01ogier-7047.jpg

Το είπε ο σπουδαίος Gary Lineker λίγο μετά τον ημιτελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου του 1990, όταν η Αγγλία είχε αποκλειστεί στα πέναλτι από την Γερμανία, μετά από ένα συναρπαστικό παιχνίδι, δήλωση που έμεινε για πάντα στην ιστορία. Στην περίπτωση του WRC ταιριάζει απόλυτα στην ομάδα της Volkswagen η οποία στην πρώτη της χρονιά στο θεσμό κατέκτησε επιβλητικά τους δύο τίτλους, οδηγών και κατασκευαστών. Το Polo WRC ως άλλο πάντσερ κέρδισε σχεδόν παντού (ειδικά όταν ο Loeb δεν συμμετείχε…) και ο Ogier πήρε το πρώτο του πρωτάθλημα με μεγάλη άνεση.

02latvala-8312.jpg Ο Γάλλος ήταν νικητής και στον μικτό αγώνα της Καταλωνίας εκμεταλλευόμενος ατυχίες και λάθη των αντιπάλων του όπως επίσης και την πολύ καλή θέση εκκίνησης που είχε στο 3ο χωμάτινο σκέλος σε σχέση με τους υπόλοιπους διεκδικητές, η οποία προέκυψε από δική του ατυχία και κλατάρισμα την 2η ημέρα.

Το έργο του Ogier δεν ήταν καθόλου εύκολο, αφού ξεκινούσε κάτι λιγότερο από ένα λεπτό πίσω από Latvala και Sordo στο τελευταίο σκέλος του αγώνα, διαφορά που δεν ήταν καθόλου εύκολο να καλυφτεί. Η πίεση του όμως και οι καταπληκτικοί του χρόνοι οδήγησαν σε λάθος τον Dani Sordo, που ήθελε όσο κανένας άλλος τη νίκη στην πατρίδα του, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να εγκαταλείψει με σπασμένη ανάρτηση. Άτυχοι ήταν και οι άλλοι δύο διεκδικητές της νίκης, ο Latvala αντιμετωπίζοντας μηχανικά προβλήματα στο δικό του Polo και ο Neuville παθαίνοντας κλατάρισμα. Ο ομόσταυλος του Ogier τερμάτισε 2ος ολοκληρώνοντας τον θρίαμβο της Volkswagen, 3ος τερμάτισε ο Hirvonen (DS3 WRC) μετά από έναν μέτριο αγώνα ενώ ακολούθησαν 5 Fiesta WRC με τους «επίσημους» Neuville, Novikov και Ostberg να τερματίζουν στην 4η, 5η και 6η θέση αντίστοιχα.

Από τους υπόλοιπους με WRC, περιμέναμε περισσότερα από τον Hayden Paddon (Fiesta WRC) στην πρώτη του εμφάνιση με αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας, ενώ υποσχέσεις άφησε ο Mikkelsen (Polo WRC) κερδίζοντας ειδικές την «χωμάτινη» ημέρα.

Πρωταθλητή είχαμε στον αγώνα της Καταλωνίας και στην κατηγορία WRC2 με τον ex-F1 πιλότο Robert Kubica (DS3 RRC) να κατακτά τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο διαλύοντας τον συναγωνισμό. Συναγωνισμός που στο συγκεκριμένο αγώνα δεν υπήρξε με τον Πολωνό να «καθαρίζει» από την πρώτη κιόλας ειδική την υπόθεση νίκη. Δεύτερος στην κατηγορία τερμάτισε ο συμπαθέστατος και πάντα θεαματικός Yazeed Al Rajhi (Fiesta RRC) και τρίτος ο Robert Barrable (Fiesta R5).

Συναγωνισμός δεν υπήρξε ούτε στην κατηγορία WRC3 με τον τοπικό Enrique Garcia Ojeda να κερδίζει εύκολά με Citroen DS3 R3, αφού ο αγώνας δεν προσμετρούσε στο εσωτερικό κύπελλο της Citroen.

Τοπικός ήταν ο νικητής και στους Juniors. O ταλαντούχος Yeray Lemes πήρε τους βαθμούς της πρώτης θέσης εκμεταλλευόμενος και το τουμπάρισμα των Fiesta R2 των δύο βασικών του αντιπάλων, Suarez και Tidemand στο ίδιο μάλιστα σημείο!

Τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος, το Ράλλυ Βρετανίας, χωρίς ιδιαίτερο αγωνιστικό ενδιαφέρον αφού όλοι οι τίτλοι έχουν κριθεί, με εξωαγωνιστικό όμως αφού στο παρασκήνιο του αγώνα αναμένεται να ανακοινωθούν «μεταγραφές» και να συμπληρωθούν τα «ροστερ» των ομάδων για τη νέα χρονιά, που με την είσοδο του εργοστασίου της Hyundai φαντάζει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
03hirvonen-8024.jpg
04neuville-5659.jpg
05novikov-5294.jpg
06ostberg-5750.jpg
07kubica-8395.jpg
08lemes-6825.jpg
09sordo-7071.jpg
10mikkelsen-8055.jpg