνα από μηχανικά προβλήματα και ο Πάμπος Τιμοθέου που δεν κατάφερε να τερματίσει και να ευχαριστηθεί τον αγώνα πίσω από το τιμόνι ενός Ford Fiesta R5, αντιμετωπίζοντας προβλήματα από την υπερειδική κιόλας, την Παρασκευή το βράδυ στην πόλη της Λευκωσίας, όταν χτύπησε τον πίσω τροχό του αυτοκινήτου καταστρέφοντας το δισκόφρενο.

Στον αγώνα είχαμε και Ελληνική συμμετοχή με τους Αργυρίου- Χαιρόπουλο να ρίχνονται στη μάχη με το Toyota Yaris αντιμέτωποι με 23 τετρακίνητα θηρία! Οι Έλληνες κατάφεραν να τερματίσουν σε έναν αγώνα που, παρότι δεν ήταν ιδιαίτερα σκληρός, είχε πολλές απώλειες.

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η τέλεια φιλοξενία και η άψογη συμπεριφορά των αδελφών Κυπρίων και το ιδανικό ωράριο των ειδικών που επέτρεπε στο θεατή να δει μέχρι 4 ειδικές την ημέρα ακούραστα.

Θα ξαναπάμε στην Κύπρο, και το προτείνουμε ανεπιφύλακτα σε όλους, ελπίζοντας ότι την νέα χρονιά θα προσμετρά και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα!