ο Ράλλυ Θερμαικού, στην παραλία των Νέων Επιβατών με 16 πληρώματα (από τα 21 που ξεκίνησαν) να βλέπουν την καρώ σημαία του τερματισμού τελικά.

Στρατέλης - Γαγάκας
Στρατέλης - Γαγάκας
Πάζης - Καρασσό
Πάζης - Καρασσό
Κλιματσάκης - Θεοφανίδης
Κλιματσάκης - Θεοφανίδης

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα το 35

Νικητές του αγώνα, οι Στρατέλης-Γαγάκας με Subaru Impreza Spec C (N/4), οι οποίοι έκαναν έναν όμορφο και γρήγορο αγώνα χωρίς προβλήματα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του οδηγού κινήθηκαν σε πολύ υψηλό ρυθμό, ιδιαίτερα στις πρώτες ειδικές του αγώνα, και έτσι δημιούργησαν μια διαφορά ασφαλείας που τους έφερε άνετα στην 1η θέση της γενικής.

2οι γενικής και 1οι στην F3, οι Πάζης-Καρασσό με το ανανεωμένο Toyota Yaris (A/5), οι οποίοι κινήθηκαν στον γνώριμο για αυτούς πολύ γρήγορο ρυθμό και πήραν άξια αυτή την τόσο υψηλή θέση στην γενική κατάταξη επικρατώντας ανάμεσα σε πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα.

Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης και 2η στην F3, βρέθηκαν οι Κληματσάκης-Θεοφανίδης με ένα Peugeot 106 S16 (A/6), οι οποίοι παρά τα μικροπροβλήματα που αντιμετώπισαν, ιδιαίτερα μετά τα νερά στο νταμάρι στην Αγ. Παρασκευή 1, κατάφεραν με εξαιρετικό ρυθμό να τερματίσουν τόσο ψηλά και να ανέβουν στο πόντιουμ του αγώνα.

4οι γενικής βρέθηκαν μετά από έναν αθόρυβο αγώνα οι Μουρίκης-Ανδριανόπουλος με ένα Μitsubishi Lancer Evo 6 (Ν/4) όπου για μόλις 1 δεύτερο δεν κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο του αγώνα. Στην 5η θέση ακολούθησαν οι Οικονόμου-Χατζηθεοδωρίδης με το γνωστό Citroen C2 Challenge (Α/6) οι οποίοι είχαν την “στιγμή” τους στον Αγ.Δημήτριο με μια μικροέξοδο, ευτυχώς χωρίς συνέπειες, και κατάφεραν με έναν ταχύ ρυθμό να τερματίσουν και αυτοί πολύ ψηλά στην γενική.

Τους ακολούθησαν μόλις 7 δεύτερα πίσω, οι Τσιώρης-Βούρτσης με ένα Hyundai Accent (A/6) oι οποίοι αντιμετωπίζωντας προβλήματα με τον κινητήρα τους στο 2ο σκέλος, κατάφεραν να τερματίσουν στην 6η θέση του αγώνα.

Ίσως, άνθρωποι του αγώνα, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι Μαυροδής-Κεχαγιάς με το γνωστό “δανεικό” Νissan Micra K11, όπου πραγματοποιώντας εκπληκτικούς χρόνους (απίστευτο το 10.44 στην Τρίγλια 1) κέρδισαν την 7η θέση στην γενική.

Την πρώτη 8άδα του αγώνα συμπληρώνουν οι Νιζάμης-Νιζάμης με το πανίσχυρο Skoda Felicia KC, oί οποίοι κινήθηκαν αρκετά γρήγορα για ακόμα μια φορά.

Στους άτυχους του αγώνα συγκαταλέγονται οι Σ.Χατζητσοπάνης-Νάνος όπου αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη στην 5η ειδική του αγώνα, ενώ βρισκόντουσαν στην 2η θέση της γενικής, καθώς μετά από μια μικροέξοδο, ο κινητήρας του Mitsubishi Lancer Evo 8 (N/4) αρνήθηκε  να ξαναπάρει μπρος. Επίσης σε εγκατάλειψη, αναγκάστηκαν οι “Χριστόφορος”-Τηλιόπουλος με VW Golf (E/11) με αιτία μια έξοδο στην 3η ειδική, ευτυχώς ανώδυνη για το πλήρωμα. Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν επίσης οι Βαλαβάνης-Γκαγκαστάθης με Renault Clio Sport (Α/7), Πολιτάνος-Βλάχος με Nissan Sunny GTi-R (Ε/12) και Αναστασοβίτης-Σαμαράς με Opel Corsa (E/10).

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να συγχαρούμε όλα τα πληρώματα που τίμησαν με την συμμετοχή τους αυτόν τον τόσο ιστορικό αγώνα , ανεξαρτήτως αποτελέσματος, καθώς βοήθησαν, μαζί με την άψογη οργάνωση από τον ΑΟΘ, στο να ξαναβρούν ζωή τα χώματα της Χαλκιδικής και πρόσφεραν όμορφες στιγμές στον κόσμο που με τόση λαχτάρα βρέθηκε στις ειδικές.

Μείνετε συντονισμένοι για τις εντυπώσεις και περισσότερα παραλειπόμενα από τον αγώνα...

 

Μουρίκης - Ανδριανόπουλος
Μουρίκης - Ανδριανόπουλος

Οικονόμου - Χατζηθεοδωρίδης
Οικονόμου - Χατζηθεοδωρίδης

Τσιώρης - Βούρτσης
Τσιώρης - Βούρτσης

 
Μαυροδής - Κεχαγιάς
Μαυροδής - Κεχαγιάς

Νιζάμης Χ. - Νιζάμης Π.
Νιζάμης Χ. - Νιζάμης Π.

 

Χατζητσοπάνης - Νάνος
Χατζητσοπάνης - Νάνος

'Χριστόφορος' - Τηλιόπουλος
'Χριστόφορος' - Τηλιόπουλος

Μπίστας - Μπακλώρης
Μπίστας - Μπακλώρης