Στις 23/1/2010 η ομάδα του R40 είχε την τιμή να παρευρεθεί στην κοπή πίτας της ΑΡΜΑ ΕΠΕ, στις εγκαταστάσεις της, στην Λάρισα. Ολόκληρη η ομάδα έδωσε το παρόν και είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με όλα τα μέλη της και να μάθουμε αρκετά για τις δραστηριότητες της αλλά και την ιστορία της . 































ARMA (Νίκος Χριστοδουλόπουλος)  

Κ.Μ: Πείτε μας για την ιστορία της  ΑΡΜΑ ΕΠΕ.

 

N.X: H ΑΡΜΑ ΕΠΕ είναι ο επίσημος έμπορος NISSAN στο νομό Λάρισας και αποτελεί εξέλιξη της επιχείρησης που παρέλαβα από τον πατέρα μου το 1981.

Οι οικογενειακές επιχειρηματικές δραστηριότητες είχαν ξεκινήσει στις αρχές του προηγούμενου αιώνα (υπάρχει σχετική διαφήμιση στην τοπική εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ το 1927).Το αντικείμενο τότε ήταν εμπόριο ελαστικών ,γεωργικών φαρμάκων, γεωργικών μηχανημάτων, χημικών, λιπαντικών, καυσίμων, ανταλλακτικών και αργότερα εμπορία αυτοκινήτων. Εγώ κράτησα το κομμάτι του αυτοκινήτου και το καθετοποίησα καθώς με ενδιέφερε περισσότερο .

  

Κ.Μ: Πώς ξεκινήσατε τους αγώνες και ποια η διαδρομή σας ως και τώρα;

 
N.X: Υπήρχε η αγάπη για το αυτοκίνητο από πολύ μικρή ηλικία και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Ο πρώτος μου αγώνας  ήταν σαν συνοδηγός του Αχιλλέα Οικονόμου με ένα ΜΚ2 στο rally ΔΕΘ το 1982. Το 1984 ήρθε ο πρώτος μου αγώνας σαν οδηγός που ήταν το rally Χαλκιδικής με ένα φορτηγάκι Nissan LB  120. Από εκεί και έπειτα έκανα πολλούς αγώνες μέχρι το 1989.


Στο διάστημα αυτό θα ξεχώριζα το Rally Barum στην τότε Τσεχοσλοβακία το 1987.Συμμετείχαμε με ένα OPEL MANTA 2.0 του φίλου Κώστα Νιάκα. Η αρχική σκέψη ήταν να οδηγήσουμε από ένας σκέλος αλλά τελικά αποφάσισα μόνο να συνοδηγήσω και να ασχοληθώ με την οργάνωση του αγώνα μας. Αξέχαστη θα μου μείνει η στιγμή που αντικρίσαμε την ελληνική σημαία στο service park όπου γινόταν ο τεχνικός έλεγχος .Τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά τότε καθώς όλα έγιναν δια αλληλογραφίας και αφιερώσαμε πολύ χρόνο . Μέχρι και πρόσκληση λάβαμε από την κυβέρνηση της χώρας. Ασφαλώς δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στην Γραμματέα και υπεύθυνη τύπου του αγώνα η οποία ήταν πάρα πολύ δυναμική και  μιλώντας 8-9 γλώσσες έλυνε όλα τα προβλήματα και ενημέρωνε τα πληρώματα κάνοντας παράλληλα και χιούμορ μαζί τους.

To 1997 δημιουργήθηκε η ARMA RALLY TEAM.(ART)Το πρώτο λογότυπο της ομάδας ήταν έμπνευση του Κωστή Λουίζου ο οποίος ήταν και υπεύθυνος τύπου και επικοινωνίας. Η ομάδα είχε ενιαία ομαδική ταυτότητα  και εμφάνιση και εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι στα rally acropolis  που συμμετείχαμε ήμασταν ίσως η μόνη ελληνική ομάδα που είχε έντυπα για τους δημοσιογράφους σε δύο γλώσσες  αντίστοιχα των ξένων εργοστασιακών ομάδων.  Είχαμε 1 αγωνιστικό ,1 μουλάρι, 3 αυτοκίνητα υποστήριξης και 6 μηχανικούς. Οικονομική βοήθεια είχαμε από 2 χορηγούς , τον κ. Φαίδωνα Σαρρή (αμορτισέρ ΚΥΒ) και την Μαλλίνης Α.Ε. (εξοπλισμοί συνεργείου). Η ομάδα λειτουργούσε τέλεια και με σημασία στη λεπτομέρεια από την αρχή και θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα. Σε έναν αγώνα στα Ιωάννινα όπου είχαμε πάει για δοκιμές είχαν έρθει μαζί μας ο Κωστής Λουίζος με 2 μέλη της ομάδας με τα VHF για να διαπιστώσουμε αν θα αντιμετωπίζαμε πρόβλημα στην επικοινωνία την ημέρα του αγώνα.. Να θυμηθούμε εδώ ότι την εποχή εκείνη η συντήρηση του αυτοκινήτου στη διάρκεια  του αγώνα, δεν γινόταν μόνο σε ορισμένα SERVICE PARKS,αλλά οπουδήποτε βόλευε την ομάδα και η επικοινωνία με VHF ήταν απαραίτητη

Σημαντικό σημείο στην πορεία της ομάδας ήταν η διοργάνωση από τη ΝΙΚ .Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. του MICRA CHALLENGE CUP.

Στο θεσμό συμμετείχαμε με ένα MICRA K11, το 1997 και το 1998. Οι αγώνες ήταν χωμάτινοι και το kit μετατροπής είχε έρθει από την Αγγλία.

To 1998 βελτιώσαμε το αυτοκίνητο και το κάναμε full group A.

Το 1999 πουλήσαμε το αγωνιστικό μας αυτοκίνητο στο περιοδικό CAR & DRIVER προκειμένου να μετάσχει  στο cup του 1999 όπου και το υποστηρίξαμε για τους πρώτους αγώνες.

Λόγω επαγγελματικών δραστηριοτήτων σταματήσαμε τις συμμετοχές μας και επανήλθαμε το 2003 σαν χορηγοί στο MICRA RACING CUP με Κ12 και υποστηρίξαμε το αυτοκίνητο του Τάκη Καιτατζή όπου κέρδισε και το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς.

Στη συνέχεια υποστηρίξαμε  στο MICRA RACING CUP τους :

 

2005 :Μίχο-Παπαβασιλείου                           2η θέση στο micra cup

2006 :Χαλάτση -Παπαγεωργίου                    1η θέση στο micra cup

Το 2007 το sporteam της ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. προκήρυξε το ΝΟΤΕ CHALLENGE CUP. Η ARMA RALLY TEAM αγόρασε και προετοίμασε απ’ την αρχή 2 NISSAN NOTE  με τα οποία μετείχε στα επόμενα δύο έπαθλα με τα παρακάτω αποτελέσματα :

 

2007 : Χαλάτσης –Παπαγεωργίου                 2η θέση στο Note cup

           Γεροδήμος-Armaki                              3η θέση στο  Note cup

2008 : Χαλάτσης –Παπαγεωργίου                 1η θέση στο Note cup

           Κ. Χαλιβελάκης  –Μαχαίρας              2η θέση στο Note cup

 
To 2009 αγοράσαμε και προσαρμόσαμε στα καινούρια δεδομένα της κλάσης Ν/2 το MICRA K12 160 SR του sporteam της ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε όπου διεκδικήσαμε και κατακτήσαμε το κύπελλο, κερδίζοντας τους 4 από τους 5 αγώνες και τερματίζοντας 2οι  στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Το αυτοκίνητο φοράει μπλοκέ διαφορικό, ανάρτηση Κυρλαγκίτση και αποδίδει 119hp. Είναι ελαφρύτερο από το Note  και πολύ καλό στον χειρισμό του.

 

To 2008 επανήλθα στους αγώνες σαν οδηγός, με συνοδηγό τον γυιό μου Νώντα  Xριστοδουλόπουλο, με το ίδιο αυτοκίνητο που συμμετείχα στο MICRA CHALLENGE το 1997 και το 1998. Παράλληλα, αγοράσαμε  ένα ακόμη MICRA Κ11 και το ξαναφτιάξαμε από την αρχή.


Πρώτος  αγώνας ήταν το  rally sprint της λίμνης Πλαστήρα
,όπου πήραμε την 3η θέση στα 1.400cc. Την  ίδια χρονιά στο rally Κορίνθου πήραμε την 3η θέση στην Α5. Το 2009 στο rally Κορίνθου, κυριαρχούμε ουσιαστικά και ενώ είμαστε στη 1η θέση της Α5  μια ειδική πριν το τέλος, βγήκαμε από τον δρόμο.


Λίγους μήνες αργότερα κερδίσαμε την 1η θέση στην Α5 στον αγώνα της δεύτερης
μέρας στο rally ELPA και κλείσαμε την χρονιά με την 2η θέση στα 1.400 cc
στο rally sprint  Σμοκόβου.

            Σ’ όλη αυτήν την πορεία μου, πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξαν όλοι οι άνθρωποι της ομάδας μου. Ναι, τους διαλέγω έναν – έναν αλλά και αυτοί δίνουν πάντοτε τον καλύτερο εαυτό τους και γι αυτό τους ευχαριστώ από βάθους καρδίας. Θα ήθελα να αναφερθώ σ’ αυτούς που παλιότερα ήταν μαζί μου, όπως ο Τάκης Αρβανίτης, ο Χρήστος Αλευράς και ο Απόστολος Μπουλούζος αλλά και σ’ αυτούς που είναι ακόμα μαζί μου, όπως ο Σάκης Γκουγκουλούλης, ο Χάρης Αλευράς και ο Νίκος Νταούτης. Σημαντικό επίσης ρόλο έπαιξαν οι συνοδηγοί μου Γιάννης Κέπετζης και Βασίλης Γεωργίου καθώς και κάποιοι φίλοι όπως ο Αλέξης Πετρόπουλος και ο Μηνάς Χατζηκυριάκος. Είμαι σίγουρος ,ότι είναι και πολλοί άλλοι και τους ευχαριστώ όλους γι αυτό.

            Για το απώτερο μέλλον σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε μία σχολή  αγωνιστικής οδήγησης για χώμα-άσφαλτο όπου θα εκπαιδεύουμε νέους οδηγούς και θα παρέχουμε υποστήριξη και υποδομή και για τις δύο επιφάνειες. Αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί από τους οικονομικούς πόρους  που θα συγκεντρώσουμε.

 
 K.M:.Eδω και αρκετά χρόνια οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων δεν εμπλέκονται στο χώρο. Που το αποδίδεται αυτό; 


N.X: Είναι και εμένα μεγάλη μου απορία, γιατί δε βοηθά καμία εταιρεία και δεν στεκόμαστε στα τελευταία 2 χρόνια που υπάρχει οικονομική κρίση. Φαίνεται ότι οι αρμόδιοι που διαχειρίζονται τα διαφημιστικά κονδύλια των εταιριών, βρίσκουν ευκολότερους και πιο ενδιαφέροντες τρόπους αξιοποίησής των. Ένα μέρος των χρημάτων που ξοδεύονται για  διαφήμιση θα μπορούσαν να διατεθούν σε κάποιο cup η ακόμη και σε κάποιο οδηγό. Είναι ένα βήμα για να μπουν νέοι οδηγοί στο χώρο με χαμηλό γι αυτούς
κόστος. Λείπει το νέο αίμα από τους αγώνες αυτοκινήτου και μια τέτοια κίνηση θα βοηθούσε αρκετούς για να ξεκινήσουν. Το ΝΟΤΕ και το MICRA Κ12 είναι τέλεια αυτοκίνητα για να ασχοληθεί κάποιος ερασιτεχνικά με τους αγώνες, με χαμηλό κόστος.

Βέβαια και οι χορηγούμενοι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δείξει, στην πλειοψηφία τους, τον καλύτερό τους εαυτό απέναντι στους χορηγούς τους. 

 K.M: Ο 1ος αγώνας της χρονιάς ακυρώθηκε. Πως βλέπετε τις συμμετοχές αυτήν την χρονιά και πως σχολιάζετε το πρόγραμμα του 2010;    


N.X: Το πρόγραμμα είναι εντυπωσιακό και πλούσιο από αγώνες. Κάποιος που θα  μπορέσει να διαθέσει χρήματα φέτος θα το ευχαριστηθεί. Στην χρονιά όμως της οικονομικής κρίσης το πρόγραμμα είναι παραφορτωμένο. Μακάρι να βρεθούν τα χρήματα για να προχωρήσει και να δούμε συμμετοχές στους αγώνες. Εμείς ελπίζουμε σε μια έξτρα οικονομική βοήθεια για να αντεπεξέλθουμε . 

 
 Κ.Μ:.Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στους ελληνικούς αγώνες τι θα ήταν αυτό;Ποιος παράγοντας θα μπορούσε να βοηθήσει; 


N.X: Αυτό που θα μπορούσε να γίνει πρώτα, είναι να βελτιωθεί η διαφήμιση και η επικοινωνία για τους αγώνες. Σε αυτό το κομμάτι μπορούν  να βοηθήσουν εκτός από τις λέσχες , οι υπεύθυνοι αθλητισμού της κάθε νομαρχίας αλλά και εμείς που συμμετέχουμε σε αυτό. Υπάρχουν  τα μέσα για  την προώθηση του αθλήματος, όπως ο τοπικό
ς τύπος, η τηλεόραση , το ραδιόφωνο και  με πιο λεπτομερή δελτία τύπου και πληροφορίες, τα σχετικά sites στο διαδύκτιο . Μπορούμε όλοι να δουλέψουμε προς αυτήν την κατεύθυνση και να καταφέρουμε μεγαλύτερη προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας .

Θα αναφερθώ στην ανάβαση Κύμης που είναι ένας καταπληκτικός αγώνας σε οργάνωση .Τα συνεργεία του δήμου  καθαρίζουν  τη διαδρομή  αλλά και τους χώρους για τους θεατές .Υπάρχουν ενημερωτικά φυλλάδια για τον αγώνα σε αρκετά σημεία καθώς σημαντική είναι και η παρουσία των θεατών τους οποίους μεταφέρουν  στην διαδρομή λεωφορεία του δήμου. Η προβολή των αγώνων και κατ επέκταση η μεγαλύτερη προσέλευση θεατών θα φέρουν και χορηγούς που τόσο τους χρειάζεται ο χώρος .

 


ARMAKI (Νώντας Χριστοδουλόπουλος)

  
 K.M: Πες μας πως ξεκίνησες τους αγώνες αυτοκινήτου και τι έχεις καταφέρει μέχρι τώρα; 

N.X: Το 1985, σε ηλικία μόλις 17 ημερών παρακολούθησα τον 1Ο μου αγώνα που ήταν το Rally Ιπποκράτης  στην Λάρισα όπου συμμετείχε ο πατέρας μου και όπως ήταν φυσικό ασχολήθηκα  και εγώ με  αυτό το σπορ
.Ουσιαστικά άρχισα να ασχολούμαι το 1997 που ξεκινήσαμε ως ARMA RALLY TEAM . Το 2004 παρακολούθησα σεμινάριο συνοδηγών που διοργανώθηκε από το περιοδικό 4τροχοί υπό την καθοδήγηση του EL EM που μας μετέδωσε γνώσεις και εμπειρία. Κέρδισα το σεμινάριο και το έπαθλο ήταν συμμετοχή μου στο rally Κορίνθου με ένα EVO 6  και οδηγό τον Δημήτρη Ξανθάκο. Παρεμπιπτόντως , το ψευδώνυμο ARMAKI ,δεν έχει να κάνει με μικρό ARMA αλλά με την κατάληξη σε –AKI ,των ονομάτων των μυθικών Σκανδιναβών συνοδηγών.

Από εκεί και έπειτα  το 2005 συμμετείχα στο MICRA RACING CUP με τον Νίκο Χαλιβελάκη και το 2006 κερδίσαμε το MICRA RACING CUP στο rally Παλλάδιο με το Γιώργο Γεροδήμο. To 2007 ήταν μια γεμάτη χρονιά κάνοντας 6-7 αγώνες στο NOTE CHALLENGE CUP με το Γεροδήμο κατακτώντας την 3η θέση. Ήταν μια χορταστική χρονιά με μεγάλη πίεση από την οποία κέρδισα πολύτιμη εμπειρία.

Το 2008 και 2009 συμμετείχα με τον πατέρα μου σε 10 αγώνες εκ των οποίων οι 8 ήταν χωμάτινοι  και οι 2 ασφάλτινοι .
 

K.M: Τι έχεις σχεδιάσει να κάνεις το 2010; 


N.X: Προτεραιότητα έχουν οι σπουδές μου ως μηχανολόγος –μηχανικός στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης .Οι αγώνες αποτελούν ένα ευχάριστο διάλειμμα για εμένα .Το σίγουρο είναι πως θα προσπαθήσω να κάνω όσους μπορώ και αν δεν μπορέσω να  συμμετάσχω θα προσφέρω την βοήθεια μου στο τομέα  της στρατηγικής και της προετοιμασίας καθώς και στο τεχνικό κομμάτι  που μου αρέσει πολύ.


 
Στην συνέχεια είχαμε την ευκαρία να συνομιλήσουμε με στελέχη της ομάδας όπως οδηγούς, συνοδηγούς  και μηχανικούς.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΛΑΤΣΗΣ

 Κ.Μ: Το 2009 ήταν μια άκρως επιτυχημένη χρονιά κατακτώντας το κύπελλο ασφάλτου στην κλάση Ν/2 σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους σε κάθε αγώνα. Πόσο δυσκολότερο θα ήταν να το καταφέρεις χωρίς την υποστήριξη της ARMA RALLY TEAM ;  


Π.X: Η οδηγική ικανότητα βοηθά μέχρι ένα σημείο. Είναι πολλοί οι παράγοντες που χρειάζονται για να έρθουν οι νίκες. Είναι πάρα πολύ σημαντικό ότι στην ARMA RALLY TEAM
όλοι παθιάζονται για το καλύτερο σε αυτό που κάνει ο καθένας από την μεριά του. Το αυτοκίνητο ήταν άψογα προετοιμασμένο και σε πολύ καλό επίπεδο. Είναι πολύ σημαντικό να πηγαίνεις στον αγώνα και να είσαι προετοιμασμένος σε κάθε τομέα .

Οι γρήγοροι  χρόνοι οφείλονται στην εμπλοκή μου στον θεσμό του cup. Έχω κάνει 50-60 αγώνες μέχρι τώρα και αυτό είναι που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο να κινηθώ στο όριο με  ασφάλεια.


  Κ.Μ: Έχεις συμμετάσχει στον θεσμό του
cup .Προτιμάς αυτήν την μορφή αγώνων;
 

Π.Χ: Προτιμώ τον θεσμό του cup αν και εκεί υπάρχει καχυποψία. Το cup της NISSAN είναι ότι καλύτερο έχει γίνει. Ήταν όλα πληρωμένα ,υπήρχε πριμ εκκίνησης με λίγα λόγια δεν μας  απασχολούσε καθόλου το οικονομικό κομμάτι του αγώνα.

Τα έξοδα είναι λιγότερα καθώς τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν όμοια με αυτά που οδηγούμε καθημερινά. Κάποιος  που θέλει να αγωνιστεί επί ίσης όροις και να πανηγυρίσει την νίκη η να δεχτεί την ήττα , θα προτιμήσει το cup. Μιλάω με τους περισσότερους που τρέχαμε μαζί και όλοι αναπολούμε εκείνους τους αγώνες και είναι έτοιμοι αν γίνει κάτι παρόμοιο να συμμετάσχουν ξανά. Ο συναγωνισμός είναι πολύ έντονος και ο κάθε αγώνας είναι χορταστικός. Υπάρχει μεγάλη βελτίωση μέσα από αυτό το είδος αγώνων .

  
Στην συνέχεια συνομιλήσαμε με την συνοδηγό του Παναγιώτη Χαλάτση.

 
ΞΕΝΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
 

 


Κ.Μ: Σε έχουμε δει και από την θέση του οδηγού. Τι προτιμάς περισσότερο;
 


Ξ.Π: Με ενθουσιάζει  ότι έχει να κάνει με τα καθήκοντα του συνοδηγού. Προσπαθώ να κάνω ότι περισσότερο μπορώ ώστε να μένει στον Παναγιώτη μόνο η οδήγηση του αγωνιστικού και να αφοσιωθεί στην διαδρομή. Άλλωστε αυτός είναι ο ρόλος μου.

Η οδήγηση είναι κάτι που μου αρέσει αλλά προτιμώ να είμαι συνοδηγός του Παναγιώτη γιατί κινούμαστε αρκετά γρήγορα και το διασκεδάζουμε.

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

 

Κ.M: Είστε ενεργά μέλη  σε μια από τις  ελάχιστες  αγωνιστικές ομάδες που υπάρχουν στην Ελλάδα .Πως νιώθετε για αυτό;

Σάκης Γκουγκουλούλης: Υπέροχα, η ομάδα είναι μοναδική και είμαστε περήφανοι γι αυτό. Μας ευχαριστεί να συμμετέχουμε και να μοιραζόμαστε τις χαρές και τις πίκρες των πληρωμάτων.

Χάρης Αλευράς: Πάρα πολύ ωραία. Μας δίνει την δυνατότητα να αναπτύξουμε δεξιότητες, που ούτε οι ίδιοι δεν ξέραμε ότι τις είχαμε!                                                                                      

  

 

Κ.M: Είστε πολλά χρόνια στους αγώνες αυτοκινήτου. Πως βλέπετε από την μεριά  του μηχανικού  τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας;

Σάκης Γκουγκουλούλης: Οι αγώνες περνάνε δύσκολη εποχή. Χρειάζονται μεγάλη στήριξη οικονομική αλλά και γενικότερη, από εταιρίες του χώρου του αυτοκινήτου αλλά και άλλες. Ακόμα λείπουν θεσμοί ενιαίου, που δίνουν τη δυνατότητα σε νέους να ασχοληθούν με τους αγώνες με λογικό κόστος και δυνατό ανταγωνισμό στις ομάδες.

  

Χάρης Αλευράς: Οι αγώνες χρειάζονται στήριξη σε όλα τα επίπεδα...Πράγματι, θεσμοί ενιαίου τύπου θα φέρουν νέες συμμετοχές στους αγώνες.Νέοι χορηγοί ,θα δώσουν ίσως την δυνατότητα, κάποτε οι εμπλεκόμενοι να γίνουν πιο επαγγελματίες.


 ARMA LADIES CUP  

Κ.Μ: Τι έχετε κερδίσει από την ενασχόληση με τους αγώνες; 


Έχουμε γίνει περισσότερο παρατηρητικές στην οδήγησή μας και μπορούμε να 'διαβάσουμε' καλύτερα τις στροφές στο οδικό δίκτυο. Μπορούμε να καταλάβουμε μέχρι που είναι τα  όρια του αυτοκινήτου και πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν τα ελαστικά του αυτοκινήτου. Στην μοναδικό αγώνα που είχαμε με βροχή , ενώ στην αρχή τρομοκρατηθήκαμε λίγο , κινηθήκαμε γρήγορα κάνοντας πολλές διορθώσεις  Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι πως έχει αλλάξει αρκετά ο τρόπος που οδηγούμε και αισθανόμαστε σίγουρες .

 
Κ.Μ: Πόσο δύσκολη ήταν η αρχή ; 


Δεν δυσκολευτήκαμε πάρα  πολύ. Αν και είχαμε συμμετάσχει σε GTCC κάποιες από εμάς, αλλάξαμε κάπως τον τρόπο οδήγησης μας . Η προετοιμασία κράτησε αρκετό καιρό .Μας έχει βοηθήσει πάρα πολύ ο κ. Χριστοδουλόπουλος και έχει αφιερώσει πάρα πολύ χρόνο. Μας δίνει συνεχώς συμβουλές , και περνάμε αρκετή ώρα κάθε φορά που βρισκόμαστε στην πίστα .Υπάρχει σημαντική βελτίωση στους χρόνους από την πρώτη φορά που βρεθήκαμε στην πίστα. Γίνεται πολύ καλή δουλειά και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κ Χριστοδουλόπουλο για την ευκαιρία που μας έδωσε να γίνουμε καλύτεροι οδηγοί και να περνάμε τόσο όμορφα κάνοντας αυτό που μας αρέσει τόσο πολύ.

 

  

Κ.Μ: Υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ σας και τι θα θέλατε να κάνετε στο μέλλον;

 

Οι αγώνες γίνονται σε πολύ καλό κλίμα. Τα πειράγματα δεν λείπουν αλλά αυτό που θέλει η κάθε μία από εμάς είναι να κατεβάσει τον δικό της χρόνο. Δίνουμε μεγαλύτερο βάρος στον χρόνο που θα κάνουμε και όχι τόσο στην 1η θέση. Οι χρόνοι μας είναι πολύ κοντά , αυτό βέβαια φαίνεται στο ότι το κύπελλο του 2009 κρίθηκε σε 0.3 δεύτερα στον τελευταίο αγώνα . Ανταλλάσσουμε  γνώμες ,δοκιμάζουμε κάποια πράγματα και συζητάμε αρκετά .Περνάμε πολύ όμορφα και ανυπομονούμε για τον 1ο μας αγώνα την φετινή περίοδο.

Σίγουρα θέλουμε να συμμετάσχουμε σε κάποιο αγώνα rally ακόμη και σαν συνοδηγοί. Μας ενθουσιάζει η ταχύτητα σε οποιαδήποτε μορφή και ελπίζουμε στο προσεχές μέλλον να βρεθούμε σε κάποιον αγώνα .

  

Τα κορίτσια που συμμετείχαν είναι:

 

Ελευθερία Παπαθανασίου

Φανή Μητροδήμου

Ξένια Καραγκιόζη

Χρύσα Μπέη

Μαρία Μπάκαβου

Μαρία Μαλέτσικα

Bo Zafirovic και στον τελευταίο αγώνα του 2009 η πρωταθλήτρια στίβου των 100μ. Γωγώ Κοκλώνη.

  

Αυτά λοιπόν μάθαμε μετά από τις ενδιαφέρουσες συζητήσεις μας με τα μέλη της ομάδος ΑΡΜΑ ΕΠΕ και όλη η ομάδα του R40 θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά για την πρόσκληση και την θερμή φιλοξενία.