|
R40: Federico καλώς ήρθες στην Ελλάδα για ακόμα μια φορά. Ήδη βρίσκεσαι
αρκετά χρόνια στον θεσμό του WRC. Γιατί συμμετέχεις στον θεσμό και
ποιος είναι ο μελλοντικός σου στόχος;
Federico Villagra (F.V.): Ευχαριστώ πολύ. Ο λόγος που συμμετέχουμε στο
WRC είναι ότι μας αρέσουν τα ράλλυ και το WRC είναι το κορυφαίο
πρωτάθλημα που μπορεί να συμμετέχει κανείς. Tα κορυφαία πληρώματα με τα
καλύτερα αυτοκίνητα. Και ποιος δεν θα 'θελε να συμμετέχει σε αυτό
άλλωστε. Ναι είναι αλήθεια πως συμμετέχουμε σε αρκετούς αγώνες του WRC
κάθε χρόνο και για αρκετά χρόνια, αλλά δίχως πλήρες πρόγραμμα και χωρίς
τις πολλές δοκιμές που πραγματοποιούν τα υπόλοιπα πληρώματα.
Συνεχίζουμε όμως να πιστεύουμε στις δυνατότητες μας και να θέλουμε να
πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί όχι να ανέβουμε και στο πόντιουμ
και ακόμα παραπάνω. Πιστεύω πως κάθε χρόνο είμαστε και καλύτεροι και
είμαι σίγουρος ότι, με καλύτερη προετοιμασία κυρίως, θα βρεθούμε
ψηλότερα από ότι βρισκόμαστε τώρα.
R40: Σκέφτεσαι δηλαδή να συνεχίσεις για αρκετά χρόνια ακόμα στο WRC;
F.V.: Φυσικά! Και πάντα με την βοήθεια των χορηγών μας, ιδιαιτέρως της
εταιρίας Munchi's (παγωτά), που μας υποστηρίζουν τα τελευταία χρόνια.
Βέβαια με την οικονομική κρίση που υπάρχει τίποτα δεν είναι βέβαιο αλλά
θέλουμε να πιστεύουμε πως η συνεργασία μας θα συνεχιστεί για αρκετά
χρόνια ακόμα.
R40: Τον τελευταίο καιρό ακούγονται διάφορα σενάρια για το ποια θα
είναι η κορυφαία κατηγορία αυτοκινήτων στο WRC. Αρχικά ειπώθηκε για
S2000 με προσθήκη turbo kit, στην συνέχεια S2000 με την σημερινή τους
μορφή, και τελευταία για κινητήρα 1.6lt με turbo. Έχεις οδηγήσει κάποιο
S2000 και ποια είναι η άποψη σου επί του θέματος; Tι θα προτιμούσες από
αυτά;
F.V.: Nαι υπάρχει μεγάλη αβεβαιώτητα για το μέλλον των αυτοκινήτων που
θα συμμετέχουν στο WRC. Δεν έχω οδηγήσει κάποιο S2000. Είμαι πολύ
ευχαριστημένος με την σημερινή μορφή των αυτοκινήτων WRC. Είναι πολύ
ευχάριστα στην οδήγηση. Πιστέυω πως η λύση των κινητήρων 1.6lt με turbo
ίσως να μην είναι τόσο καλή καθώς οι θα πρέπει να "πιεστούν" πολύ για
να βγάλουν παρόμoιες ιπποδυνάμεις με τα σημερινά WRC. Ίσως να τεθούν
θέματα αξιοπιστίας με μια τέτοια κατηγορία. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει
τελικά, αλλά θα προτιμούσα οι κινητήρες να παραμείνουν 2λιτροι!
R40: Στη ιστοσελίδα μας φέτος ξεκινήσαμε να βάζουμε περιγραφές των
αγώνων του πρωταθλήματος ράλλυ Αργεντινής όπου και εκεί είσαι ένας από
τους πρωταγωνιστές με πολλούς τίτλους στο ενεργητικό σου. Θα μπορούσαμε
να πούμε ότι το πρωτάθλημα της χώρας σου πριν μερικά χρόνια περνούσε
μια "κάμψη". Αντιθέτως τα 2 τελευταία χρόνια βλέπουμε να αναπτύσσεται
με γοργούς ρυθμούς. Τί άλλαξε;
F.V.: Αυτό είναι ιδιαίτερα ευχάριστο το ότι υπάρχει ενδιαφέρον στην
Ελλάδα για το πρωτάθλημα Αργεντινής. Έιναι αλήθεια ότι σε κάποια στιγμή
το πρωτάθλημα δεν ήταν υψηλού επιπέδου όπως άλλα. Εκεί, και εγώ, αλλά
και οι υπόλοιποι "πρωταγωνιστές" οδηγοί, όπως ο Ligato, o Pozzo, o
Μenzi, γνωστοί από τις παλαιότερες συμμετοχές τους στο PWRC,
αποφασίσαμε να αναλάβουμε εμείς την "τύχη" του πρωταθλήματος και να
ανεβάσουμε το επίπεδο του.
R40: Δηλαδή, τι κάνατε;
F.V.: Αποφασίσαμε να συμμετέχουμε και εμείς στην διοργάνωση του
πρωταθλήματος. Αναλάβαμε καίριες θέσεις στην οργάνωση αυτού, επιλέγουμε
εμείς τους αγώνες που θα αποτελούν το πρωτάθλημα ενώ προσλάβαμε και
κάποια άτομα που παλαιότερα εργαζόταν στην ISC για να μας βοηθήσουν
στην προβολή του. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την κάλυψη που έχει
το πρωτάθλημά μας κυρίως στην τηλεόραση ενώ και το αγωνιστικό επίπεδο
έχει ανέβει πολύ! Χαρακτηριστικό το ότι στον αγώνα της Αργεντινής, στο
PWRC, οι τοπικοί οδηγοί, πρωταγωνίστησαν σχεδόν όλοι στον αγώνα!
R40: Και κάτι τελευταίο. Πιστεύεις ότι σύντομα θα δούμε και άλλον ή άλλους Αργεντίνους οδηγούς στο WRC?
F.V.: Mακάρι, Αυτό θα ήταν εξαιρετικά σημαντικό για την Αργεντινή. Δεν
σου κρύβω ότι ένα από τα όνειρά μου είναι όταν σταματήσω να τρέχω, να
δημιουργήσω μια ομάδα στο WRC όπου εκεί να προωθούνται οι ταλαντούχοι
νέοι οδηγοί της Αργεντινής.
Όλοι στο R40 θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Federico Villagra για
την όμορφη κουβέντα που είχαμε μαζί του ενώ για την ιστορία θα
αναφέρουμε ότι ο Αργεντίνος στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις "ισοφάρισε" την
καλύτερη του επίδοση στο WRC με την 4η θέση της γενικής που κατέκτησε.
Και εις ανώτερα!
|